Skocz do zawartości

Deni

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Ktm exc 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podkarpacie

Ostatnie wizyty

200 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Deni

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów, piszę do was ,ponieważ pojawiła mi się okazja do kupna excf 250 2014r przebieg 120 mth. Chciałem się dowiedzieć coś więcej na jego temat. Przeczytałem wiele tematów ale nic nie znalazłem na temat tych nowszych roczników, a i dopowiem jeszcze ,że aktualnie latam na EXC 250 2008 2T no i to jest straszny bydlak śmierdziel i chcę go zmienić ,aczkolwiek boję się kosztów 4 takta, czy to naprawde aż takie straszne ? Nigdzie nie mogłem też znaleźć zaworów oprócz tych oryginalnych które kosztują 2 000. Czytałem też w serwisówce że wymiana tłoka to 135 mth (czyli w normie) oraz to że korba też leci co 135 mth , a czy da się robić to co dwa tłoki tak jak w moim rumaku ? Regulacja płytkowa do ogarnięcia. Co jeszcze trzeba pamiętać ???
  2. Rolgaz pięknie wysmarowany, linka również wszystko cacy i dzieje się tak tylko i wyłącznie po skoku. Co by mogło być z przepustnicą ?
  3. Wiem, chciałem usunąć ten z tamtego działu ,ale nie wiem jak.
  4. Siema ,witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam do was pytanie odnośnie mojego problemu. Gdy jadę na torze i skacze na hopce zaraz po wylądowaniu zacina mi się gaz . Nie dzieje się tak jednak przy każdym skoku. Gdy jadę normalnie albo na jednym kole wszystko gra. Ląduje ze skoku i po 1 sekundzie (ok.) zaczynają się zwiększać obroty. Problem zaczął się odkąd wymieniłem linke gazu. Jest to dosyć niebezpieczne dlatego chcę się was poradzić co mogę zrobić jakieś rady itp. Linka wyczyszczona ładnie odbija , jedyne czego nie jestem pewny to jej poprowadzenie. Wydaje mi się ,że zrobiłem to ok ,ale czy w razie czegoś mógłby mi ktoś podesłać fote jak u niego leci linka. A i zauważyłem że nawet jak puszcze manetke gazu to i tak przyśpiesza dopiero jak złapie sprzęgło i dodam gazu wraca wszystko do normy. Może to być związane z wejściem do gaźnika ? Może coś przeoczyłem ? Czekam na rady. Wszystkim z góry dziękuję. KTM EXC 250 2t 2008r.
  5. Siema, mam do was sprawę. Otóż moja przygoda rozpoczęła się wtedy gdy w pobliżu był do sprzedania Ktm exc 250. Wtedy nie za bardzo kumałem jak z czym do czego ;D. Ale od tamtego czasu minął rok i moje podejście się zmieniło i wiem ,że to jest to co lubie. No i tu zaczyna się dylemat, bo do 250 w 2T odczuwam ogromny respekt i nie jestem w stanie wykorzystać jej potencjału. Pewne podstawy załapałem ale ten nadmiar mocy nawet po roku zaczął przeszkadzać zamiast pomagać. Pytanie do was, mam 185 wzrostu i ważę 96kg. Rozglądam się za jakimś 4t rocznik minimum 2012 tylko czy 250 da rade w terenie i na zabawe na torze ? Na 450 nie mam ochoty bo wiem co to potrafi ale za to kusząca jest też 350. Czy w takim motocyklu da rade zrobić 100mth na tłoku ? Oprócz tego zainteresowała mnie honda crf 250 w tor była by ok ale znowu w teren chyba kiepsko a na tym tez mi zalezy bo 50% tor i 50% las bym śmigał. Powiedzcie mi co sądzicie o tych trzech sprzętach bo honda była awaryjna ale czy nowsze też? Do tego dochodzi wtrysk. Jak będe kupować sprzet co na co zwracać uwagę w pracy silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...