Skocz do zawartości

Conan666

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnośląskie

Osiągnięcia Conan666

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jest to jakaś opcja, z tym że mieszkam na dość dużym zadupiu i dopiero od kilku lat cywilizacja do nas dociera, ale jeszcze szkółki enduro ni ma 😁 Rozejrzę się i jak coś znajdę z chęcią spróbuję, dzięki za odpowiedź.
  2. Ogólnie z tego co zauważyłem czy 4t czy 2t po prostu kasę się wydaje. W 2t mniejsze ilości ale częściej w 4t odwrotnie. Więc z tym się liczę. Nawiązując do nauki na 2t, to skoro ćwiartki lepiej nie kupować to może to 200 rozważyć? Pytam bo wolę teraz pomęczyć temat, potem będzie za późno. Co prawda będę tylko weekendowym upalaczem więc może szeroko pojęta nauka będzie postępować wolno albo wcale, ale wolę zapytać 😁 A co do rady to dokładnie taki mam plan, prawie każdy czołowy producent motocykli ma w swojej ofercie 250 4t, ogarnę serwisowki z danych lat i coś tam na tej podstawie wyeliminuje. Conan666 mieszka w górach i tak a dobra sprawę mam praktycznie wszystko co wyżej wymieniłaś oprócz toru pod nosem. Nie wspominam nawet ile mam pagórkowatych dróg między polami po których można legalnie śmigać. Transport też wchodzi w grę. Co prawda miałem sobie odpowiedzieć, ale może podzielenie się tą informacją wniesie coś do rozmowy. I bardzo trafnie napisałaś na koniec, podejrzewam że po napisaniu tutaj i działaniach na własną rękę będę wiedział czego chce, a raczej tak mi będzie się wydawało, a w razie czego zawsze będzie to można opierdzielić i kupić coś innego. Narazie najbardziej ta Honda łazi mi po głowie ale to jeszcze nie czas na decyzję. Napisz jeszcze, oczywiście jak możesz co wtedy wybrałaś odrzucając ową Honde. Wiesz próbować to próbowałem o ile tak to można nazwać, ale wiesz jak to jest na nie swoim sprzęcie i bez doświadczenia. Jeździsz jak melepeta i nic konstruktywnego z tego nie wynika, tym bardziej że był to cięższy i o większej pojemności motocykl. Jedyne co mogę stwierdzić to, że pi razy drzwi wiem jak to wygląda ze strony czteropaka. Moi znajomi mają ogólnie sprzęty o pojemności 800 plus typu adventure, jakieś hayabusy itp, lecz 2t nikt w garaż nie trzyma, więc nie mam możliwości nawet posiedzieć na takim. 😁 Co do męczenia się w trakcie endurzenia, to właśnie tego szukam, ogólnie jestem w dość dobrej kondycji ale chce być w lepszej i mam nadzieję że to w ten sposób osiągnę.
  3. Dobra, powiedzmy, że częściowo mnie przekonaliście do cztero paka, choć fakt, że koleżanka jeździła w jakiś sposób na tej ćwiartce 2t skłania do podjęcia wyzwania. Dużo grzebałem ostatnio w tym temacie i jestem ciekaw jak się zapatrujecie na koszty utrzymania 4t vs 2t. Pytam, bo niby każdy twierdzi, że 2t to ultra tanie i że można po pijaku ze szwagrem naprawiać w garażu, a z drugiej strony oglądałem /czytałem dużo testów w których 4t wypada taniej zwłaszcza jeśli chodzi o test w którym bierzemy pod uwagę dużą ilość moto godzin np 200, 300. Odpadają koszty oleju do paliwa itp i że niby najtańsza jest 450 4t. Nie to że chciałbym od razu kupować po Januszowemu 450 bo najtańsze ale pytam z ciekawości. A drugi temat, to jak już bym się zdecydował na 4t bo jeszcze mi troszeczkę brakuje 😁 to co brać pod uwagę? Fajnie jakby to coś miało homologację. Tak na szybko przychodzi mi do głowy : Honda crf250x, ogólnie chyba najmniej mocy ma, ale może to się przekłada na żywotność plus można jakieś graty z czasem przeszczepić z crf250r. Yamaha-WR-250F, tu za bardzo nic nie wiem 😁 ale wiem że ktm ma swojego 4 paka w ćwiartce, Husqvarna też coś ma tylko na czym się skupić 🤔
  4. W takim razie szykuj uszy bo będą jak u Plastusia 😈 Na chwilę obecną nie mam kolegów którzy jeżdżą enduro, ewentualnie jakieś motorcycle typu adventure. A wiadomo że to czworo paki. Naoglądałem się Jarvisow i tym podobnych na popularnym portalu i stwierdziłem, że może i ja mogę. Lat mam 30 i nie wiem czy to ważne ale z mechaniką to tak pół na pół. Enduro z siodla motocyklowego jest mi nie znane, aczkolwiek ponad 10 lat w terenie z siodla 4x4 jest mi znane 😁
  5. Witam wszystkich jestem nowy na tym forum, i chciałbym Was prosić o pomoc, otóż od dłuższego czasu mam spory problem z dokonaniem wyboru, który motocykl kupić. Pod uwagę biorę głównie enduro a mianowicie 2 takty. Mój problem polega na tym że nie wiem która pojemność będzie lepsza. Posiadam skromne doświadczenie w jeździe szosowej, co pewnie w enduro nie ma znaczenia więc śmiało można napisać że jestem początkujący. Plan jest taki aby dobrać motocykl pod jeźdźca około 100kg, ponad 180cm, który będzie używał go głównie w weekendy, trochę polnych ścieżek i technicznego terenu, dodam że mieszkam w górach. Budżet około 10 tys zł oczywiście plus minus. I teraz : czy lepiej wybrać 200 exc? Jedyne co mnie nurtuje to, to czy ergonomia tego modelu pozwoli mi normalnie z niego korzystać, obawiam się że jestem za ciężki. A z drugiej strony myślę o 250 exc, ale czytałem że srogo jest odradzany na start. Myślałem o zmianę sprężyny mocny na zieloną i montaż tzw ciężkiego koła zamachowego żeby trochę go ugrzecznić. A może warto rozejrzeć się za jakimiś 4 taktem? Np Honda crf250x? Żadnej opcji nie odpuszczam. I jestem ciekaw co Wy o tym sądzicie. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...