Skocz do zawartości

lago

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O lago

  • Urodziny 08/22/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    V8
  • Skąd
    Krobia

Osobiste

  • Motocykl
    GSR600
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia lago

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. ósemkę na dwójce łatwiej tyle, że na tym moto co masz obcykane i wiesz jak się zachowuje (czytaj to ze szkoły jazdy na którym przejezdziłes/łas iles tam godzin) na egzaminacyjnym moto to loteria bo nie wiesz jak szybko pojedzie na wolnych na dwojce..... to przyczyna mojego nie zdania za pierwszym razem.... zrobilem cyk dwojeczka i pojechalo z 3 km/h szybciej niz to ze szkółki i podparcie...... potem próba na jedynce i stres i podparcie proponuje opanowac osemke na jedynce (trudniej niz dwojka) ale trzymanie rownowagi jakie sie wyrabia przez to zostaje na przyszlosć pozdrawiam :)
  2. gdy w lewo to jak czerwony a gdybyś zawracał to jak zielony (ci z przeciwka nie jada więc jak na jednokierunkowej) Pozdro
  3. 70 to jest bardzo szybki slalom ;)
  4. ogólnie ma być średnia 30 km/h przejazd ze stałą prędkością to przejazd idealny - mi sie nigdy nie udało niestety w szkołach uczą wolnego wjazdu i odkręcania na wyjeździe lub inne wariacje w temacie - i tą metodą zaliczyłem próby egzaminowe
  5. Kolejność: - zdolność od lekarza - pkk w wydziale komunikacji - zapisanie się do szkoły Jazdy zaczynasz, teorii się uczysz w międzyczasie. Jak już umiesz teorię to idziesz na egzamin. Wyjeżdżasz godziny do końca i egzamin ;) Ze swojego doświadczenia zalecam, żebyś znalazł szkołę, gdzie mają kilka motocykli a nie pałują na jednym bo każdy egzemplarz inaczej jeździ i zmiana maszyn pomoże poszerzać ci horyzonty. Dodatkowo niektóre są tak zgruzowane, że masakra a ja nie chciałbym się uczyć na gruzie całego kursu..... No i fajnie znaleźć szkołę gdzie można ćwiczyć omijanie przeszkody z pomiarem prędkości bo na egzaminie w WORD możesz się zdziwić :)
  6. mx-5 fajne, jezdziłem przez kilka lat, fajnie bierze zakręty, coś tam wieje, ale przyśpieszeń tam nie uświadczysz lepszy performance znajdziesz w autach zza wielkiej wody, miałem kilka fbody z lat '94-'00 (camaro, trans am) dzięki pojemności 5.7 są przyśpieszenia ściągany dach daje wiatr na mokrym z gazem jak z jajkiem :) i nie patrzą na ciebie jak na pedała (w porównaniu do mazdy) ale to także nie motocykl :cool:
  7. gratuluje Wam obu :) bezpiecznych kilimetrów lewa :)
  8. lago

    Nowy nabytek

    mutex/ocfipreoqyfb/mutexgratuluje
  9. ja zauważyłem takie specyficzne zachwianie moto przy skręcaniu do ograniczników zarówno przy ósemce i przy slalomie wolnym. może to doprowadzić do podparcia nogą i z tego co widzę lepiej dobijania unikać na rzecz mocniejszych przechyłów. oczywiście piszę to ze swojego punktu widzenia ;)
  10. Stara ósemka jest trudniejsza do zrobienia, raz bo mniejsza, dwa bo wymusza tor jazdy. Nowa jest łatwiejsza, bo większa, więcej miejsca na korekty i to ty decydujesz jak jedziesz.... Obydwie w warunkach placu nauki do zrobienia :)
  11. lago

    sprzedaż

    Z czystej ciekawości ta cegiełka na ostatniej focie, to żeby bardziej prosto stał do fotki, czy bez niej nie stoi?
  12. Witam, Aktualnie jestem na etapie nauki ćwiczenia placu na moto. Mi do ósemki i powolnego slalomu bardzo pomogło ćwiczenie jeżdżenia w kółko. Z zamiarem wykręcenia jak najciaśniejszych kółek. Po kilka razy pod rząd w jedną, potem w drugą. Zaczynałem uczyć się na 125 a jak wsiadłem na XJ6 to się okazało, że to jest jeszcze łatwiejsze na niej...... Spróbuj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...