Skocz do zawartości

Strzelson

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CM 400t
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Strzelson

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cześć, ostatnio wymieniłem łóżyska główki ramy i mam taki problem.Za mocne skręcenie powoduje ocieranie dolnej półki o ogranicznik skrętu, a za lekkie dokręcenie powoduje luz całości. Dodam że wymienione zostały łóżyska z bieżniami, a podkładka z zestawu poszła pod nakrętkę u góry, tak jak było przed demontażem starych gratów. Czy ona nie powinna być pod dolnym łożyskiem żeby robić za dystans??
  2. Poprawiłem, ale pytanie tak naprawdę dotyczy wszystkich motocykli, i nie tylko motocykli. Pozdrawiam, Czy jest to tożsame ze średnicą tłoka w pompie??
  3. Cześć, przygotowując się do sezonu zacząłem regenerować bardzo twardo działający hamulec przedni. Po zrobieniu zacisku mam problem z odpowietrzeniem układu. Klamka cały czas jest bardzo miękka i nawet podciśnieniem nie mogę tego zniwelować. Podejrzewam że pompę też trzeba będzie rozebrać. Problem z tym, że cześci do mojego motocykla nie ma na rynku za dużo (Honda CM 400) i chciałbym mieć plan awaryjny w postaci zastosowania pompy od innego, bardziej popularnego modelu, np Shadow. Pytanie czy takie zabiegi są bezpieczne i czy ktoś to już z Was robił. pozdrawiam.
  4. Czołem, ostatnio zrobiłem remont przedniego zacisku, i wymianie wszystkich gum itp chciałem zalać układ płynem, ale po długim czasie odpowietrzania, klamka cały czas jest miękka, i mam wrażenie że tylko pompa mieli płyn przy zbiorniczku, a klocki nawet nie drgnęły w stronę tarczy. Czy coś pominąłem lub co robię źle.... Oczywiście czynności odpowietrzające robię zgodnie ze wszelkimi prawidłami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...