Jump to content

Tomek515

Forumowicze
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Tomek515

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu
  • Birthday 09/21/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia pegaso 650 2000
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

100 profile views
  1. Tak dali radę. Pytałem czy jest to dla nich prosta robota i można komuś polecić ze robią czy raczej nietypowa i wola tego unikać. Pan powiedział ze zawsze pomogą jak jest problem i dla tego nie odmówili. Nadmienił iż problem tkwi w twardości tego materialu. Za zeszlifowanie 3 płytek po grubości i jednej po średnicy dałem 20zl. Nie głupi pomysł. Do pegaso łańcuch rozrządu 250 do gs polowe tańszy. Płytki zaworowe od ręki i pewnie wiele innych. Plusem w pegaso ze wyżej siedzisko i lepszy osprzęt niż w gs ale silnik można by przerzucić. Co do w/w płytek to kolejny raz nie będę tak się z tym gimnastykował tylko wyciągam szklanki i przerabiam na 31 mm i później mam je za 6,50 od ręki.
  2. Oddałem do warsztatu który regeneruje głowice, początkowo jak dzwoniłem to nie bardzo chcieli to zrobić. W sumie muszę zeszlifować 1 po średnicy reszta po grubości
  3. Magiczne 37 tys km. Ja mam trypla 2000r i tez ma 37 panie ja nie wiem ja tym nie jeździłem widać co jest. Opis jak to handlarz. Ja bym dzwonił i rozmawiał bo nieraz jak już usłyszy się przez tel cwaniaka to aż się jechać nie chce bo wiesz ze to się nie uda. Jak nie jakaś okazja to ja bym nie dymal taki kawał.
  4. patrol patrolem dzwona zrobić i byłby pasztet Szwagier robił ostatnio to pani powiedziała ze dokument będzie do odbioru do 9 dni od egzaminu i tak tez było. Pytaj w wydziale, bo fakt trochę długo to trwa.
  5. Nikt ci na ‚posterunku’ nie da takiego papiera
  6. Tak mnie tknęło ale myślałem że nikt nie zauważy zainteresowany będzie wiedział o jakiego specjalistę chodzi. To było fatalne przejęzyczenie https://youtu.be/bRjaN2VD4Ak
  7. Zdecydowanie potrzebuje 30,00 średnicy. Już zastanawiam się nad wyciągnięciem szklanek i ich podtoczeniem ale nie chciał bym przekombinować.
  8. Ktoś go zablokował później odblokował czyli coś w nim zmieniał i wydaje mi się zd będzie trzeba hamownie, biegłego i stacja okręgowa. Te zmiany muszą być sprawdzone i potwierdzone papierem. Wątpię żeby diagnosta to stwierdził, chyba biegły musi pogładzić wąsa. Ostatnio ktoś na a2 chciał blokować i trzeba było te 3 elementy.
  9. Kurde szczerze mówiąc wolał bym coś pl choć jak nie będzie wyjścia to może i tak ale jakoś ludzie w tym pegaso zawory regulują i janusze te płytki dorabiają. Może ktoś z forum miał tego ananasa i coś jeszcze podpowie? Ale mam ciśnienie
  10. Witam kolegów. Chcę wyregulować zawory w aprilia pegaso 650 i jak każdy mam problem z płytkami zaworowymi które mają 30 mm i grubość ponad 3mm. Płytek takich kupić się praktycznie nie da. Jedyna metoda to zmniejszenie średnicy płytki powszechnie dostępnej 31mm. I tu pytanie czy kojarzy ktoś warsztat w Krakowie/okolicach który byłby w stanie wykonać taką usługę. Ewentualnie firma do tórej można by coś wysłać. Obdzwoniłem już sporo firm które regenerują głowice i w jednej tylko gość mówił że mieli taka maszynę ale szef sprzedał Kilka razy było też panie jak nie ma płytek takich? Oddzwoń Pan za 10 min to sprawdzę bo są. No i nie ma.
  11. Ws50 jest spory. Zetka np dużo mniejsza, ma wysoko podnóżki. Raczej większego nie ma.
  12. I ta radę proponuję wziąć do serca. Widzę że kolega zna życie Powiem wam tyle że jak by się policjant/diagnosta czepiał drobiazgów (a ludzia się wydaje że wszystko jest drobiazgiem) to by nie było jazdy. Jak ktoś ma ochotę to niech zaglądnie np do rozporządzenia dla diagnostow czy warunków technicznych pojazdów. Dowód zatrzymać można za bzdure. Sorry ale nie znam go konkretnie. Wiem że jest za to kara i tego jestem pewien. Popytam jak mi ktoś wskaże drogę to zaglądne i ci podam. Kolega który odniósł się do tego ma też chyba rację że policjant też może za to ukarać powołując się na prd.
  13. Dokładnie. Podsumowując obowiązek zapłaty ciążył będzie na właścicielu za przechowywanie i holowanie. To jednak nie jest takie proste bo stawki ustala chyba powiat i on jest płatnikiem dla parkingu. Więc powiat płaci a oddać mu powinien właściciel. Ogólnie właśnie takie pasztety wychodzą jak nieraz jakiś głąb kupi pojazd
  14. Jest za to kara ale nie nakładana przez policję tylko przez urzędasa. To trochę martwy przepis, mało jest sytuacji że ktoś za to kara. Kolego ZIGGI zgłaszałeś zbycie w urzędzie? Jak tak to ja bym nic z tym nie robił i niech się bujają. Niestety pomimo zgłoszenia też często są problemy bo z aktualizacją tych danych bywa różnie.
  15. Rocznik to 2000. Co ciekawe w serwisówce jest błąd. W książkach do starszych modeli podany jest wymiar 120,5mm między 20 pinami natomiast w późniejszych książkach jest już 124mm. Mierząc zgodnie z rysunkiem w starej książce każdemu wyjdzie ze ma łańcuch do wymiany. Piszę o tym bo może ktoś z Google trafi na ten wpis i naprowadzi go to na właściwy tor. Raczej nie będę oszczędzać i wymienię łańcuch bo chyba 124 to granica zużycia. Problem gdzie kupić łańcuch bo na allegro są sporo tansze niż w dużych sklepach motocyklowych ale boję się podróbki? Zaintrygował mnie zamiennik z harta mline za 40 kilka zł przy cenie dida z o..motocykle 312zł
×
×
  • Create New...