Skocz do zawartości

andy79

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KTM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    silesia

Osiągnięcia andy79

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Z tego co widzę to po serwisach aukcyjnych rozpruwaja wszystko na części pierwsze... Gdzie zatem szukać takiej maszyny po wybuchu ?
  2. No właśnie 70 kg, a gdzie tam akumulatory, sam silnik będzie ważył ok 10 kg. Według naszych wyliczeń na gotowo konstrukcja ma ważyć w porywach 50 kg. Dlatego też wspomniałem na wstępie, że mamy kogoś od ramy, zrobi ją w alu, trzeba mu tylko dostarczyć przedni i tylni zawias, gotowe koła z hamulcami. Dziś polukałem trochę w necie i myślę, że trzeba kupić gotowe fabryczne całe koła. Takie Excely myślicie będą ok ? http://allegro.pl/kite-kolo-kompletne-przod-excel1-60x21-ktm-i5818302373.html Albo Tylon Evo - jakaś nowość... warte to to swej ceny ? http://allegro.pl/felga-talon-evo-przod-ktm-cross-21x1-60x36-nowosc-i5091521281.html NIe mam natomiast żadnego pomysłu na przednie lagi. NIby coś tam jest na allegro ale doradzić jak dzwoniłem to nikt nie umie. Nie będę przecież zamawiał zaraz Ohlinsa... W specyfikacji Freerida KTM na którym mamy się wzorować próżno szukać jaki tam jest firmowy amor na przodzie... może mnie ktoś wtajemniczy ? Jakieś linki ? :rolleyes:
  3. Witam. Każdy z Was pewnie widział albo słyszał o nowym nie nowym projekcie KTM'a Freeride E - Electric. Cross zasilany energią elektryczną. Słuchy o projekcie chodziły w necie od kilku lat, ludzie z branży testowali konstrukcje po całej Europie na ewentach i imprezach okolicznościowych, co jakiś czas wrzucali coś tam do neta, na youtube, aż po kilku latach przyszła w tym roku finalna konstrukcja w kilku wersjach za raptem 48.000 zł 😄 Mamy ekipę w okolicy która z powodzeniem buduje elektryczne rowery od kilu lat. Aktualnie są to konstrukcje na autorskiej ramie rodzimej produkcji z zasilaniem od 3 do 5KW, z silnikiem zaplecionym z tylne koło. NIby nie mało niby nie dużo, ale na prostym w terenie też da się tym śmigać 50-60 km/h. Apetyt zawsze rośnie jednak w miarę jedzenia 😄 A chcemy wjechać pod każdą górkę 🆒 No to do rzeczy. Po wstępnych oględzinach tematu KTM Freeride E mamy podstawy sądzić, że jest szansa zrobić bardzo podobnego crossa do wspomnianego Freerida -E za mniej niż połowę ceny, i ta maszyna będzie miała zasięg 2 x wiekszy oraz moc też będzie większa bo na poziomie ok 20 kw, nie ubliżając projektantom w Ktm'a. Polak jak wiecie potrafi 😄 Od strony zasilania, elektryki, silnika i akumulatorów damy sobie radę. NIe znamy natomiast za bardzo tematu od strony technicznej podzespołów cross'a bo rower to przecież dużo lżejsza i prostsza konstukcja. Dlatego też zwracam się prośbą do wtajemniczonych w temacie. Potrzeba nam namiarów na sprawdzone podzespoły w terenie, jak najlżejszych z relatywnie zachowanym środkiem jakość - wytrzymałość - cena. Dla porówniania w grupie rowerowej shimano przywołam 3 grupy. slx, xt, xtr. Wystarczy nam wspomniany xt, ze środka. Mogą też być części z maszyn triathlonowych, nie będziemy przecież na początku skakać na autorskim projekcie na 10 metrów w górę... Do wykonawcy ramy na początek muszę na "dzień dobry" dostarczyć przednie lagi - cały amor przedni, koła przód i tył oraz tylni damper, oraz układ hamulcowy - tarcze na przód i tył. W KTM są też grupy sprzetowe, ale nie mam zielonego pojęcia co tam z czym się je... Dla ciekawych tematu wklejam parę linków z konstrukcji które śmigają już po europie i wprawiają ludzi w lekką konsternację. Świat się zmienia... Z góry dzięki za info i odpowiedzi. pozdro. https://www.youtube.com/results?search_query=Robo+stone+1.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...