Skocz do zawartości

nimo13

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    xv750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    łancut

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia nimo13

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, u mnie w virago 750 82rok tez cykały zawory dosc mocno, wydaje mi sie że poznałem przyczyne. Mocowanie wałka rozrządu z tyłu głowicy jest bezposrednio w głowicy bez zadnej tulejki i gdy tam zrobi sie luz to przy pracy silnika gdy dzwignia jednego zaworu naciska na wałek to on obniża sie i powoduje wiekszy luz drugiego zaworu. Czy mamy luz na mocowaniu wałka rozrzadu mozna sprawdzic w ten sposób, przy ustawianiu luzow zaworów wykręcic napinacz łańcuszka rozrzadu poruszac dzwignia zaworu i sprawdzic czy luz sie nie zwiekszyl, mozna tez włozyc szczelinomierz pod dzwignie i naciskac palcem na łancuszek rozrzadu i sprawdzic jak zmieniaja sie luzy. Ja w koncu ustawiłem zawory na wykreconych napinaczach łancuszka rozrzadu i teraz nie słychac zaworów praktycznie w ogóle. Prosiłbym o opinie fachowców, czy da sie zregenerowac głowice jesli chodzi o mocowanie wałka rozrzadu i czy to rozwiazanie które zastosowałem nie bedzie niebezpieczne dla silnika. Dodam, ze w silniku był robiony remont ( tłoki, pierscienie szlif cisnienie 12 atm w głowicy tylko zawory i gniazda, wałki rozrzady w normie)
  2. Witam, ja na bardzo podobnych waku, zreszta tez z allegro po ok 30zł szt robie synchro w mojej virówce i sprawdzaja sie idealnie. W virago nie musze nic gwintowac , wystarczaja same wężyki, które zakładam na koncówki w króccach ssących a dławiki kupiłem w sklepie z rybkami, są stosowane do regulacji cisnienia napowietrzania wody w akwarium (1zł sztuka). Ot i cały sprzęt, naprawde działa.
  3. Witam, ja w samochodzie jezdze tylko na ngk i zachowuja sie świetnie, wymiana co 20tys na gazie i zero problemów, natomiast w virago 750 próbowałem juz dwa komplety i padały po kilkuset km. Dodam,że autko jeździ na lpg. Wydaje mi się, że ngk sa mało odporne na zalewanie, teraz jezdze na polskiej iskrze, ale staram sie zapalac bez ssania i jak juz zapale to robie jakąs traske zeby swiece sie wygrzaly. Po lekturze forum chyba udam sie do sklepu po denso. Pozdrawiam
  4. Witam, jesli sobie nie poradzisz to mam xv750 82-86rok na cześci i moduł jeszcze jest do sprzedania. Cena 200zł. Jak cos pisz na maila [email protected] Pozdrawiam.
  5. Witam, mam pytanie czy do xv750 se gdzie obecnie mam mocno zuzyte gazniki hitachi (luzy na osiach przepustnic oraz popekane membramy), da sie zamontowac gazniki od nowszego modelu virago oczywiscie razem z kroccami ssacymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...