Skocz do zawartości

unikori

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin/Birmingham

Osiągnięcia unikori

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Moja koleżanka ma problem z Hornetką, a dokładnie z silnikiem. Motor jest z 2000 roku przejechane ma 50 tyś. km. Od niedawna pojawiły sie meteliczne dźwieki dochodzace z górnej cześci silnika, najprawdopodobniej z głowicy. Wraz ze wzrostem obrotów silnika nasila sie ten dźwiek ( podobne stuki jakby sie panewka obróciła ). Pomóźcie, czyli jak się ktos zpotkał z czymś taki w hornetce to niech sie podzieli wiedzą. Dzieki
  2. Dokładnie, kręcę koszem sprzęgłowy. Innych podejrzanych luzów nie znalazłem, więc czegoś się trzeba czepić :notworthy: Co oznacza ten luz? i jeszcze jedno pytanie jak ocenić stan naciagacza łańcuszka sprzęgłowego?
  3. Oceniam ten obrót na jakieś 1/2 cm mierząc na oko przy górnej krawędzi więc niewiem czy to mało, ja minimalnym bym go nie nazwał ;)
  4. Troszeczkę mi sie w głowie rozjaśniło w temacie łańcuszka dzięki wiedzy osób znających się na rzeczy. Lecz nadal mam rozebrane sprzęgło i medytuję na luzem który niewiem czy ma być czy nie ?? Tak jak pisałem objawia się możliwością delikatnego obroty aluminiowej ( pewnie jakiś stop ) obudowy tarcz sprzęgła. Według mnie wygląda na luz na klinie czy licho wie co ;) pewnie tam niema żadnego klinu. Jeżeli ktoś miał w swojej ZL-ce coś podobnego i sie nad tym zastanawiał, a jak jeszcze coś wydumał - to mógby sie podzielić swoimi spostrzeżeniami. Dzięki
  5. Narazie odkręciłem osłonę sprzęgła i zdjąłem tarcze. Luz jest na obudowie tarczy, objawia się możliwością obrotu jej niezależnie do postawy o kilka milimetrów. Wstrzymałem się narazie z dalszymi pracami, by nierozbierać całego silnika niepotrzebnie. Może ktos spotkał się z czymś podobnym. A tak w ogóle czy w tym typie silnika jest łańcuszek sprzęgłowy, może ktoś ma jakiś schemat czy coś w tym stylu. Moje doświadczenie nic mi narazie nie podpowiada ( tylko starte silniki dwusówowe). Pozdrawiam
  6. Mam problem z silnikiem w mojej Kawasaki ZL-600 Eliminator rok prod. 1997. Na wolnych obrotach dochodza z niego stuki takie jak w przypadku luznego lancuszka sprzegłowego. Problem polega na tym że w tym silniku łańcuszek sprzegłowy nie występuje. Stuki zanikaja gdy podkręcę obroty do ok. 1000. Odkryłem, że koszyczek sprzęgłowy ma lekki luz czy te stuki mogą być spowodowane właśnie tym luzem? Czy ktoś miał taki problem z tym lub podobnym silnikiem? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie komentarze.[/b] :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...