Skocz do zawartości

Prestizowy

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rybnik

Osiągnięcia Prestizowy

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Limo zamówiłem nowy wtedy, ale jeszcze nie ma mnie w domu, ponieważ jestem na wyjeździe. A kolega napisał że jest zablokowany i pytam: rozrusznik czy coś innego?
  2. Zablokowany... A dokładniej co? Jak kręcę wałem to tłoki ładnie pracują.
  3. Na żadnym akumulatorze ani się nie ruszy... Tylko słychać jak brzęczy. Tak samo jak na prostowniku, nawet na największej mocy. Styki w akumulatorach zaczynają być gorące i lekko się dymią jak potrzymam dłużej. W prostowniku wywala bezpieczniki. Myślę, że to jednak ten rozrusznik winny. Nowy zamówiony wczoraj, myślę że wszystko będzie okej z tym ;)
  4. Limo, właśnie wyciągnąłem rozrusznik i spróbowałem go podpiąć pod prostownik czy w ogóle zakręci... Niestety, słychać brzęczenie a ani nie drgnie, przy czym palą się bezpieczniki w prostowniku. Według mnie to zwarcie w rozruszniku, dobrze myślę ? :)
  5. Witam, Spotkałem się z problemem nieodpalajacego silnika. Mianowicie gdy klikam w starter w przekaźniku coś cyka, a rozrusznik nawet nie zakręci. Próbowałem na innym akumulatorze i sprawa wygląda tak samo. Przychodzę tutaj z pytaniem: ---) Które kable połączyć ze sobą aby było połączenie tylko starter-rozrusznik omijając przekaźnik? ---) Czy jest to wina rozrusznika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...