Skocz do zawartości

tofik99

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia tofik99

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Kranik ma tylko pozycję OFF/RES/ON nic więcej. W takim razie rozbiorę go i zobaczę co tam się dzieje. Filtra już nie ma. Został wyrzucony. Wężyk idzie trochę poziomo, spróbuję go jakoś puścić krócej. Po zdjęciu wężyka, jak odkręci się kranik to paliwo normalnie leci grawitacyjnie.
  2. Czyli problem braku podciśnienia szukać w samych gaźnikach? Kranik nie ma na to wpływu?
  3. Tak jak pisałem górny wężyk, pewnie przelewowy skierowany w dół, idzie pod gaźniki, dolny wężyk połączony z kranikiem w zbiorniku paliwa. A co do gaźników to z tego co się orientuję to Mikuni BST 33.
  4. Spróbuję tego sposobu. Czyli mówisz, że i tak wymagana jest regulacja/czyszczenie/synchronizacja gaźników?
  5. Niestety serwisówka silnika nie rozwiązała mojego problemu. Po przejrzeniu jej 2 razy nie znalazłem żadnej informacji na temat układu zasilania silnika i podciśnienia gaźników. Jakieś inne rady?
  6. Witam. Posiadam motocykl Aprilia Pegaso 650 Nr. ramy ZD4ML... z 1997. Pojazd niedawno zakupiłem. Zrobiłem nim kilka kilometrów. Ostatnio po dłuższym postoju mam problem z jego odpaleniem. W pierwszej kolejności wymieniłem akumulator, który i tak tego wymagał, następnie zajrzałem do świecy. Świeca wygląda prawidłowo, iskra jest. Zacząłem szukać problemu w zasilaniu i tu zauważyłem pewien problem. Po odkręceniu kranika, paliwo leci w wężyk zasilający gaźniki, ale do połowy. Dalej powinno być zasysane przez gaźniki, ale tego nie ma. Brak jest podciśnienia, które by to powodowało. Moto kręci ale nie chce zapalić, przytykając rękę do wlotu powietrza do filtra czuć zasysanie powietrza. Sposobu z plakiem nie próbowałem, bo nie chcę sobie zapaskudzić w środku obudowy filtra. Przy okazji zdejmowania zbiornika paliwa zauważyłem, że obok kranika znajduje się też zawór. Z instrukcji serwisowej wynika że służy do spuszczania wody ze zbiornika paliwa. Powinien być do niego podciągnięty wężyk, który idzie pod silnik, ale go tam nie ma. Dodatkowo przy gaźnikach są dwa wężyki. Na dole do trójnika pomiędzy gaźnikami jest podłączony wężyk zasilający od zbiornika paliwa, a na górze krótki wężyk skierowany w dół. Czy ten krótki wężyk nie powinien być podłączony do jakiegoś zaworu, czy powinien sobie tak swobodnie zwisać między gaźnikami? Co może być powodem braku podciśnienia?
  7. Daleko nie mam, raptem 80 km. Jak znajdę czas na weekendzie to podjadę obejrzeć. Na coś charakterystycznego mam zwracać uwagę, czy to co w każdym moto?
  8. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i posiadaczy zygzaków. Jestem tutaj nowy i chciałbym poprosić o opinie. Noszę się z zamiarem zakupu Kawasaki ZZR 1100 drugiej generacji. Przeglądam oferty w internecie i szczerze powiedziawszy niewiele jest egzemplarzy na sprzedaż. Pewnie wynika to z faktu, że to solidne maszyny i mało kto chce się pozbyć. Udało mi sie jednak znaleźć kilka perspektywicznych, przynajmniej na zdjęciach egzemplarzy. Stąd też moja prośba o ocenę podesłanego w linku zygzaka: https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-zzr-1100-93-stan-bardzo-dobry-CID5-IDmr1h8.html z góry dzięki za pomoc i przydatne uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...