Skocz do zawartości

Ferens

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sąćż

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha xj 550
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Ferens

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam, moje pytanie dotyczy yamahy xj 550 z 81 r. Jestem na etapie kupna opon i chciałbym osiągnąć efekt "balonów" oczywiście bez przesady. Motocykl utrzymany w stylu cafe/brat. Oryginalny rozmiar to: przód 3.25 H 19, tył 120/90 H18 (4.0). Proszę o poradę jaki rozmiar bezpiecznie mogę zastosować. Pozdrawiam
  2. czy ktoś ma taką wiedzę z jakiego innego motocykla czy innego modelu yamahy podejdą koła ze szprychami zamiast oryginalnych odlewów? Może był już taki temat to proszę o namiary! dzięki
  3. witam, chciałbym zmienić odlewy na koła szprychowane w mojej Yamaha XJ 550 z 81r., powiedzcie z jakiego innego motocykla/modelu podejdą p&p ewentualnie jak najmniej rzeźby dzięki
  4. wybaczcie pisałem w pośpiechu, chodzi o yamaha xj 550 z 81r. jeszcze raz proszę o jakieś informacje
  5. witam, zaczynam kompletować elementy składowe mojej wizji motocykla. W miejsce oryginalnych liczników chce założyć mniejszy wielofunkcyjny licznik, te trzy wchodzą w grę: http://allegro.pl/licznik-koso-dl-03sr-czarny-i5627775834.html http://www.ebay.com/itm/Koso-North-America-T-and-T-Tachometer-Speedometer-BA035K00-Black-/191647043479 http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Motor-Bike-LCD-Digital-Speedometer-Odometer-For-1-2-4-cylinders/141724193719?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D777000%26algo%3DABA.MBE%26ao%3D1%26asc%3D32480%26meid%3D8982454a046d472fa54cf91c8ef3fe40%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D391209820036 Czy nie będzie problemu z podłączeniem ich do mojego modelu?
  6. witam wszystkich, jestem świeżym motocyklistą i i od tygodnia szczęśliwym posiadaczem Yamahy XJ 550 z 81. Kupiony z pomocą zaprzyjaźnionych motocyklistów ze stażem według których stan motocykla biorąc pod uwagę jego wiek jest naprawdę zadowalający. Ale jak prawie każdy staruszek wymaga pewnych regulacji i ustawień. Ładnie pali na zimnym ze ssaniem, ale po rozgrzaniu i zamknięciu ssania lubi zgasnąć. - Dodam że jest to silnik z wynalazkiem o nazwie YICS! - Obroty wolno spadają do prawie 500 i gaśnie, nie ma problemu z ponownym odpaleniem. Szukam już w mojej okolicy jakiegoś ogarniętego mechanika, ale z pozytywnych doświadczeń związanych z motoryzacyjnymi forami tematycznymi, zanim oddam w ciemno motor do mechanika chciałbym zasięgnąć informacji także u Was. Wydaję mi się że problem dotyczy gaźników - ich synchronizacji lub czyszczenia i synchronizacji. Oprócz tego na rozgrzanym przy wolnych obrotach i spadających obrotach słychać grzechotanie jakby "łańcuszka" - oto fragment znalezionego w sieci artykułu w którym mowa o chałasującym silniku i proszę osoby zorientowane do skomentowanie i sugestie. "Regulacja zaworów wymiennymi płytkami powoduje, że nie trzeba do nich zbyt często zaglądać ale za to jak już przyjdzie czas ich regulacji, to trzeba się troszkę pomęczyć. Od początku w tym motocyklu wiele niepokojów powodował hałasujący poniżej 1500...2000 obr/min łańcuch przełożenia wstępnego, co niektórzy użytkownicy eliminowali poprzez montaż specjalnych wyciszaczy - niestety wymaga to rozebrania silnika. Na całe szczęście hałas ten nie ma najmniejszego wpływu na trwałość napędu wstępnego co potwierdza praktyka: w wielu przypadkach silniki XJ550 uzyskując przebiegi rzędu 150 000 km bez naprawy głównej. Jednostka napędowa nie należy do specjalnie cichych - alternator również jest napędzany łańcuchem, ale za to mamy wąski i zwarty silnik. Wiele troski wymaga łańcuch rozrządu -powinien być kontrolowany i w miarę potrzeby napinany nawet co 2000km. Na szczęście nie stanowi to większego problemu, trzeba jednak pamiętać że obudowa napinacza to bardzo delikatny odlew ze stopu aluminium" Z góry dziękuję za wszystkie rady, jeśli zamieściłem temat w złym dziale proszę o wyrozumiałość. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...