Skocz do zawartości

tomekv92

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polska

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia tomekv92

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No to troche roboty będzie, dasz rade wywnioskować czy cylinder będzie do wymiany? Na jednym forum tak mi napisali ze na 100 procent cylinder.
  2. Więc tak opisze dokładniej, leci bardzo dużo dymu z rury wydechowej, tak samo wygląda jak z gwintu świecy by leciało dam filmik niżej, nie jeździł w deszczu i spaliny nie wyglądaja ani troche jak para wodna i strasznie śmierdzą, w deszczu nie jeździł, w dodatku teraz kapie sobie olej gdzieś z dołu silnika ciężko bylo mi teraz to zlokalizować więc rano dam więcej informacji. W dodatku na niskich obrotach bez gazu zaczął gasnąć Filmik :
  3. Witam, posiadam zippa pro 50 4t który nagle zaczął bardzo mocno dymić na biało z rury wydechowej, wydaje mi się że pali olej ponieważ od razu jak zauwazyłem dym to sprawdzilem bagnet, mialem pod maks a wtedy pokazalo że minimum po wytarciu bagnetu, dzisiaj rano idę sprawdzam olej i znowu pod maks, mocy nie stracił idzie tak samo jak szybciej, co to może być? Dodam że dym leci też z okolic gwintu świecy Z góry dziękuje za pomoc.
  4. Witam. Mam pewien problem z zipp'em pro 50, mianowicie pękły mi mocowania silnika i oddałem do spawania do taty znajomego, wyjął silnik ładnie zaspawał wszystko wszystko jest już dobrze, ale okazało się po odebraniu ze zipp gaśnie jak długo trzymam wciśnięty gaz, wygląda to tak ze jadę licznikowe 70 odpuszczę gaz dodam gazu strzeli kilka razy z tłumika zacznie ciągnąc obroty i nagle gaśnie i muszę się zatrzymać i od czekać kilka minut zeby odpalił z powrotem, wydaje mi się że dostaje po prostu za mało paliwa, gdzie szukać przyczyny? Przez kranik paliwo leci normalnie.
  5. Mam znajomego elektryka, oryginału nie chcę bo to tragedia, obrotomierz już w fabryce źle działał o prędkościomierzu nie wspominam, da się wstawić wtedy zamiast tego jakiś fajny inny?
  6. Witam Chcę wymienić aktualny licznik w moim zipp pro 50 ponieważ nie dość ze wskazówka prędkościomierza skacze obrotomierz złe pokazuje to ktoś uderzył w szybkę i pękła. Nie chciałbym wstawiać oryginalnego licznika tylko jakiegoś fajnego najlepiej z "testem" zegarów. https://pl.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Tachometer-Digital-Counter-Speed-Gauge-Backlight-Indicator/32825805243.html?spm=a2g17.10010108.1000016.1.6e3f3945XQc4h7&isOrigTitle=true Chciałbym wstawić ten, mimo kontrolek których nie ma w zippie, czy jakiś elektryk dałby radę to podpiąć pod tego zippa? Dzięki z góry
  7. Mam znajomego piekarza który też dużo w mechanice potrafi i również by dał rade zrobić przekładkę :D Kolega dalej stoi na swoim i chce zmienić ten silnik na większy.
  8. Niestety chce większy silnik a nie nowego skuterka, problemami prawnymi zajmie się on i o to się martwić nie musisz :D Przekładkę będzie robił mechanik
  9. Witam, kolega posiada skuter kymco bet&win, ma tam chyba silnik 50 chciałby wstawić tam największy silnik jaki w niego wchodzi, budżet ma spory więc raczej kwestia czy da się wstawić większy i czy będzie pasował. Poradzicie coś?
  10. Mechanik w prosporcie mi to robił, mówił że jechał i wszystko dobrze było no nic podjadę z powrotem bo to jedyny serwis w którym zajmują się motocyklami w moim mieście, teraz głupio bo koledze powiedziałem że to już wszystkie koszta naprawy bo chciałem tylko za wymianę najpotrzebniejszych rzeczy plastiki już mu odpuściłem, no cóż podjadę i zapytam. Dzięki za pomoc.
  11. Wymienił lagi i przed naprawą mówi ze zobaczy czy polki są krzywe, po odebraniu nic nie wspominał o półkach więc myślałem ze wszystko git, jest jakiś sposób na sprawdzenie czy felga się skrzywiła ?
  12. Niestety muszę tu wrócić. Oddałem motocykl do mechanika, dziś go odebrałem i mam pewien problem, na początku jechało się dobrze ale później zauważyłem że jak puszcze kierownicę to zaczyna ona latać lewo prawo, do tego przy większej prędkości jak mocniej wcisnę przedni hamulec to też zaczyna dosyć mocno trząść kierownicę, czasem można zauważyć ze motocykl lekko podskakuje jak jedzie do przodu, na internecie z tego co znalazłem nazywają to "shimma" Jechać z powrotem do mechanika który naprawiał motocykl czy jest to wina czegoś innego? Dodam że przed wypadkiem nie zauważyłem takich zjawisk.
  13. Mechanik zdjął jedna blokadę i powiedział ze żadnej więcej nie ma a osiągi dalej marne Czy taki kit będzie pasował? "Cylinder kit polini sport 50ccm AEROX F12 SR AREA" Nie wiem czy można tutaj podawać link do aukcji więc podałem samą nazwę dla pewności :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...