Skocz do zawartości

neo2k

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VL125 Intruder
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olsztyn

Ostatnie wizyty

404 wyświetleń profilu

Osiągnięcia neo2k

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Mam problem ze swoim xmaxem. Chodzi o dżwiek silnika, terkocze coś, nie potrafię znaleźć co to. Zawory przeregulowane, spawdzona pompa wody, oleju, magneto, napęd. Spotkał się ktoś z czymś takim?
  2. Mam problem z obrotomierzem z S-wingu. Po włączeniu robi test zegarów, jednak po uruchomieniu silnika obrotomierz stoi. A może ktoś ma schemat elektryczny do tego skutera?
  3. Dalszy ciąg walki z moim motorkiem Tym razem brak wskazań obrotomierza i poziomu paliwa. Z poziomem paliwa sobie poradzę to z obrotomierzem mam problem Założony jest inny licznik i pocięte kable. Który kabel przy liczniku, przed kostką odpowiada za sygnał obrotów? A może ktoś ma schemat od CB 125F JC64 - 2015r.
  4. Dzięki za zainteresowanie ułamany kabel był przyczyną. Dzięki!
  5. Maja CB125F nie ma iskry. Sprawdziłem podstawowe rzeczy jak stopkę, włącznik sprzęgła, i sygnał biegu neutralnego to jest. Podstawiłem inna cewkę i inną świece. Ponadto do cewki dochodzi plus, w sumie na obu pinach jest napięcie po zapłonie. Przy okazji okazało się, że ułamana jest wtyczka wtryskiwacza. Czy to może być przyczyną braku iskry? Pompy paliwa też nie słychać. Wtrysk kupię drugi, ale czy to może być przyczyną braku iskry czy szukać dalej?
  6. Witam. Padł mi moduł zapłonu w suzuki intruder 125. Kupno okazało się problemem, w końcu znalazłem ale od starszego rocznika. I tu pojawił się problem bo mój miał jedną wtyczke ten ma dwie. W związku z tym poszukuje opisu wjeść tego modułu lub zdjęć wtyczek z kolorami przewodów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...