W cbf125 obwód zasilający oświetlenie jest osobny od tego który zasila akumulator i osprzęt silnika. Dodatkowo w ramach oszczędności obwód ten nie ma stabilizowanego napięcia +12V tylko coś określanego mianem niewygładzonego -12V, co oznacza że może falować od ~8 do 16V co prędzej czy później wykończyłoby zasilacz takiej żarówki ledowej. W związku z tym do zamontowania led'ów w cbf125 konieczna jest przeróbka instalacji elektrycznej w motocyklu, tak aby obwód oświetlenia miał w pełni stabilizowane napięcie +12V. Co do rozkładu led'owych żarówek H4 to modele oparte na mikro led'ach philips luxeon zes które to są umieszczone dokładnie w kształt oryginalnego żarnika w H4 faktycznie dają radę uzyskać bardzo zbliżony rozkład światła do klasycznych żarówek H4. Testowane na reflektorach samochodowych. Warto też wspomnieć że te modele zwykle są dość drogie.