Skocz do zawartości

motorotacja

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Płoty

Osiągnięcia motorotacja

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Yamahy XZ550 z 83r. Motocykl jest niezwykle ciężko odpalić jak jest zimny. Długotrwałe kręcenie i różne próby na dołączonym dodatkowym akumulatorze pozwoliły mi ją odpalić. Po rozgrzaniu już wszystko jest ok, odpala normalnie i nawet udało się nią przejechać. W czasie odpalania nic się nie dzieje, cisza. Dodawanie gazu skutkuje strzałami w wydech albo cofkami w gaźniki (to jakieś dziwne pionowe gaźniki z pompką, jak się da gaz to wstrzykuje dawkę paliwa pod przepustnicę) Kupiłem ją od chłopaczka, który chciał sprawdzić napięcie łańcucha rozrządu i przeskoczył mu na tylnym cylindrze. Rozrząd ustawiłem wg serwisówki. Iskra jest, ciśnienie na obu cylindrach po 10. Dodam jeszcze że ktoś umyślnie ale nie wiem w jakim celu odpiął kabelek który idzie od modułu do obrotomierza, oczywiście obrotomierz nie działa, po podłączeniu kabelka również. Ma też jakiś problem z odpowietrzeniem skrzyni korbowej, jak odkręce korek wlewu oleju to dmucha powietrzem. Głowice połączone są wężykiem (w oryginale chyba powinna być tam jakaś puszka odma czy coś) jak chodził rozgrzany miał podwyższone obroty, sciśnięcie tego wężyka obniżało obroty, a zdjęcie od razu gasiło silnik (po odkręceniu korka wlewu oleju nie gasł), dziwna rzecz. Any ideas? Pozdrawiam. Edit. wyczytałem że ten motocykl ma system YICS, a u mnie nie ma elementu zaznaczonego na zdjęciu link https://www.aukcjoner.pl/gallery/026925684-.html#I1 To chyba ma być podłączone zamiast tego wężyka pomiędzy cylindrami, ale czy gdzieś jeszcze? Da się to jakoś ew. obejść?
  2. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. W międzyczasie zadzwoniłem do pewnego starego specjalisty od Shadowa, który kupował ode mnie części i powiedział tak jak wy, żeby podzielić ten podany moment na etapy. Tak więc zrobię. Co do luzów to jeszcze poszukam innych serwisówek jak podpowiedział Limo. Chyba że ktoś z was taką ma i mógłby się podzielić (mój email [email protected]), silnik jest 95r a głowicę wrzucam z 90r.
  3. Na początek jako nowy witam wszystkich użytkowników. Wymieniam głowicę s GSX600F z 95r. i nie wiem jaka jest procedura dokręcania głowicy w tym motocyklu. W jedynej serwisówce jaką udało mi się wykopać na necie znalazłem kolejność śrub, ale na temat momentu jest tylko 35-40Nm i nic więcej. Jestem mechanikiem samochodowym i coś mi tu nie pasuje bo w samochodach zazwyczaj są przynajmniej 3 etapy: np. 1. 30Nm 2. 90stopni 3. 90stopni i jest fest przykręcona. Ale nie mam doświadczenia w motocyklach. Nie znalazłem takich informacji na necie dlatego pytam was. Nie znalazłem również informacji na temat luzów zaworowych (zakładam głowicę ze starszego rocznika z ręczną regulacją zaworów.) Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...