Skocz do zawartości

Jesion

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wesoła

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jesion

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. OK, zrobiłem ale świeci niezależnie czy zapłon włączony czy nie, czy wciska start czy nie:/ i też nieważne czy kluczyk jest na on czy na off OK, zrobiłem ale świeci niezależnie czy zapłon włączony czy nie, czy wciska start czy nie:/ i też nieważne czy kluczyk jest na on czy na off ale to jak jest jedno do minusa drugie do konektora od strony przekaźnika. A jak daje jeden do kabelka od startera a drugi do plusa to nic nie świeci Panowie, przepraszam za zamieszanie. Jak zwykle pierdóła zwykła. Wyczyscilem w starterze styki, rozkrecilem i zasniedzialo na maksa:D dzięki wielkie za pomoc i wspólne medrkowanie, trochę się nauczylem w razie czego jak dokończę to wrzucę jak działa
  2. Okej przesledze dzieki, jak nie będę wiedział co i jak to napisze Tylko nie mam miernika
  3. Ogólnie moto kupiłem kilka ładnych lat temu i to już był rzeźba dokonana przez poprzedniego właściciela któregoś z kolei bo była to eska z owiewka a ja kupiłem jak eNke gdy jeszcze mniej wiedzialem. Czujnik kosy był zrobiony w sposób następujący : oba kable były skręcone jakby cały czas była złożona żeby móc odpalić zawsze i tak też zrobiłem tylko skrocilem przewód, oba kable są skręcone i zaizolowane. Co mogę sprawdzić w czujniki sprzęgła, ewentualnie co mogłem źle zrobić z czujnikiem stopki bocznej? Schematy badalem, i tylko jest kłopot na tym niebiesko-białym:/ on idzie od przycisku startu ale też rozvieralem i nic nie jest odlutowane ani się nie styka z niczym innym
  4. Tylko na tym kabelku z konektorem który odchodzi od przekaźnika cały czas jest prąd tzn żarówka się świeci jak dam jeden przewód do konektora, a drugi do masy. Nieważne czy kręcę po zlaczeniu śrub na zapłonie czy bez. To w takim razie wina tego przekaźnika? Czy może być jeszcze problem na stronie wiazki od stacyjki lub starter?
  5. Dobra, przypadkiem styknalem te dwie śruby na przekaźniku https://ibb.co/X4TZF7R I kręci Tylko kręci niezależnie czy zapłon jest włączony czy włączony ani czy jest kabelek z konektorem niebiesko-biały połączony czy nie:/. Ale już kręci coś, czyli w tym miejscu. Bardzo ale to bardzo proszę o pomoc Bo jak innym kablem podłączam kabelek niebiesko-biały z konektorem od przekaźnika do minusa w aku to też kreci
  6. I kłopot jest nadal niestety:/ gdy zwrlem te dwie nakretki to nic, po podłączeniu przewodu od przekaźnika zapłonu też nic:/ gdy podłączam przewody z żarówka pod przekaźnik rozrusznika po zdjęciu osłon gumowych żarówka się świeci czyli prąd tamtędy płynie. Przetarlem klemy, sprawdziłem starter przy kierownicy--jeden kabel był nadlamany to go ogarnalem i zaizolowalem. Nie mam pojęcia co może nie grac:( nic nie kręci, nie stuka nawet... Czy może to być spowodowane kontrolka i led które przeniosłem z panelu na lampę? I kłopot jest nadal niestety:/ gdy zwrlem te dwie nakretki to nic, po podłączeniu przewodu od przekaźnika zapłonu też nic:/ gdy podłączam przewody z żarówka pod przekaźnik rozrusznika po zdjęciu osłon gumowych żarówka się świeci czyli prąd tamtędy płynie. Przetarlem klemy, sprawdziłem starter przy kierownicy--jeden kabel był nadlamany to go ogarnalem i zaizolowalem. Nie mam pojęcia co może nie grac:( nic nie kręci, nie stuka nawet... Czy może to być spowodowane kontrolka i led które przeniosłem z panelu na lampę?
  7. Okej, jutro spróbuję bo będę na garazu. A orientuje się Pan może jak to powinno wyglądać właśnie na rozruszniku po kolei? Bo mam tam taka podkładkę niemetalowa, dwie nakretki 8 no i ten konektor od przekaźnika rozrusznika, jak powinno to być od dolu skręcone? Może na tym polu dałem d...
  8. Dobra, udało mi się zdezaktywować czujnik stopki bocznej. Kierunkowskaz przedni naprawiony- działa, bo podłączyłem nowy przerywacz i kierunkowskazy wszystkie działają i mrygają jak powinny. Niestety nadal mam problem z odpaleniem motocykla. Próbowałem wszystkiego, wszystkie kostki podłączone i nie chce zakręcić nawet. Jedynie nagrzewa się ta część (link)- jestem dość laikiem, ale rozrusznik jest podłączony- i nie nagrzewa się, nie cyka nawet (gdyby nie było prądu w aku)- tylko ta część ze zdjęcia i nagrzewa się gdy włączę światła :/ Nie wiem, którędy może jeszcze płynąć prąd i dokąd aby to zbadać https://ibb.co/s91MKD4 Proszę bardzo o pomoc i kierunek szukania możliwego powodu usterki. Z góry dzięki.
  9. Dzięki za odpowiedź, tak właśnie sobie myślałem że jak kostki nie podpialem nawet to wychodzi jakby stałe była rozłożona... niestety w garażu będę w przyszłym tygodniu z powodu pracy, to wtedy będę rzezbil dalej
  10. Witam Państwa,przejrzałem forum, ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem, a nawet moje problemy konkretnie Przerabiałem swoją XJ600 1993 projekt już prawie skończony- cała wiązka na nowo zaizolowana itp. i jest problem, a nawet więcej niż jeden:1. Nie chce odpalić2. Kontrolki, które przeniosłem na lampę się nie świecą3. Lewy przód kierunek nie działaWszystko wygląda jak na zdjęciach. Ad.1. Nie kręci, nic a nic. Jakby prądu nie miała- mam roczny akumulator, który na czas projektu był w domu i raz w miesiącu ładowałem go do oporu. Proszę Was bardzo o pomoc co mogę przejrzeć, żeby kręcił- był rozłożony totalnie (oprócz silnika), ale kostki sobie pooznaczałem, więc nie ma możliwości żebym coś źle złączył , jedyna rzecz jakiej nie wsadziłem to kostka z kablem do czujnika stopki bocznej, bo stwierdziłem że tego nie potrzebuję, czy może być to powodem?Ad.2. Żarówki założyłem ledowe i gdy są włączone długie światła i przekręcam kluczyk, to miga mi chwilowo tylko zielona (luz) i Niebieska (długich świateł). Normalnie przy włączeniu długich kontrolka nie świeci się niestety, a po przekręceniu kluczyka na ON luz również się nie podświetla Ad.3. Ogólnie kierunki (ledowe) mi świecą i trzeszczą- prawa strona przód i tył, lewa tylko tył (z przodu nie działa- może to być zwykle uszkodzony kierunek) to że świecą, stale, a nie mrygają to zapewne przerywacz, który jeszcze nie został zmieniony na ledowy- czekam na paczkę. Jednak kontrolki kierunków również mi nie świecą, czy może to też być spowodowane tym przerywaczem ?Bardzo Was proszę o pomoc, już się prawie witam z gąską, sezon w pełni a ja nadal w garażu Z góry dzięki za sugestie i rady https://ibb.co/Fq8N2PLhttps://ibb.co/ZMvJNPJhttps://ibb.co/9Ntvz05
×
×
  • Dodaj nową pozycję...