Witam, u mnie w virago 750 82rok tez cykały zawory dosc mocno, wydaje mi sie że poznałem przyczyne. Mocowanie wałka rozrządu z tyłu głowicy jest bezposrednio w głowicy bez zadnej tulejki i gdy tam zrobi sie luz to przy pracy silnika gdy dzwignia jednego zaworu naciska na wałek to on obniża sie i powoduje wiekszy luz drugiego zaworu. Czy mamy luz na mocowaniu wałka rozrzadu mozna sprawdzic w ten sposób, przy ustawianiu luzow zaworów wykręcic napinacz łańcuszka rozrzadu poruszac dzwignia zaworu i sprawdzic czy luz sie nie zwiekszyl, mozna tez włozyc szczelinomierz pod dzwignie i naciskac palcem na łancuszek rozrzadu i sprawdzic jak zmieniaja sie luzy. Ja w koncu ustawiłem zawory na wykreconych napinaczach łancuszka rozrzadu i teraz nie słychac zaworów praktycznie w ogóle. Prosiłbym o opinie fachowców, czy da sie zregenerowac głowice jesli chodzi o mocowanie wałka rozrzadu i czy to rozwiazanie które zastosowałem nie bedzie niebezpieczne dla silnika. Dodam, ze w silniku był robiony remont ( tłoki, pierscienie szlif cisnienie 12 atm w głowicy tylko zawory i gniazda, wałki rozrzady w normie)