Skocz do zawartości

Zumico

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock

Osobiste

  • Motocykl
    Zumico GR 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Zumico

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zumico

    Zumico GR 500

    Witajcie, jestem tutaj nowy. Właśnie zaczynam swoją przygodę z motocyklami i na początek kupiłem Zumico GR 500. Motorek jest z 2012r. po tuningu silnika z 50ccm na 72ccm, zarejestrowany jako 50 (motorower). Po wymianie cylindra i głowicy, obrotomierz przestał działać i to jest mój pierwszy problem, co może być tego przyczyną. Cały czas po przekręceniu kluczyka na ON wskazówka wychodzi z skali za 12tyś. obrotów. Czy pozycji OFF wskazówka jest pomiędzy 10 a 12. Kolejna rzecz to po wymianie sinika stracił na prędkość i jakieś bo ja wiem 5-10 km. Dlatego chciałem przełożyć zębatki i tu mam kilka propozycji, więc chcę prosić was o pomoc w dobraniu najlepszej opcji. Jakby jechał te 90-100 km to wystarczy. 1. 41/12 3.41 2. 47/14 3.35 3. 47/15 3.13 4. 41/14 2.92 Osobiście najbardziej wydaje mi się odpowiednia opcja 3, a wydaje mi się że starczyło by też jak bym miał 2 opcje. Kolejną sprawą jest to czy da się gdzieś kupić obudowę zegarów, ponieważ poprzedni właściciel się przewrócił i obudowa zegarów jest pęknięta (i kierunek, ale to da się kupić).Nie umiem przeliczyć tych przełożeni na wzrost prędkości. Z mniejszych spraw to przeszkadzają mi trochę wibracje na większych obrotach, ale nie wiem na jakich dokładnie bo jak już pisałem mam niedziałający obrotomierz. Czy każdy tak wibruje, czy jak to tam nazwać na większych obrotach? Może po wymianie tłoka itp. nie założono bo ja wiem poduszek czy coś podobnego, a może Zumico nie ma takich rzeczy. Ogólnie silnik jak i motor jest w stanie bdb poza tymi właśnie wadami. Widać że właściciel bardzo dbał o motorek. Oczywiście zdjęcia będą w swoim czasie :P Proszę o pomoc i porady. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...