Skocz do zawartości

Krzysiek2kk

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiek2kk

  • Urodziny 05/12/2000

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wwa

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ER6n
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    57223112

Osiągnięcia Krzysiek2kk

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W kroczu nie ma najmniejszego dyskomfortu. No cóż :) Pożyjemy zobaczymy, może będzie lepiej, aczkolwiek mam pewne obawy.
  2. Witam, tydzień temu zakupiłem swój pierwszy kombinezon skórzany. Jest to zestaw dwuczęściowy od Arlen Ness'a, ale to nie jest tu najważniejsze. Mierzyłem kilka rozmiarów, mam 180cm wzrostu, jestem szczupłej budowy i najlepiej leżał na mnie rozmiar 50. Po tygodniowym lataniu mam bałagan w głowie. Kombinezon po założeniu dobrze przylega do ciała, po zapięciu kurtki i wszystkich zamków, rzecz jasna jest trochę ciasno, ale jak na kombinezon skórzany stwierdzam, że wystarczająco wygodnie. Miałem pewność, że ten rozmiar będzie świetny, bo super leżał. Gorzej jest jak już usiądę na moto. Siadam jest OK, schylam się ku kierownicy i ją łapie, zaczyna się naprężać na plecach, jak położe nogi na podnóżki to ciągnie na kolanach. Jak stoję i robię różne ruchy to nie czuję dyskomfortu, ale jak jadę to nawet czasem zmiana biegu i przesunięcie tej stopy w przód bywa uciążliwe. Jak jadę to mam wrażenie że kołnierz z tyłu jest napięty i odstaje mi od karku. Sama kurtka, bo tak też okazje miałem latać, w rękawach jest bardzo spoko, tylko że jest krótka i to sporo krótka, kończy mi się z 1-2cm pod pępkiem, z tyłu troszkę dalej (latałem z pasem nerkowym - było elegancko). I teraz moje pytanie... czy to po prostu nie przyzwyczajenie, że mam takie odczucia, czy może jednak kombiak jest o ten jeden tyci rozmiar za mały? :happy:
  3. Powodów może być naprawdę wiele :) alee... Temat elektryki w takich pierdziawkach to niestety temat rzeka i chyba najtrudniejsza robota :D Jeśli jesteś zielony, to nic tam nie kombinuj, bo możesz tylko namieszać, a potem będzie jeszcze trudniej dojść do ładu. Najlepiej zabierz moto do kogoś kto się zna :) Może on to zdiagnozuje raz, dwa. Może być problem z samą żarówką, albo jakaś przeszkoda stoi na całej wiązce elektrycznej (przerywacz itp.).
  4. Jak ma trochę oleju w głowie to myślę, że to zrobi :D Zależy jakim jest człowiekiem :) Ogólnie... Jeśli robi to się z głową, na SPOKOJNIE to nie ma co się stać złego. Potrzebny będzie szczelinomierz, podstawowe klucze, trochę zręczności :P no i spookój :)
  5. Skoro stał 2 lata, to należy się nim zająć od podstaw. Po pierwsze wyreguluj zawory, a po drugie czyszczenie gaźnika + regulacja i będziesz wiedział na czym stoisz. :)
  6. Dokładnie czy z 600 k6 pasuje do 750 k6 to Ci niestety nie powiem :p Ale temat z karterami przerabiałem sporo razy. Raz szukałem zamiennika do swojego, znalazłem w końcu, specjalnie pomierzyłem wszystkie wymiary itp było idealnie. Zamówiłem, doszło wszystko elegancko i wszysciutko pasowało jak marzenie gdyby nie jeden mały otwór na łożysko (w moim kulkowe, w nowym igiełkowe) :/ Byłem pewien, że będzie pasował i nauczyłem się po tej akcji tego, że nie ważne kto by Cię ile zapewniał i ile byś nie pomierzył to część-karter ma być dedykowany do konkretnego modelu. :rolleyes:
  7. Witaj, jeśli chodzi o pojemności 50cc to wymienione przez Ciebie marki oferują w swoich motorowerach identyczne silniki 2-suwowe. Motohispania, Rieju, Derbi czy Yamaha, jeśli chodzi o tą pojemność sprzedaje motorowery z tymi samymi silnikami. Trudno jest tu cokolwiek polecić, trzeba kierować się wyglądem, własnym wrażeniem i danym egzemplarzem. :)
  8. Witam, przymierzam się do zrobienia A1 (jestem już po AM) i muszę wyrobić PKK. Oczywiście PKK już robiłem do AM i z tego co mi się wydaję nie muszę rozbić ponownie badań lekarskich, mam rację? Co jeszcze prócz tych badań? Muszę mieć zdjęcie itp? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  9. Witam, nabyłem motorower, umowa została spisana na prawnego opiekuna, teraz chciałbym to przerejestrować. Jak to zrobić? Muszę udać się do wydziału komunikacji z właścicielem pojazdu i jak tam dalej wygląda sprawa? Daję stare "blachy", dowód rejestracyjny, umowę kupna/sprzedaży i po podpisaniu tam papierów o przerejestrowaniu pojazdu od razu dostaję nowe blachy i miękki dowód? Rozumiem, że niestety właściciel musi to podpisać osobiście? Czy mogę zrobić to sam (jako syn właściciela)? Kolejna sprawa to przepisanie ubezpieczenia. Gdzie się udać, aby przepisać ubezpieczenie na motorower ze starego właściciela na nowego? Mogę to zrobić sam, jako osoba niepełnoletnia? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  10. Witam, czy osoba niepełnoletnia (16 lat) może sama wykupić OC na motorower? Załóżmy, że po kupnie motoroweru przechodzi ubezpieczenie z wcześniejszego posiadacza i kończy się ono za 3 miesiące... Czy po tym okresie osoba niepełnoletnia może pójść normalnie wykupić OC na pojazd? PS: Osoba ta nie jest właścicielem, ani współwłaścicielem motoroweru.
  11. Właśnie martwi mnie to siedzenie... Plecak jest "drobny", ale nigdy nie jeździłem sportowym motocyklem w dwie osoby, więc nie wiem jak to wygląda w praktyce.
  12. Witam, nie długo biorę się za robienie A1 (aktualnie mam AM) i chce kupić RSke 125. Podobają mi się "ścigacze" i już zdecydowałem, że chce kupić sportowy motocykl. Aktualnie dużo jeżdże w 2 osoby (chińczyk 80cc) i jeśli chodzi o wygodę to zarówno mi jak i pasażerowi jeździ się komfortowo. Jak będzie to wyglądało na takiej Aprili? Nie robie jakiś dużych tras, w większości bujam się po stolicy właśnie w 2 osoby. Czy takie moto będzie odpowiednie? Chodzi mi o nowszy model (2008)
  13. Witam! Przymierzam się do robienia prawka A1, aktualnie mam zrobione AM. Czy będe musiał powtarzać teorie? Czytałem gdzieś, że jest ona ważna kilka lat. Pozdrawiam.
  14. Nie, niestety zetka posiada twardość tylko "tyłka" ;p Pozdrawiam
  15. Jeśli puszczasz kierownicę przy 50km/h i nie zaliczasz gleby to przypuszczam, że drgania są nie znaczne. Sam mam chine tylko, że z biegami. Mam ten sam problem, kumpel ma nówke z salonu i też się skarży na dragania powyżej 50km/h. Jeśli nie ma żadnych luzów (tak jak pisał kolega wyżej) to należy się do tego przyzwyczaić. Nie polecam puszczać kierownicy w skuterze ;p Coliber ma małe koła, najmniejsza dziura na drodze i leżysz. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...