Jump to content

Minaram

Forumowicze
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Minaram last won the day on September 5

Minaram had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutralny

About Minaram

  • Rank
    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBF 500A
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

364 profile views
  1. Moto zostało sprowadzone. Za samą blokadę zapłaciłem 850 zł a za przegląd 144zł. Tutaj porada ode mnie, jeśli ktoś sprowadza moto polecam zarejestrować go tymczasowo nawet jeśli ma ważny przegląd na jakiś czas ponieważ ZAWSZE przy dokonywaniu zmian konstrukcyjnych robione są dwa badania: 1. Wpisanie zmian konstrukcyjnych - 82zł, 2. Standardowe badanie techniczne KTÓRE JEST OBOWIĄZKOWE PRZY WYKONYWANIU DRUGIEGO (przynajmniej tak mi powiedzieli). Po 1. Zaoszczędzimy na dowodzie rejestracyjnym bo nie będziemy wyrabiać go dwa razy a dodatkowo mamy świeży przegląd.
  2. Chociaż odchodząc od tematu teraz dużo firm gdzie np bierze się kredyty czy potwierdza swoje konta dowodem (KYC) wymaga nie tyle zdjęcia dowodu co selfie razem z dowodem w ręku żeby właśnie nie było tego typu wyłudzeń. Co o tym sądzicie? Niby w jakiś sposób narusza naszą prywatność z drugiej strony chyba wolę wysłać swoje zdjęcie (które i tak dostają na dowodzie) niż potem bujać się z nieopłaconymi podatkami z giełd lub kredytami na moje dane.
  3. A potem chwilóweczka albo inne rzeczy na raty na Twój koszt
  4. Otrzymałem fakturę, oświadczenie o zmianach konstrukcyjnych pojazdu oraz wykres z hamowni. Jestem już po badaniu technicznym i dla osób które będą chciały motocykl blokować samemu polecam stacje diagnostyczne w mniejszych miejscowościach. Np. W całej warszawie chcieli ode mnie orzeczenie rzeczoznawcy = dodatkowe $$$ a w stacji diagnostycznej w miejscowości pod warszawą już takiej konieczności nie było.
  5. Sprawa załatwiona w motokofeinie. Teraz tylko znaleźć stację diagnostyczną która podbije papierek. PS. W Hondzie chcieli około półtora-dwa tyś. więc nie wiem czy gra warta świeczki.
  6. CBF 500. 42 KW więc bez problemu. Niestety robią tylko Yamahy
  7. Siemka! Poszukuję serwisu który zablokował by moc silnika na A2. Szukając znalazłem tylko "motokofeina". Jakieś opinie bądź czy w okolicy jest jeszcze coś innego?
  8. To akurat wiem ale często jest tak, że jeśli są dwie różne firmy ubezpieczeniowe to nie koliduje to ze sobą. Właśnie jutro to chciałem zrobić, nie byłem pewien co do uprawnień żeby zarejestrować pojazd. Czyli np rejestruje motocykl na siebie, w tym przypadku moja mama jest współwłaścicielem i szukam tylko ubezpieczyciela który zaakceptuje jej zniżki a w razie jakiegoś wypadku również jej nie utnie? Będę musiał jeszcze popatrzeć ceny samych ubezpieczeń bo z tego co widziałem OC na motocykl są na tyle niewielkie, że nie wiem czy warto kombinować.
  9. Witam! Otóż wiele razy mówi się, że pojazd rejestruje się na kogoś (często rodzica) żeby mieć jego zniżki a samemu też je zbierać. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jak to dokładniej działa? Na kogo umowa kupna-sprzedaży, kto jest właścicielem, kto współwłaścicielem itp itd. No i drugie pytanie: otóż jako kierowca nie mam żadnych zniżek chce ubezpieczyć pojazd na moją mamę która nie ma kat A. Czy może w takiej sytuacji zarejestrować na siebie motocykl czy tak to nie przejdzie?
  10. Moje doświadczenie nie jest duże ponieważ dopiero szukam pierwszego moto ale w rozmowach które przeprowadzałem z osobami prywatnymi otrzymywałem zawsze konkretne odpowiedzi, tj: 50% łańcucha, opony od sezonu przejechane tyle i tyle itd. Pewnego dnia nastał czas na pierwszą rozmowę z dealerem który na pytanie "jaki jest stan opon?" odpowiada "przednia jest w stanie dobrym.. a tylna.. hmm.. w jeszcze lepszym".
  11. Dzień dobry, cześć i czołem! Otóż znalazłem bardzo obiecująca maszynę (CBF 500) i będę wybierać się po nią aż na drugi kraniec polski. Niestety jednak moja wiedza na temat moto jest zerowa stąd pytanie czy macie kogoś godnego polecenia na oględziny motocykla? Termin: 13.07 (sobota) bądź 14.07 (niedziela).
  12. Chyba nie będzie potrzeby. rozmawiałem z właścicielem tej CBF z Facebooka. Pierwszy właściciel, serwisowany (książka serwisowa w zestawie). Umówiłem się na oględziny ale dopiero w przyszłym tyg bo koleś mieszka w DE. Pozostaje jedynie załatwić przyczepkę bądź tymczasowe tablice ale o tym jeszcze nie czytałem. Życzcie szczęścia żeby warto było jechać te 400km.
  13. W takim razie chyba spróbuję się do niego wybrać. Warto jechać do tego "bezwypadkowego po szlifie" jako drugi? Biorę pod uwagę cenę i ABS
  14. Znalazłem jeszcze takie ogłoszenie: https://www.facebook.com/marketplace/item/2245810375487045/ Też ma ABS i kosztuje 9 tyś. Co prawda przebieg 50 tyś ale wygląda na zadbany/przygotowany do sprzedaży no i na pewno wolał bym dopłacić tysiaka żeby ten ABS był niż ten za 8300.
  15. Masz rację. Zawęziłem poszukiwania i tylko CBF z ABS w rozsądnych pieniądzach. Z tego co znalazłem obok mnie: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-57-km-abs-niski-oryg-przebieg-bezwypadkowy-zadbany-po-serwisie-ID6BW85e.html#ea5fc113c7 Warty swojej ceny według Was? czy chrupek? Moto jest obtarte po prawej stronie (manetka oraz tłumik) i ma wgniecenie na baku. Książki serwisowej również brak z tego co się dowiedziałem a Honda nie ma wymiennej bazy danych więc w Polskim ASO nie sprawdzę jego historii. https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-honda-cbf-500-2004r-bezwypadkowy-doposazony-oryginalny-przebieg-ID6BNqvV.html? Ten niby bez ABS ale w dużo lepszym stanie wizualnym.
×
×
  • Create New...