Skocz do zawartości

Minaram

Forumowicze
  • Postów

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Minaram w dniu 5 Września 2019

Użytkownicy przyznają Minaram punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 F4i, XV1600
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

891 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Minaram

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

7

Reputacja

  1. Cześć! Szukałem tego tematu natomiast nigdzie nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Znalazłem fajny motocykl który chcę kupić natomiast ten motocykl nie ma zegarów (jest to moto do stuntu więc w większości ich po prostu nie ma). I teraz zastanawiam się jak to zrobić żeby było zrobione dobrze? Z tego co słyszałem, wystarczy iść na stację diagnostyczną i złożyć oświadczenie + odczyt licznika? Jak to się ma do obecnych przepisów dotyczących cofania liczników? Jeszcze jedna kwestia. Z tego co czytałem musi to być licznik "do konkretnego rodzaju motocykla" - a czy w praktyce zwykły chińczyk z allegro wystarczy?
  2. To akurat wiem ale często jest tak, że jeśli są dwie różne firmy ubezpieczeniowe to nie koliduje to ze sobą. Właśnie jutro to chciałem zrobić, nie byłem pewien co do uprawnień żeby zarejestrować pojazd. Czyli np rejestruje motocykl na siebie, w tym przypadku moja mama jest współwłaścicielem i szukam tylko ubezpieczyciela który zaakceptuje jej zniżki a w razie jakiegoś wypadku również jej nie utnie? Będę musiał jeszcze popatrzeć ceny samych ubezpieczeń bo z tego co widziałem OC na motocykl są na tyle niewielkie, że nie wiem czy warto kombinować.
  3. Witam! Otóż wiele razy mówi się, że pojazd rejestruje się na kogoś (często rodzica) żeby mieć jego zniżki a samemu też je zbierać. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jak to dokładniej działa? Na kogo umowa kupna-sprzedaży, kto jest właścicielem, kto współwłaścicielem itp itd. No i drugie pytanie: otóż jako kierowca nie mam żadnych zniżek chce ubezpieczyć pojazd na moją mamę która nie ma kat A. Czy może w takiej sytuacji zarejestrować na siebie motocykl czy tak to nie przejdzie?
  4. Dzień dobry, cześć i czołem! Otóż znalazłem bardzo obiecująca maszynę (CBF 500) i będę wybierać się po nią aż na drugi kraniec polski. Niestety jednak moja wiedza na temat moto jest zerowa stąd pytanie czy macie kogoś godnego polecenia na oględziny motocykla? Termin: 13.07 (sobota) bądź 14.07 (niedziela).
  5. Chyba nie będzie potrzeby. rozmawiałem z właścicielem tej CBF z Facebooka. Pierwszy właściciel, serwisowany (książka serwisowa w zestawie). Umówiłem się na oględziny ale dopiero w przyszłym tyg bo koleś mieszka w DE. Pozostaje jedynie załatwić przyczepkę bądź tymczasowe tablice ale o tym jeszcze nie czytałem. Życzcie szczęścia żeby warto było jechać te 400km.
  6. W takim razie chyba spróbuję się do niego wybrać. Warto jechać do tego "bezwypadkowego po szlifie" jako drugi? Biorę pod uwagę cenę i ABS
  7. Znalazłem jeszcze takie ogłoszenie: https://www.facebook.com/marketplace/item/2245810375487045/ Też ma ABS i kosztuje 9 tyś. Co prawda przebieg 50 tyś ale wygląda na zadbany/przygotowany do sprzedaży no i na pewno wolał bym dopłacić tysiaka żeby ten ABS był niż ten za 8300.
  8. Masz rację. Zawęziłem poszukiwania i tylko CBF z ABS w rozsądnych pieniądzach. Z tego co znalazłem obok mnie: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-57-km-abs-niski-oryg-przebieg-bezwypadkowy-zadbany-po-serwisie-ID6BW85e.html#ea5fc113c7 Warty swojej ceny według Was? czy chrupek? Moto jest obtarte po prawej stronie (manetka oraz tłumik) i ma wgniecenie na baku. Książki serwisowej również brak z tego co się dowiedziałem a Honda nie ma wymiennej bazy danych więc w Polskim ASO nie sprawdzę jego historii. https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-honda-cbf-500-2004r-bezwypadkowy-doposazony-oryginalny-przebieg-ID6BNqvV.html? Ten niby bez ABS ale w dużo lepszym stanie wizualnym.
  9. Jedynie do stracenia mam koszt mechanika ~ 100/200zł. Ok, dowiem się co i jak z kosztami zablokowania na A2 i najwyżej na jutro się z nim umówię. Ok. Koszt zablokowania maszyny to około 800-1000 zł. Czyli biorąc pod uwagę OC itp około 11 tys wydam na całość. Jeśli jest w stanie jak na zdjęciach według Was warto?
  10. Rozmawiałem z nim to co do samej ceny koleś mocno w zaparte idzie. No i kwestia tego, że nie jest zablokowany więc sama blokada to minimum 500zł dlatego się waham.
  11. Zanim tam pojadę znalazłem jeszcze CBFkę na miejscu: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf-honda-cbf-500-cm-zadbana-perelka-maly-przebieg-kufer-wydech-ixil-ID6BYpEq.html#5ae1ce4f1c Co o niej sądzicie? Ah, no i z tego co tu jest napisane nie ma ABS niestety.. Jeszcze jak według Was stosunek ceny do jakości? Bo z tego co widzę CBF są no... nieco tańsze, rozumiem, że tu może być "ideał" mimo wszystko kupić za 5 i wyremontować za 3 to wciąż mniej niż 10. Co o tym sądzicie?
  12. A powiedzcie mi, moto nie jest zarejestrowany w PL. Nie ma OC. Czy istnieje możliwość powrotu na maszynie do domu? Z tego co czytam potrzebuję 30 dniowe OC oraz blachy ale sprzedawca mówi, że takowych nie ma ("może coś załatwię"). Co sądzicie na ten temat?
  13. O co warto zapytać sprzedawcy biorąc pod uwagę, że to dealer? oprócz stanu eksploatacyjnego poszczególnych elementów typu łańcuch, opony, tarcze, klocki. Stanu ogólnego oraz czy miał wypadki?
  14. Zdawałem prawo jazdy z początkiem czerwca i NAJPIERW opłacasz wyrobienie prawa jazdy a dopiero potem zamawiają. U mnie sytuacja była o tyle śmieszna, że pomimo tego iż zapłaciłem to urzędniczka zapomniała zamówić moje prawo jazdy więc dopiero jak po 2 tygodniach jak status wciąż nie był zaktualizowany zadzwoniłem do nich i dowiedziałem się o ich błędzie :`) . Idź, zapłać bo będziesz czekać wieczność.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...