Skocz do zawartości

motoG

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Z niebios

Osiągnięcia motoG

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Kontaktowałem się ze sklepem, oni odesłali do dystrybutora - motor-land, Ci natomiast potwierdzili że w 2019r VX2 zastępuje VX3 i zastrzegli że ich produkt jest oryginalny - no ale to tylko słowo. Natomiast w między czasie napisałem do producenta, samego DID. Tam zaś dostałem informacje (na podstawie zdjęć), że łańcuch jest oryginalny. Nie zdarzyło im się jeszcze by ktoś zgłosił podróbkę VX3. Zaś ta rozpowszechniona strona do sprawdzania oryginalności po numerze seryjnym jest tylko dla łańcuchów produkowanych w Tajlandii, natomiast nie będzie ona działać dobrze z produktami z Japonii. No i tyle. Dzięki, temat do zamknięcia.
  2. Witojcie koledzy, Zwracam się do was o pomoc albo o opinie (jak kto woli), o zakupionym napędzie. Zestaw napędowy zamawiałem ze sklepu motocyklowego (online). Zakupiony łańcuszek to DID 520VX2 , ale okazało się po zakupie że nie mają wersji GOLD, zatem ściągali od producenta bezpośrednio, no i gdy przyszedł do mnie okazało się że jest to DID 520VX3 . Czyżby to nowy model łańcucha ze stajni did'a? niewiele o nim informacji na necie, w PL tylko w 1 sklepie, na zagranicznych stronach jedyne sensowne informacje tutaj: https://www.motomike.eu/pl/article/903723/ oraz https://www.btosports.com/dirt-bike-gear/did-520-vx3-chain niby następca VX2 od 01.2019, ulepszony, 7% trwalszy - prawda to? Kolejne pytanie mam co do autentyczności łańcucha. Na stronie dida można po numerze seryjnym sprawdzić czy to oryginał: http://www.didasia.co.th/en/didsticker/index.php Ale niewiem gdzie znaleść ten nr. seryjny, jedyne co znalazłem to oznaczenie na ogniwach (prócz did, i 520vx3) - ecl3x. Wg. tego oznaczenia to FAKE. Czy ktoś by mógł mi potwierdzić czy to oryginał, czy mam zwrócić do sklepu? (zamieszczam zdjęcia)
  3. Imo dobra cena za wszystko. Zawiedziony nie powinieneś być. Skóra zawsze ma dodatkowy plus bo jest bardziej odporna na szlif.
  4. Hmmm, rzeczywiście to dziwnie wygląda. Ale domyślam się że to ramię jest jedno inne aby nie zakrywac zegaròw. Ja mam wersję S to nie pomogę, ale szukałeś może na Youtube filmów instruktarzowych?
  5. Już nieco rękawic miałem i powiem Ci że mam zestaw nie idealny ale mnie zadowala. Od 5-17*C held tourig tex, poniżej niestety jest już nie komfortowo. Powyżej 15*C mam shima spark - nie są drogie a naprawdę robią robotę i są bezpieczne przedewszystkim. Jedyne na co bym wymienił je to held air stream II. Na temp. Podane przez Ciebie pasowały by mi Held air n dry mające ciepłą komorę i zimną - mimo dobrych opinii mi nie leżały, letnia komora ma grubszą wewnętrzną część dłoni i nawet przy zastosowaniu koziej skórki wyczucie manetki jest słabe. Jako jedne chyba brał bym held season z goretexem ale to nieco wyższa polka cenowa. Dlatego polecilbym Ci wziąć te shimy spark bo kosztują niewiele i zobaczyć czy Ci będą leżeć a za resztę kupić nieco grubsze nieprzemakalne. Ja długi czas jeździłem w rekawicach skórzanych tarbora, kosztuja ponizej 200zl, sa dlugie, wygodne, temp. 8-30*C sa ok, ale przez grubą cielecą skórę czucie manety jest nieco gorsze. Aha. Te tarbor po godzinnej ulewie przepuszczą wodę na szwach (impregnowane)
  6. Odemnie z pracy jeździ kobietka dziobakiem (gs650). Niewiem czy jej pasuje, ale jeździła nawet zimą więc o czymś to świadczy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. A jaki czujnik zakładasz? Bo jeśli ten co do xj600 do vxujnika luzu to działać nie będzie. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. W internetowym sklepie z akcesoriami motocyklowymi masz wieszak Luisa Ale może inni mają swoje pomysły które też chętnie przeczytam Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Cześć. Już dłuższy czas przymierzam się do kupna cieplejszych jesiennych rękawic, w związku z tym mam szybkie pytanie: Held tourig five TEX Czy Held season Opłaca się dołożyć 170zl do season? Chodzi mi o temperatury 3-8*C i dni mokre.
  10. Sprzedam nowy filtr powietrza do XJ6 09-16FZ6R 09-16 kupiłem by wymienić, a okazało się że u mnie jest K&N. 40zł
  11. To niezły czas. Ja czyszcze 1 dzień, korekta kolejny, potem wosk czy kwarc, wygrzanie i kolejna warstwa. Na spokojnie ok. 3-4, na wariata 2 pełne dni. Anakin, mam skórę i nie wyobrażam sobie niczego innego przy małych dzieciach. Gdyby to był materiał i alkanrara to bym musiał cały czas prac, a tak tylko przetre i gra. Do wnętrza do plastików paraboys natural look reszta się nie umywa.
  12. Sam wykonasz to taniej. Kwarc np. Od tenzi który nie jest w cale najgorszy do staniesz za ok.300zl. Wosk twardy daje taka sama ochronę, tylko wytrzymuje krócej. Wosk co 1-3 miesiące, kwarc 6miesiecy wzwyż.
  13. Kwarc jest rewelacja, już nie są takie drogie jak kiedyś. Ewentualnie ceramika jeszcze. Ale pamiętaj że przed samym nałożeniem powierzchnię trzeba uprzednio odpowiednio przygotować. Samo nałożenie kwarcu to moment w porównaniu do reszty. Jeśli nie przygotujesz to zakonserwujesz wszystkie brudy na karoserii.
  14. Ja mam nilfisk + pianownice PA. Nic dodać nic ująć. Bije na głowę karchery że średniej półki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...