ustawiłem pływaki na 6mm śruby mieszanki 2.75 obr wszystko z filtrem pozakładane moto delikatnie faluje ale wkręca się do oporu ładnie ! na takim zagranicznym forum wyczytałem coś takiego: http://www.hondacb1.org/forum/index.php?topic=954.0 jedni piszą 8mm tak jak w serwisówce a inni 6mm idzie zgłupieć ... I teraz Adam dał mi zagwostkę czy zrobić spowrotem 8mm czy to zostawić już w spokoju. Wiem że silnik się ustawia jeżdżąc bo mam bmw w turbo i sam regulowałem szerokopasmówką którą posiadam i kusi mnie wspawać w kolektory tulejki i właśnie podczas jazdy sprawdzać afr. Filtry są ok, membrany są w bdb stanie, iglice mam nie regulowane, nie ma przecieków powietrza sprawdzone plakiem, dysze główne jak i wolnych obr są jak w serwisówce. pogoda mi nie pozwala by przetestować to konkretnie ..