Skocz do zawartości

Aerografit

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    aerograf, airbrush, custompainting, graffiti
  • Skąd
    Oświęcim, Małopolska

Osobiste

  • Motocykl
    Junak 901 125ccm
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.aerografit.pl

Ostatnie wizyty

369 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Aerografit

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zaktualizuję nieco temat i dodam kilka ostatnich realizacji, ale dla odmiany wrzucam same miniatury żeby nie "rozciągać zbyt bardzo" tego tematu w osi poziomej, zresztą wszystkie realizacje (i jeszcze więcej) są do obejrzenia w normalnym rozmiarze na wyżej wymienionych stronach: https://www.aerografit.pl/ - na mojej stronie internetowej lub http://www.facebook.com/aerografit - na profilu na fb. Oczywiście maluję też inne rzeczy zatem jeśli kogoś interesują tego typu malowania na kabinach tirów, ścianach czy karuzelach to też jest co oglądać KASKI MALOWANE AEROGRAFEM: MOTOCYKLE MALOWANE AEROGRAFEM:
  2. Garść kilku kolejnych: Zapraszam na stronę: http://www.aerografit.pl Profil na facebooku: http://www.facebook.pl/aerografit Kanał na Youtube: http://www.youtube.com/c/aerografitpl
  3. Warsztat cały czas gorący, a pracy nie ubywa :). Warto dorzucić tu kilka ostatnich realizacji jakie miałem przyjemność wykonywać: Oraz mała nowość: malowanie kasków aerografem typu fullface - czyli rodzaj malowania, w którym przy użyciu specjalnej folii jesteśmy w stanie wykorzystać do malowania nawet powierzchnię szybki: Oczywiście więcej zdjęć i innych realizacji (również na innych powierzchniach) do obejrzenia na stronie http://www.aerografit.pl oraz http://www.aerografit.com (wersja angielska strony) Na naszej stronie można również obejrzeć mnóstwo filmików (http://www.aerografit.pl/aerograf-filmiki.html) przedstawiających malowanie kasków czy ich wygląd dookoła (360 around). Zapraszam również do polubienia i śledzenia naszego profilu na facebooku (https://www.facebook.com/aerografit) gdzie zamieszczam na bieżąco nasze prace.
  4. Jeśli cenisz sobie nieszablonowość, oryginalność i profesjonalizm to znaczy, że nie trafiłeś do nas przez przypadek. Od lat sprawiamy, że malowane przez nas przedmioty stają się unikalne i niepowtarzalne - do tego właśnie służy aerograf! Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zarówno artystycznym jak i technicznym namalujemy Twój wymarzony motyw na takich powierzchniach jak kaski, motocykle, a także samochody, ściany (graffiti) i inne powierzchnie. Dbamy o najwyższą jakość, używamy sprawdzonych (i przy tym niekoniecznie tanich) materiałów, nie używamy żadnych specyfików w aerozolu ani wszelkiego rodzaju przyspieszaczy i innych środków, które mogą odbić się na trwałości. W miejscach gdzie plastiki są pęknięte spawany je - nie używamy klejów, ani nie stosujemy rozwiązań "na szybko". Wierzchnią warstwę lakieru bezbarwnego lakierujemy metodą natryskową w profesjonalnych warunkach. Poniżej przedstawiam przykładowe realizacje: Więcej zdjęć i informacji dostępnych jest na naszej stronie internetowej http://www.aerografit.plZapraszam również do obejrzenia filmików przedstawiających przebieg naszych realizacji: http://www.aerografit.pl/aerograf-filmiki.htmloraz na nasz profil na facebooku: https://www.facebook.com/aerografit Zachęcam do wcześniejszej rezerwacji terminu gdyż koniec kolejki naszych zleceń zazwyczaj wyprzedza nas o dobry miesiąc lub dwa. Nasz warsztat znajduje się w Oświęcimiu (województwo Małopolskie/Śląskie) zasięg naszych działań obejmuje cały kraj dzięki przesyłkom.
  5. Nie mniej jednak ów napier*alanie mija się z celem jeśli ruletką będzie to czy w ogóle odpali czy nie. Albo czy dojadę do celu czy dopcham padnięte moto. Dlatego też pytam o wasze opinie i doświadcznie.
  6. Jestem początkującym motocyklistą, który póki co porusza się Junakiem 901 Sport 125 (chiński nie chiński, przyznaję, że naprawdę poczciwy sprzęt) korzystając z przywileju posiadania prawka na kat B ponad 3 lata. Prawdopodobnie w długim czasie się to raczej nie zmieni i nie prędko zrobię kurs na A. Często zastanawiam się nad wymianą swojego sprzętu na trochę mocniejszy (bo ten pomimo, że fajny sprzęcior to wyciśnie mi tylko 85km/h), nie mniej jednak nadal może to być tylko 125. Marzy mi się Honda NSR, jednak z tego co mi wiadomo to: - jest to dwusów, a to (według wierzeń wielu "doradców") jest synonimem awaryjności, wymieniania głowicy co XX tys km i wysokiego spalania. Jak to rzeczywiście z tym jest? - moc NSRki jest większa niż dopuszczalna dla kat B. Mimo to widzę mnóstwo ogłoszeń gdzie piszą, że "można jeździć na B". Jak to w końcu jest? Czy są jakieś słabsze wersje NSRek, które łapią się na B? - dodam, że potrzebuję motocykla, na którego wsiadam, odpalam (w ewentualności nagrzeję) i jadę. O każdej porze, w każde miejsce, w każdym humorze. Czy NSR to sprzęt który mnie nie zawiedzie? (oczywiście pomijając motto "jak se dbosz tak se mosz") Ktoś z was byłby w stanie rozwiać moje wątpliwości tudzież przedstawić sytuację z własnego doświadczenia (względnie punktu widzenia)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...