Skocz do zawartości

CiSek

H-D
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CiSek

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pszyńskie

Osobiste

  • Motocykl
    H-D XLH1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

327 wyświetleń profilu

Osiągnięcia CiSek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja kupuje tutaj: https://sklep.motorfun.pl/plyn-hamulcowy-bel-ray-dot5-silicone-355ml-p-538.html Lokalny sklep są dystrybutorem BEL-RAY w Polsce więc wszyzstkie oleje i płyny u nic: Vtwin, do skrzyni, Dot5 itd.
  2. Witam, Jako że oryginalny licznik przepadł w odmętach czasu i modyfikacji, a ja jednak lubię te magiczne wskazania Postanowiłem zakupić nowy licznik marki KOSO. Pojawia się jednak poważny problem a zarazem dwa ale po kolei 1. Gdzie mogę dostać schemat kostki, która kiedyś służyła do podłączenia oryginalnego prędkościomierza ? nie ukrywam że spalenie licznika poprzez wpinanie kabli gdzie popadnie nie wchodzi w grę. Chyba że któryś z kolegów wie jak sprawdzić co jest do czego ? 2. Przebieg bliżej nie określony podobno mogę się zgłosić na stację diagnostyczną która wyciągnie mi dane z kiedyś tam i wbije przebieg taki jaki był podczas ostatniego zanotowania ? Teraz podobno za to kryminał więc chciałbym to zrobić tak jak się należy. Z góry dzięki za pomoc. CiSek
  3. Witam, Sprzedam Filtr powietrza do motocykli Harley-Davidson Filtr ma pasować do: Harley XL Sportster (1991-2018)Dyna (2000-2017), Softail (2000-2015), Touring (2000-2007) Wykluczając: 2017 FXDLS, 2014-15 FLSTNSE, 2011-12 FLSTSE, 2013-14 FXSBSEHarley Touring Street Glide 2008-2016 , Touring Road Glide 08-16, Softail (2016-2017), Dyna FXDLS (2017), FLSTNSE (2014-2015),FLSTSE (2011-2012), FXSBSE (2013-2014) Harley Touring 2017-2018, Softail 2018 Sprzedaję bo zamówiłem nie to co trzeba :) Link do Allego: https://allegro.pl/harley-davidson-xl-sportster-softail-touring-i7566693252.html Do bezpiecznego zakupu
  4. Dzięki bardzo ważne info bo się przymierzałem do Metzeler 888 :) Będę szukał tych co proponujesz
  5. Świetnie DOT5 !!! ostatnio płukałem układ DOT4 (kto by czytał napisy na zbiorniczku) muszę poczytać teraz co się stanie "Eksplozja zacisków ?" zasadniczo się zatrzymywał :) Ok czyli zaszalejemy z Półsyntetykiem (https://www.moto-lex.pl/olej-silnikowy-bel-ray-v-twin-20w50-4t-polsyntetyczny-4l.html) taki był paln ale jako że to dość stary silnik to myślałem że może lepiej Minerał :)
  6. Fajnie że temat odświeżony otóż: Mój pierwszy Harley cały czas mnie zadziwia i wywraca wszystko co nauczyłem się przez lata u Japońców :) XLH 1200 '94 otwieram korek tego zbiorniczka na olej i nie mam bagnetu tylko otchłań. Dowiedziałem się że: - Zaglądnąłeś do środka? - No - Jest olej? - No nawet sporo - To jest dobrze! - Aha... Pytanie czy tak ma być ? teoretycznie wszystkie filmy na YT jak zmienić olej w Sportsterze wykazują że oni też nie mają bagnetu ale chyba jest jakiś patent żeby to sprawdzić czy wg. instruktarzu powyżej ? olej ma tam po prostu być
  7. Witam, Przymierzam się do zmiany Opon w moim XLH1200 z 1994 Z tego co udało mi się dowiedzieć oryginał to: Przód: 100/90-19 Tył: 130/90 B16 Moje pytanie brzmi czy jest to dobry rozmiar ? Czy z doświadczeń wynika że lepiej np. Szerszy tył itd. Pytanie moje wynika z tego że np. w R1 seryjny rozmiar był 190/50 a dużo lepiej jeździło się na 180 :) Od razu nadmieniam że Interesują mnie właściwości jezdne a nie Lans ale nie ukrywam że jeśli można założyć coś większego to ciekawi mnie jak to wypada Dodatkowo nie znam się na oponach do Cruiser/Chopper i nie wiem za jaką marką patrzeć. W sportach zawsze stawiałem na Metzeler bo świetnie kleiły :) Z góry dziękuję za pomoc w wyborze
  8. Cześć, Nabyłem moje pierwszego w życiu Harleya i w sumie Cruisera H-D XLH1200 z roku 1994 Przebieg nie ustalono, legendy głoszą o 40 000km :) szykuje się przy nim sporo pracy ale to na inny temat. Zawsze po kupnie motocykla robię podstawową rzecz czyli wymieniam płyny, i jak w Japońskich Sportach i Nakedach nie miałem z tym problemu to tutaj sprawa jest widzę trudniejsza :) Jaki olej polecicie mi wlać ? dotarłem do momentu że wiem iż ma to być 20W50 i dobrze żeby do Vtwin Przeszukując odmęty internetu trafiłem na Bel-Ray V-TWIN 20W50 i Minerał nie wiem czy dobrze bo z doświadczenia wiem że Syntetyk w starym silniku może zrobić cuda (w złym tego słowa znaczeniu) chyba że ktoś mnie naprostuje. Dodatkowo dowiedziałem się (kolejna Harleyowa niespodzianka) że do skrzyni i sprzęgała leje się osobno ! :) to dla mnie HIT moje RN12 miało jeden korek na olej :P Tak więc proszę o pomoc jaki zestawik zalać na początek i czy filtry HILFO tu robią robotę bo wszystkie moje motocykle zawsze dawałem i nie było problemu nigdy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...