Skocz do zawartości

adek403

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mława

Osiągnięcia adek403

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nie sprawdzałem jeszcze, niebawem sprawdzę, ale jeżeli chodzi o ogólny stan silnika to jest moim zdaniem w dobrym stanie, nie kopci nawet przy 13tys obrotów
  2. Witam państwa, na forum jestem nowy, napisałem kilka słów o mnie w powitalni, więc zapraszam Posiadam motocykl Kawasaki gpz 400 z 1987 roku, który jest w niezłym stanie, przebieg 47500km. trzeba go doprowadzić do kultury, chciałbym zacząć od odpalania na zimnym silniku. Wiec wszystko postaram się opisać co zrobiłem i jakie są objawy. Motocykl na zimnym bardzo bardzo ciężko pali, aktualnie łapie jak stary diesel zimą, po bardzo długim kręceniu gdy cylindry złapią lekkiej temperatury złapie, gdy się rozgrzeje jest dobrze, odpala od tzw strzała. Gdy go próbuje odpalić dwa pierwsze cylindry są wyraźniej cieplejsze od pozostałych, na ssaniu coś tam niby łapie, ale strasznie opornie, gdy lekko dodam gazu przestaje łapać. W motocyklu było robione: Cewki, kable, świece, czyszczone gaźniki, regulowane (wykręcone o 3 obroty, najlepiej pracuje moim zdaniem) synchronizacja, wszystkie styki wyczyszczone, rozrusznik jest w dobrym stanie. Zauważyłem że gdy odpuszczę przycisk rozrusznika to iskra pokaże się mocniejsza, druga sprawa którą zauważyłem to pomarańczowy kabelek który jest zaizolowany przy bezpiecznikach. Bardzo prosiłbym o pomoc, z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...