Skocz do zawartości

Diterus

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krośnica

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Er5
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Diterus

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Panowie, piękne dzięki za błyskawiczny liczny odzew. Najpierw do Kilera: moto pochodzi od kobiety z Niemiec; ostatni udokumentowany serwis 04. 2012 r- 10.071km. W chwili obecnej Kawka ma ok 16 tys km. Ostatni właściciel z Polski, zapewniał, że lać i jeździć, ale wspomniał też że w moto od tego czasu nic nie było robione.... Dlatego chciałbym powymieniać: olej, płyny hamulcowy i chłodzenia i mieć spokój na kilka lat. Serwis, no cóż skąpcem nie jestem, ale życie nauczyło mnie, że te prostsze czynności (bez regulacji gaźników i zaworów) przy pomocy życzliwych przyjaciół i wujka googla można sobie zrobić samemu.... Moto pali od strzała, więc nie wiem co z zrobić zaworami i gaźnikami??? Do Qadrata: dzieki za praktyczne porady; niestety jestem laikiem i będę potrzebował Twojej dokładniejszej instrukcji obsługi: co to jest ta ,,kroplówka" i jak sie to ustrojstwo stosuje??? A ten zbiorniczek wyrównawczy, gdzie się znajduje i jak go wyjąć?? Szukałem w necie jakiegoś filmu instruktazowego wymiany płynu chłodniczego w Er5, ale znalazłem tylko to: ... i jeszcze instrukcja jakiejś laseczki do Er6-ale tam korek jest na zewnątrz, a nie pod bakiem. I Qadrat, jak sie stabilizuje ilość wlanego płynu chłodzącego, aby po wlaniu i odpowietrzeniu nie spadł poniżej wymaganej wartości?? Mam nadzieję, że jeszcze wesprzecie mnie chłopaki swoim doświadczeniem, o którego przekazanie gorąco proszę. Na razie szacung za już! Pozdrawiam. Diterus Quadrat, czy do płukania mozna uzyć K2 radiator Flush? W koncu moto ma przejechane 15,5 kkm! To płukanie robimy poprzez wlanie tego Flusha/wody destylowanej przez zbiornik wyrównawczy czy wlew pod bakiem? Odpowietrzanie robię przy odkęconym/zakręconym zbiorniku wyrównawczym/wlewowym? Jak ustabilizować poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym (miedzy min a max)? Jak widzisz, dla laika jest to problem góra! Liczę na Twoja pomoc!!
  2. Dzień dobry. Jestem tu nowy, więc chciałem się grzecznie z wszystkimi serdecznie przywitać. Właśnie kupiłem wspaniale utrzymaną 19 letnią Kawkę 500 i chciałbym sam wykonać wymiany płynów, zwłaszcza chłodzącego. Już wiem, że w tym celu będę musiał zdemontować bak i odłączyć przewody paliwowe. Patrząc na prezentacje tej wymiany w innych motocyklach, jest to prostsze, bo korek znajduje się z reguły w zasięgu rąk i wzroku, czyli na zewnątrz. Prezenterzy zalecają 3 stopniową procedurę: spuszczenie, wypłukanie i uzupełnienie nowym - za każdym razem przy włączonym silniku. I tutaj film mi sie urywa! Bo jak mam włączyć kawkę przy zdemontowanym baku, aby przeprowadzić płukanie i stabilizację płynu chłodniczego?? Jak w ogóle wykonać ten serwis samodzielnie? Proszę o pomoc użytkowników-praktyków Kawek ER 5. Z góry dziękuje za wszystkie pomocne porady. Z szacunkiem. Diterus, rocznik1961
  3. Dziękuję za jedyną pomocną odpowiedź. Problem już rozwiązałem: tokarz stoczył mi 16mm frezy JTR do 17mm i weszło idealnie. Teraz ,,docieram" ułożenie łańcucha. Jak obwiśnie to naciągniemy, hi.
  4. Dzień dobry. Mam motorek Keeway Speed 150 z 2008 r., niezawodna maszyna służąca do dojazdów do pracy. Właśnie po 17kkm posypało mi się łożysko tylne i przy okazji postanowiłem wymienić napęd. Oryginalna zębatka jest nietypowa i ma następujące parametry: - średnica wew. 17/20mm z podkładką 2mm w środku - 6 frezów w odległości 4mm od siebie - rozstaw otworów mocujących 34mm - 7,2 mm grubości - 15 z Kupiłem oryginały JT: JTR 810.41 pasuje idealnie; JTF 1263-16 niestety ma wewnątrz wymiary 16/20 i jest do wystawienia na sprzedaż. I teraz mój problem-pytanie główne: czy mogę zainstalować z przodu tą zębatkę: https://images.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fgmoto.pl%2Fprodukty%2F14275%2Fzebatka-przednia-f259-16-16z-rozmiar-428_1.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fgmoto.pl%2Fzebatka-przednia-f259-16-16z-rozmiar-428%2C14275.html&docid=8m5-anlmcIqE6M&tbnid=MYsBgl3S0bC9aM%3A&w=400&h=333&source=sh%2Fx%2Fim Rożnica wobec oryginalnej to 1mm więcej na odległości wewnętrznej miedzy frezami. Czy taka zamiana jest dopuszczalna, szczególnie w kontekście bezpieczeństwa???? Za wszelkie rady i sugestie z góry pieknie dziękuje. Z szacunkiem. DIterus
×
×
  • Dodaj nową pozycję...