Skocz do zawartości

Irys86pl

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    TU-X 125 (GN 125)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mszczonów

Osiągnięcia Irys86pl

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hej no wiem, że większość nie traktuje 125tek jak prawdziwy motor ale dla mnie to jak narazie spełnienie marzeń:) Kolejny raz proszę o pomoc oprócz problemów z duszeniem się mam jeszcze jeden problem: po odpuszczeniu manetki gazu silnik nie zawsze wraca na wolne obroty, trzyma się około 4-5 tys obr. W membranie gaźnika znalazłem kilka małych otworków wielkości szpilki. czy to może być przyczyną? jakie są objawy przy uszkodzonej membrance? Ps: czytałem, że jak się silnik dławi na małych obrotach to należy wyregulować poziom paliwa. Rozebrałem dół gaźnika i dostałem się do pływaka ale tam żadnej regulacji nie ma. Chyba że ta regulacja polega na przygięciu blaszki od pływaka.
  2. Witam, od trzech tygodni jestem posiadaczem suzuki TU-X 125 z 1999 roku. jest to prawie to samo co GN125 tylko zmieniony bak i dodane chromy. Proszę o pomoc w dwóch sprawach: Regulacja gaźnika: W tej chwili motor dusi się na wolnych obrotach, jak zatrzymuję się na światłach i dodaję gazu to się dusi a dopiero po kilku sekundach wchodzi na obroty. Na wysokich obrotach jest O.K. NA zdjęciach widoczna jest śrubka regulacji mieszanki (nr. 1) Jest też śruba regulacji zderzaka dźwigni gazu czyli chyba się na to mówi do regulacji biegu jałowego. Wiem, że regulacja polega na odpowiednik kręceniu tymi śrubami. Proszę o jakąś instrukcję. Na zdjęciu " gaźnik 3" jest mosiężna rurka oznaczona nr 3 która wg mnie powinna być wężykiem gumowym gdzieś podłączona, ale nie wiem gdzie. Może ktoś wie z czym to spiąć?Gienek jest chyba popularnym motocyklem więc mam nadzieję, że znajdzie się dobra dusza która zna ten motocykl na pamięć i odpisze mi dzięki czemu będę mógł w pełni cieszyć się jazdą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...