Skocz do zawartości

MrHutnik

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia MrHutnik

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Pewnie masz racje. Pojeździłem trochę i tylko przy pewnych prędkościach tak się dzieje. Także pewnie wcześniej tego nie sprawdziłem. Dzięki za odpowiedź.
  2. Cześć, miałem ostatnio nieprzyjemność uczestniczyć w stłuczce. Stojąc za samochodem ten zaczął cofać, jako, że nie bardzo miałem jak uciec to kładąc motocykl ten uderzył mnie w bok (Na czerwono zaznaczyłem w co uderzył, a przynajmniej tak wnioskuje po obrażeniach, plastik jest przerysowany). I teraz takie pytanie, czy mogło dojść do jakichś obrażeń, po za oczywistymi stratami jeśli chodzi o porysowany element. Plastik nawet nie pękł, bo i samochód nie zameldował się we mnie z dużą prędkością. Jadąc na prostej (przynajmniej na pierwszy rzut oka) trasie wydaje mi się, że przy około 100km/h kierownica trochę wężykuje. O ile pamiętam wcześniej nie było takich sytuacji, szczególnie, że wymieniałem łożysko główki ramy. Z drugiej strony zastanawiam się czy nie jest to spowodowane wytartym i prawdopodobnie wbitym do środka obciążnikiem na kierownicy. Oświadczenie ze sprawcą oczywiście spisałem, ale z drugiej strony, jeśli to tylko drobnostki to wolałbym uniknąć angażowania ubezpieczyciela (wydaje mi się, że to będzie więcej roboty), ale chciałbym jednak zweryfikować, czy z motocyklem jest wszystko w porządku. Czy w warsztacie zajmują się w ogóle takimi weryfikacjami, czy na własną rękę muszę sobie takie rzeczy zweryfikować? Czy lepiej to olać, zgłosić ubezpieczycielowi, niech rzeczoznawca przyjedzie i on to oceni? Z góry dziękuje za pomoc 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...