Cytat z artykułu: "Podczas jazdy trzeba mieć na uwadze, że sprzęgło i skrzynia działa dobrze, ale dopiero po rozgrzaniu oleju. Dopiero wtedy można komfortowo ruszać i zmieniać biegi. Niekiedy może pojawić się problem podczas próby włączenia pierwszego biegu na postoju. W takim wypadku należy poruszyć motocyklem do przodu lub tyłu albo puścić lekko sprzęgło, co spowoduje ewentualne rozłączenie sklejonych tarcz i załączenie biegu. Czasem, gdy motocykl stoi na centralnym stojaku, mimo wciśniętego sprzęgła i włączonego biegu, tylne koło może się obracać. Nie jest to powód do zmartwienia. Sprzęgło nawet po rozłączeniu przenosi moment, więc nic nie trzeba regulować" Tak więc ze sprzęgłem jest wszystko dobrze raczej. U mnie tej kuleczki nie ma. Pozostaje kwestia simmeringu. Jeżeli zobaczę, że ubywa mi oleju w przekładni to tak jak kolega wyżej pisze możliwe, że ktos poprzednio włozył simmering odwrotnie i ja zrobiłem tak samo. Oby to był niedopalony tłumik i resztki oleju, bo będzie trzeba kolejny raz rozbierać. Pozostanie kwestia wyciągnięcia simmeringu bez jego uszkodzenia, macie jakies propozycje jak to zrobić ?