Koledze Bimbak i. Adam z ostatniego postu chce podziekowac szczegolnie za podpowiedzi bo to wszystko poskutkowalo w 100%..i innum molega eowniez oczywiscie za dobre checi... Mianowicie... Mam elektroniczny nieorginalny zegar....ale..za chwile powiem co zrobilem... Pierwszy bieg 115k/h i lekkie dlawienie,przyspieszenie niesamowite ,poniewaz opisuje to wlasnie po jazdzie testowej ro wszystkiego nie zdazylem zauwazyc ale na 3 biegu bylo 160-180km/h moze koledzy z xx a moga sie wypowiedziec w tej kwesti czy to tak powinno byc czy moze raczej moj zegar nie jest zayncheonizowany dokladnie,ale poprostu zrzuca mnie z siedzenia:))).. Teraz co zrobilem.... Nie jestem pewien do konco co...ale... 1.....Odblokowalwm jeden wlot filtra powietrza krory byl czesciowo zatkany dorobionym kawalkiem "blaszki". 2..Podlaczylem (1 z dwoch) przewodow odmy ktory byl oslaczony.... 3.uszczelnilem przwod ktory jest na prawej czesci gaznika okolo 5cm.i oskrecilem jakis maly zawoek ,przeczyscilem,przedmuchalem... Che Chce podziekowac wszystkim za porady i jestem bardzo wdzieczny wszystjim rtm ktorzy mieli chec kkiknac w tel. Lub komp. Jestem zwyczajnie zaskoczony ze taki moto jak moj moze fenerowac taka moc... Jeszcze raz dziekuje wszystkim i pozdrawiam A ta moc jezt blisko 167kw.czyli jak dla mnie rakieta.