Skocz do zawartości

krystiann44

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RM 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olkusz

Ostatnie wizyty

211 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krystiann44

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio przypadkiem ułamałem iglice w gaźniku. Może ktoś jest w posiadaniu i gotowy mi ją odsprzedać lub zna miejsce gdzie mogę zamówić ?
  2. Cześć, ostatnio mam problem z moją RMką bo podczas jazdy nagle straciła moc. Wymieniłem świece, sprawdziłem czy nie łapie lewego powietrza, kompresja jest więc podejrzenia padły na zapchany gaźnik lub zawór wydechowy. Otworzyłem pokrywkę gdzie sterowany jest ten zawór i tam dzwignia sterująca zaworem wyleciała ze swojego miejsca i urwało chyba jakąś jej część. Moje pytanie czy ta dzwignia ma chodzić tak luźno ? I czy gdy motor nie chodzi lub jest na wolnych obrotach to czy zawór wydechowy ma byc całkowicie zamknięty czy lekko uchylony, bo u mnie jest uchylony. Podczas dodawania gazu nie zauważyłem wgl reakcji tej dzwigni, gdy ją załozyłem na swoje miejsce. Wstawiam zdjęcie jak to wyglądało po otwarciu pokrywy.
  3. W weekend pojeżdżę to się dowiemy :D Jest jeszcze jakaś inna droga którą może uciekać olej z przekładni do komory spalania ?
  4. Cytat z artykułu: "Podczas jazdy trzeba mieć na uwadze, że sprzęgło i skrzynia działa dobrze, ale dopiero po rozgrzaniu oleju. Dopiero wtedy można komfortowo ruszać i zmieniać biegi. Niekiedy może pojawić się problem podczas próby włączenia pierwszego biegu na postoju. W takim wypadku należy poruszyć motocyklem do przodu lub tyłu albo puścić lekko sprzęgło, co spowoduje ewentualne rozłączenie sklejonych tarcz i załączenie biegu. Czasem, gdy motocykl stoi na centralnym stojaku, mimo wciśniętego sprzęgła i włączonego biegu, tylne koło może się obracać. Nie jest to powód do zmartwienia. Sprzęgło nawet po rozłączeniu przenosi moment, więc nic nie trzeba regulować" Tak więc ze sprzęgłem jest wszystko dobrze raczej. U mnie tej kuleczki nie ma. Pozostaje kwestia simmeringu. Jeżeli zobaczę, że ubywa mi oleju w przekładni to tak jak kolega wyżej pisze możliwe, że ktos poprzednio włozył simmering odwrotnie i ja zrobiłem tak samo. Oby to był niedopalony tłumik i resztki oleju, bo będzie trzeba kolejny raz rozbierać. Pozostanie kwestia wyciągnięcia simmeringu bez jego uszkodzenia, macie jakies propozycje jak to zrobić ?
  5. Wracam właśnie z jazdy, sprzęgło wydaje mi się, że chodzi dobrze, po skończonej jeździe na wolnych obrotach i wbitym biegu motocykl nie gasł. Natomiast dalej mam problem chyba z tym simmeringiem bo po jeździe motor znowu ubrudzony olejem. Założony simmering to: Simmeringi wału korbowego PROX 42.3219 raczej nic nie zgubiłem po drodze, simmering równo wciskany i chyba wszedł dobrze. Olej do przekładni leje motul transoil 10w40 Do paliwa castrol power 1 racing Jeszcze odnośnie sprzęgła, pewien mechanik doradził żeby lać do przekładni olej do 4t, bo tarcze sprzęgła się aż tak bardzo nie kleją.
  6. Witam, Miesiąc temu zakupiłem crossa i po kilku jazdach zobaczyłem, że po jeździe cross ubrudzony jest olejem. Pomyślałem, że jest to spowodowane zbyt bogatą mieszanką paliwa z olejem bo taką lał poprzedni właściciel po remoncie. Po kilku jazdach zabrałem się za zmianę oleju w przekładni i okazało się, że jest go bardzo mało i tu rozwiązał się problem oleju z tłumika. Olej przedostawał się do komory spalania wiec zabrałem się za wymiane simeringu na wale. Simering został wymieniony lecz po tej operacji mam problem ze sprzęgłem, gdy wbijam 1 bieg cross gaśnie, zawsze trzeba dać gazu żeby nie zgasł i ruszyć. Przed wymianą simeringu aż tak źle nie było, czasem na zimnym silniku trzeba było dac lekko gazu ale na ciepłym już było dobrze. Po zdjęciu kosza sprzęgłowego i obejrzeniu tarcz wszystko wygląda dobrze. Przejrzałem książke serwisową i wszystko robione było zgodnie z instrukcją. Macie jakies pomysły co może być źle ? jak to sprzegło wyregulować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...