Skocz do zawartości

sly_PL

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polkowice

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki vzr1800
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia sly_PL

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Kolego Yeti200, mam podobny problem : rezerwa, podjechałem na Orlen, 95 do pełna, po 3km szarpanie i max 4-5tys obrotow, po odpuszczeniu manetki gaśnie. Odpalenie z trunosciami i z gazem, objaw po odpaleniu ten sam. Oleju nie wypluwa za dużo. Nie ma takich plam jak u Ciebie. Co było u Ciebie?
  2. To ja mam pytanie, jaką większą gumę założyć na przód ? Na tyle jeżdżę na 260/40 marathon. Wiadomo, że przy tej samej ori feldze wyoblenie opony jest większe. Przód mam serie i punkt styku nie jest w jednej linie z przodem na zakręcie. Przednia przydała by się większa na przód, aby było większe wyoblenie. Przy normalnej jeździe tego nie czuć, ale większa prędkość lub ciaśniejszy zakręt i jest efekt lekkiego płynięcia przodu na zewnątrz.
  3. Witam, jestem posiadaczem vzr1800, jest już trochę najechane bo 85tys. Biegi jak wszędzie 1 koszmar, a z 1-2 też szału nie ma. Natomiast problem się pojawił z klekoczącym sprzęgłem. Szukałem rozwiązania i znalazłem, natomiast coś mnie wprowadziło w błąd. Przeczytałem wszystkie posty ze #100 ww. i śmiem twierdzić, że powtarzany post wyżej zamieszczony wprowadza ludzi w błąd (idea może słuszna, może autor coś widział, ale nie do końca o co chodziło). To też prostuje: (pracę wykonać przy okazji zmiany oleju) - spuszczamy olej z misy olejowe (spód dwie duże śruby), wykręcamy filtr oleju - jak najbardziej odkręca się dekiel od lewej strony silnika (3 śrubki imbus), - potem jest dekiel(nakrętka z uszczelką) i tam widać śrubę mocowania na korbowodzie generatora (alternatora, a uzwojenie jest na obudowie od wnętrza) służy ona do przytrzymania w jednej pozycji wału korbowego ( NIE MA TAM Z ŻADNEJ NAKRĘTKI ZAGNIECIONEJ ITP. , NAWET NIE PRÓBUJCIE TEGO ODKRĘCAĆ). - następnie należy odkręcić układ wydechowy, aby ściągnąć prawą obudowę od strony silna (obudowa sprzęgła) - po ściągnięciu mamy widoczny kosz sprzęgłowy, na lewo od kosza pierwszą zębatkę skrzyni biegów, a pod koszem na zębatce pompę oleju - I TU NA ŚRODKU KOSZA SPRZĘGŁOWEGO MAMY ŚRUBIE I NAKRĘTKĘ KONTRUJĄCĄ ZABEZPIECZONĄ, - poluźniamy śrubę, odbezpieczamy nakrętkę, dokręcamy ją do oporu ( aby się kosz sprzęgłowy nie kręcił można zabić 1 lub przytrzymać od strony generatora ową wymienioną wcześniej nakrętkę, aby nie kręcił się korbowód) - następnie nakrętkę na koszu sprzęgłowym odkręcamy o jeden obrót, zabezpieczamy, dokręcamy śrubę kontrującą - zakładamy obudowę sprzęgła (najlepiej z nową uszczelką) - skręcamy wydech - od strony lewej zaślepkę i dekiel na 3 śruby - nowy filtr, uszczelkę filtra przesmarować olejem, zalać 3l., odpalić na 3min. zalać jeszcze 0,6-1,0l. zależy czy przechylaliście moto przy spuszczaniu. - następnie regulacja luzu linki sprzęgła i klamki, jak pisali wszyscy 10-15mm na końcu klamki - przesunąć gumę na klamce sprzęgła (ciężko schodzi), dekiel plastik po lewej stronie od silnika (wyczyścić linki i dźwignię sprzęgła - syfi się często) - mi zawsze wychodzi, że naciąg śrubami kontrującymi przy deklu powinien być na połowie i przy klamce też, wtedy mam przy połowie rozwarcia klamki branie sprzęgła. Dla wytrwałych można zdjąć koszt sprzęgła, rozebrać tarczki, wyczyścić wypłukać w kąpieli oleju z moto. Sprawdzić łożyska kosza sprzęgłowego na ośce, czy nie mają luzu. Tarczki można sprawdzić rozmiary itd wg manualna rozdział 3. Procedura dokręcania sprzęgła też w rozdz. 3-111. Manual serwis można wygooglac przez wpisanie "suzuki m109r service manual", albo "suzuki vzr1800 workshop service manual" Po takim zabiegu na pewno będzie ciszej chodzi. Co do wbijania biegów na to nie ma ratunku. Problem jest z dostaniem nowej uszczelki pokrywy sprzęgła. Na razie jeżdżę na starej, ale jakby ktoś miał, albo wiedział, gdzie można dostać chętnie zakupię. Pozdrawiam I pytanie jedno jeszcze, przeczytałem w którymś poście o kapciu 280/35 na ori feldze. Jeżdżę na 260/40 i nie czuć różnicy między 240/40 a 260/40. Z zamontowaniem nie było problemów, ale po kształcie rantu opony widać, że już to praktycznie koniec możliwości felgi może 270 (ale takich nie produkują). Jak to wygląda z 280, najlepiej foto ranu opony by się przydało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...