Skocz do zawartości

mw1112

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zachodniopomorskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mw1112

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie problem w tym że nie mam ściągacza do magneta
  2. Mam problem z dt 80 Podczas jazdy zgasla i do tej pory nie odpala. Prąd wchodzi do modułu i wychodzi ale tylko gdy cewka jest odłączona. Gdy podłączę cewkę prąd znika ( na przewodzie do cewki jest 0V). Zmieniałem cewkę i moduł a ciągle jest to samo.
  3. Mam problem z moją dt 80 Podczas jazdy zgasła i nie chce odpalić. Zmierzyłem napięcie (przed modułem zapłonowym) na przewodach idących z silnika gdy założony był oryginalny moduł. Napięcie wynosiło ok. 0.30V. Gdy zmieniłem moduł i zmierzyłem w tym samym miejscu (przed modułem) przy próbie odpalenia napięcie wynosi ok. 6V. Niestety za modułem, w przewodzie idącym do cewki wn napięcie wynosi 0.00V, na obu modułach tak samo.  Czy może to być wina modułu i warto kupić nowy? Czy może padło coś innego?
  4. Mam problem z moją dt 80 Podczas jazdy zgasła i nie chce odpalić. Zmierzyłem napięcie (przed modułem zapłonowym) na przewodach idących z silnika gdy założony był oryginalny moduł. Napięcie wynosiło ok. 0.30V. Gdy zmieniłem moduł i zmierzyłem w tym samym miejscu (przed modułem) przy próbie odpalenia napięcie wynosi ok. 6V. Niestety za modułem, w przewodzie idącym do cewki wn napięcie wynosi 0.00V, na obu modułach tak samo. Czy może to być wina modułu i warto kupić nowy? Czy może padło coś innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...