Skocz do zawartości

gutek1414

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda MTX 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia gutek1414

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cześć, mam taki problem / pytanie - ile powinno być benzyny w filtrze paliwa? Szukam zdjęć w internecie, ale albo są to sklepy, ale za daleko.. I jeżeli ma być więcej niż u mnie (to znaczy maks pół, a czasami to ledwo ją widać) to jak zwiększyć tę ilość? Może trzeba coś odpowietrzyć, ale też nie wiem jak.. (gaźnik jest po przeczyszczeniu, przed czyszczeniem był podobny problem. Zdażało mu się nawet zgasnąć i nie chciał odpalić z powodu braku benzyny. Kanaliki są drożne)
  2. Dla tych, co tu trafią później - problem został rozwiązany. Powód - banalny. Amortyzator miał złą długość... Jak jest dobra, to wszystko wchodzi bez większego problemu
  3. To jest zdjęcie motoru z założonym nowym amortyzatorem (wszystkie śruby trafione): Opadłby niżej, tylko zapiera się w miejscu zaznaczonym na czerwono (styk pro linka i obręczy pod sprężyną). Jak teraz usiądę, to zaczyna pracować i jest w miarę ok (to znaczy że jak podskoczę to dobija koła, ale jest bardzo nisko więc ok) Wszystko wygląda na to, że element z mojego pierwszego zdjęcia (od pro linku, ruchomy) powinien być skierowany do góry, ale nie mogę go przepchnąć do góry, bo się blokuje o ten płaskownik. Ja go nie odkręcałem, a też nie wygląda, żeby miało się coś przesunąć, bo miejsca nie ma...
  4. Po wyjęciu amortyzatory różnią się od siebie o kilka (5 - 8 ) cm, ponieważ w starym ktoś dospawał przedłużkę. Problem w tym, że siada, ale nawet nie zaczyna się zapierać na amortyzatorze. Gdybym włożył tam stalowy pręt, to byłby taki sam efekt.. Już wcześniej próbowałem wywnioskować coś ze zdjęć, ale nikt nie fotografuje zawieszenia..
  5. To jest mój pierwszy post, więc Witam serdecznie! Dotychczas zawsze udało mi się poszukać rozwiązania bez pytania, ale tym razem poległem.. Kupiłem Hondę MTX 80 83' do remontu. W tym amortyzator tył. Kupiłem nowy, wyjąłem stary, włożyłem nowy. I mi motor siada. Nie mam pojęcia dlaczego. Całość idzie tak nisko, że w końcu amortyzator opiera się o pro-link. Próbowałem na różne sposoby to złączyć, ale albo śruby nie chwytają, albo idzie w dół (to znaczy prawie tak, jakby nie było amortyzatora) Sam amortyzator nawet nie zaczyna pracować. Pewnie coś źle składam, ale już nie mam pomysłów co.. Wcześniej amortyzator w spoczynku był ok, tylko że dobijał przy 2 osobach. Czy ktoś może wie dlaczego? Czy ten element srebrny też macie od dołu? Czy też macie ten płaskownik (który zasłania sprężynę)? Może głupie pytania, ale koleś, który nim jeździł wcześniej robił z nim wiele złych rzeczy... Poprzedni amortyzator był przedłużony o jakieś 5-8 cm, ale ja mam problem rzędu 40 cm... Będę wdzięczny za pomoc (wiem, powieliłem post z tematu "wszystko o mtx", ale motor stoi i nie mogę używać garażu, a pogoda się robi coraz ładniejsza...)
  6. To jest mój pierwszy post, więc Witam serdecznie! Dotychczas zawsze udało mi się poszukać rozwiązania bez pytania, ale tym razem poległem.. Kupiłem Hondę MTX 80 83' do remontu. W tym amortyzator tył. Kupiłem nowy, wyjąłem stary, włożyłem nowy. I mi motor siada. Nie mam pojęcia dlaczego. Całość idzie tak nisko, że w końcu amortyzator opiera się o pro-link. Próbowałem na różne sposoby to złączyć, ale albo śruby nie chwytają, albo idzie w dół (to znaczy prawie tak, jakby nie było amortyzatora) Sam amortyzator nawet nie zaczyna pracować. Pewnie coś źle składam, ale już nie mam pomysłów co.. Wcześniej amortyzator w spoczynku był ok, tylko że dobijał przy 2 osobach. Czy ktoś może wie dlaczego? Czy ten element srebrny też macie od dołu? Czy też macie ten płaskownik (który zasłania sprężynę)? Może głupie pytania, ale koleś, który nim jeździł wcześniej robił z nim wiele złych rzeczy... Poprzedni amortyzator był przedłużony o jakieś 5-8 cm, ale ja mam problem rzędu 40 cm... Będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...