Skocz do zawartości

Kris KAt

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    BMW F 800 GT
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Katowice

Osiągnięcia Kris KAt

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dziękuję Wszystkim. Tymczasem zalałem nowym, właściwym olejem - syntetykiem. Jadę na szlifa i się okaże, Napiszę czy pomogło :) Pozdrawiam i życzę udanego długiego weekendu.
  2. Dziękuję wszystkim, którzy dotychczas służą swoją wiedzą i pomocą. Właśnie! Wszystko wskazuje na to, że mój mechanik wlał mi do moto 10W40 (pomijam, że się do tego nie przyzna - ale takie mam przeczucie!). A BMW zaleca 15W50. I może się okazać, że ta operacja co najmniej zminimalizuje problem. Dlatego dzisiaj zamierzam w pierwszej kolejności wymienić olej na właściwy, przy okazji Shell'a. Mam w związku z tym pytanie; czy powinienem zalać silnik półsyntetykiem (niby takie zalecenia), czy pełnym syntetykiem. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam.
  3. Witaj, dziękuję za odpowiedź. Tak, zapewne masz rację, bo to nasuwa się jako oczywiste. Problem w tym, że dopóki silnik się nie rozgrzeje, nic niepokojącego nie słychać. Być może, że nie będzie innej opcji jak rozebrać wszystko i szukać... A jak myślisz, to może być łożysko w skrzyni, kosz...?
  4. Witam Wszystkich i proszę o pomoc w problemie, który opisuję poniżej, a dotyczy BMW F 800 GT - którego od paru dni jestem właścicielem. PROBLEM: w momencie kiedy silnik jest rozgrzany i na biegu jałowym, w silniku pojawiają się wyraźne stuki, które ustają w momencie wciśnięcia klamki sprzęgła. Czy ktoś może ma wiedzę co może być przyczyną tych stuków? Moto ma 39 500 km. Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...