Skocz do zawartości

Artek28

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda cbr 1100xx
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piotrkow Tryb.

Osiągnięcia Artek28

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak tak nie KW TYLK KM. Poprzedni wlasciciel nie dbal zbytnio o ten motocykl i cos tam pokrecil.. Moto naprawiony szkoda tylko ze na koniec sezonu... Pozdrawiam wsztstkich ..:)
  2. Koledze Bimbak i. Adam z ostatniego postu chce podziekowac szczegolnie za podpowiedzi bo to wszystko poskutkowalo w 100%..i innum molega eowniez oczywiscie za dobre checi... Mianowicie... Mam elektroniczny nieorginalny zegar....ale..za chwile powiem co zrobilem... Pierwszy bieg 115k/h i lekkie dlawienie,przyspieszenie niesamowite ,poniewaz opisuje to wlasnie po jazdzie testowej ro wszystkiego nie zdazylem zauwazyc ale na 3 biegu bylo 160-180km/h moze koledzy z xx a moga sie wypowiedziec w tej kwesti czy to tak powinno byc czy moze raczej moj zegar nie jest zayncheonizowany dokladnie,ale poprostu zrzuca mnie z siedzenia:))).. Teraz co zrobilem.... Nie jestem pewien do konco co...ale... 1.....Odblokowalwm jeden wlot filtra powietrza krory byl czesciowo zatkany dorobionym kawalkiem "blaszki". 2..Podlaczylem (1 z dwoch) przewodow odmy ktory byl oslaczony.... 3.uszczelnilem przwod ktory jest na prawej czesci gaznika okolo 5cm.i oskrecilem jakis maly zawoek ,przeczyscilem,przedmuchalem... Che Chce podziekowac wszystkim za porady i jestem bardzo wdzieczny wszystjim rtm ktorzy mieli chec kkiknac w tel. Lub komp. Jestem zwyczajnie zaskoczony ze taki moto jak moj moze fenerowac taka moc... Jeszcze raz dziekuje wszystkim i pozdrawiam A ta moc jezt blisko 167kw.czyli jak dla mnie rakieta.
  3. Zawory yez brakem pod uwage jednagze chcialbym wyeliminowac wszystko od najprostrzych czynnosci jako ze zaworki planuje zrobic juz po sezonie w wolnym czasie.. Odnosnie przewodow obmy jak wspominal kolega wczesniej ,sa ok... sciagajac air box-a zauwazylem pekniecia/rozszczenienia w okolicy dolnej(AIR BOX) tam gdzie opaski zaciskowe lacza air box a i gaznik,i jest tam dosyc duza szczelina na tej dolnej czesci obudowy filtra powietrza. Co koledzy o tym mysla??
  4. Dzieki za porade kolego,tak zrobie i sprawdze w wolnym czasie...
  5. Na biegu jalowym jest ok zadnych dziur czy dlawienia,sprawdzalem rowniez odpowietrzenie w baku przy wlewie o kranik,membrana wydaje sie byc dobra,a co myslicie o poziomei w komorze plywakowwj ,czy to moze miec tez wplyw.. Po odkrecaniu manetki na maxa przy 1wszym biegu dojdzie tylko do 50-/60 km/h natomiast jadac juz to 60km/przez kilkanascie sekund na 1wszym biegu i po odkreceniu manetki na maxa wtedy podchodzi prawie do 90km/h jak dobrze pamietam,natomiast stopniowe spokojne przyspieszanie az do maxinum wkreci sie do konca obrotow.. Motocykl zakupiony kilka miesiecy temu poprzedni wlasciciel wspominal ze przez dwa lata nim nie jezdzil tylko garazowal.. Motocykl zakupiony kilka miesiecy temu poprzedni wlasciciel wspominal ze przez dwa lata nim nie jezdzil tylko garazowal..
  6. Tak tez wlasnie sugerowal mi znajomy ze rozrzad tez trzeba brac pod uwage, z gory dziekuje wszystkim o pomoc i jezeli ktos ma jeszcze jakies pomysly to prosze o pomoc
  7. Filtr zamiennik air box orginal... Przy robieniu synchro po zdjeciu baku i podlaczeniu na kroplowke z odpowietrzeniem aby podlaczyk wakuometr nie chcial sie wkrecac na obroty wogole ,dlawienie i szczelanie dlatego mysle ze jako nie bylo podcisnienia i kranika ze to problem z dostarczaniem odpowiedniej ilosci paliwa
  8. Witam. Zakupilem motocykl honda cbr 1100xx wersja na gazniku 1997.Motocykl ladnie odpala i wchodzi na obroty ale traci moc przy pelnym odkreceniu manetki ,po przekroczeniu 6000obrotow zaczyna dusic sie i wolno sie zbiera i nawet tak jak bym braklo paliwa w pewnym momencie,natomiast kiedy jade na ktoryms biegu przez jakis czas utrzymujac obroty w polowie zakresu i wtedy odkrece manetke do konca wtedy zbiera sie ladnie az do samego konca obrotow,dodam ze Motocykl ma nieorginalny jeden przelotowy wydech -nowe swiece -nowy filtr powietrza -robione synchro. -wyczyszczony wyregulowany gaznik -brak filtra paliwa -wersja podcisnieniowa na kraniku Wyglada mi na problem z paliwem,lub jak to mowia jakas ""dziura""po zmianie wydechu ,motocykl zakupiony kilka miesiecy temu z tamim wydechem.. Prosze o pomoc madrzejszych i bardziej doswiadczonych kolegow... Dziekuje bardzo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...