Skocz do zawartości

Tuffnels

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Cygnus X 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Tuffnels

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Chciałbym jeszcze dodać dla kogoś kto by chciał wiedzieć. Odpisali mi z centrali z Warszawy na temat oleju w tylnej przekładni: " Dziękujęmy za kontak z Honda. Producent przewiduje do przekładni w NSS350A model 2024 olej o następujących właściwościach: - Lepkość: 10W30 - Standard JASO T903: MB - Klasyfikacja API: SG lub wyższa W ofercie Honda olej HGO 10W-30 MA ENG OIL n/k 08232-M99S1LHE, spełnia powyższe wymagania. Olej jest dostępny we wszystkich ASO MC Honda. "
  2. Czy ktoś wie skąd można ściągnąć ten service manual ? Do mojego NSS 350AR albo do NSS300 w sumie to podobne moto.
  3. Witam, kiedyś miałem Yamahe Majesty 400, mogłem z książki dowiedzieć się wszystkiego, jaki olej gdzie idzie, momenty dokręcenia wszystkich śrub, a tu ? Wielkie nic. Jakaś tajemnica czy co ? W mojej książce jest tylko jaki olej do silnika i tyle, brak informacji o oleju do przekładni tylnej. W serwisie powiedzieli mi przekładniowy 85W90, na Youtube wszyscy leją 10W30, zgłupiałem. Gdzie są te wszystkie informacje, nawet niema z jaką siłą dokręcić korek spustu oleju czy śrubę w kole, podstawowe informacje. Gdzie je zdobyć ?? Numery części i schematy znalazłem na sklepie https://www.bike-parts-honda.pl/ Ale mnie interesują Niutonometry wszystkich śrub i olej w przekładni tylnej z wiarygodnego źródła. Ten ASO serwis w którym byłem to kabaret, nawet nie dokręcili korka spustu oleju, rano plama oleju pod motorem, dokręciłem na 25NM. Proszę o serwisówkę, czy ktoś ma ? Może być nawet ze starszego modelu, NSS300. Pozdrawiam.
  4. Dziękuję przyjaciele za odpowiedź. @Jonaszko : Założyłem kiedyś w naszym kraju sprawę w sądzie i już nigdy nie pójdę do sądu. W Polsce niema prawa, a system chroni bandytów. Straciłem tylko pieniądze na te wydatki sąd, komornik itd. i pomimo tego, że wygrałem sprawę nie dostałem od bandyty nic, zostałem tylko z kosztami bo nic niema na siebie tylko wszystko poprzepisywane na kogoś i komornik tylko wziął pieniądze i umorzył postępowania, minęło 6 lat, koniec i łobuz się śmieje. Nie pójdę nigdy do sądu bo w Polsce niema prawa. @Qadrat twoje rozwiązanie wydaje się być rozsądne, ale jajuż spisałem ten skuter na straty, dałem tylko 1500zł więc rozkręcę i sprzedam na części, mam pecha znowu, ale cóż zrobić ;( Tak bardzo chciałem mieć 150kę bo idzie troszkę szybciej niż 125 i tiry by mnie nie wyprzedzały na autostradzie.
  5. Dzień dobry, kupiłem Hondę SH 150 z 2001 roku, niestety nieuczciwy sprzedawca zataił fakt, że w skuterku jest podmieniony silnik na HI KGF 125cm3, tak pisze na cylindrze. Chciałem oddać do 14 dni ale odpowiedział mi żebym "se wziął rzeczoznawcę i poszedł se do sądu, a on sobie weźmie swojego rzeczoznawcę", standard w naszym kraju. Czy do tego silnika można zamontować cylinder z tłokiem o pojemności 153cm3 czyli taki jaki jest w dowodzie rejestracyjnym ? Czy to wszystko będzie pasować ? Widziałem kompletny, cylinder, tłok, pierścienie, uszczelki na allegro, nie jest to drogie, ale czy rozstaw śrub jest taki sam, czy to co kupie da się zamontować w tej mojej 125'ce ?
  6. W moim Piaggio LIberty 125 z 2006 nie działają kierunkowskazy po prawej stronie. Gdzie jest przeaźnik od kierunkowskazów. Może sprubuję go wymienić. Czy to przekaźnik czy przerywacz ? Jak to dokładnie wygląda. Ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam
  7. Przekopalem te smieci i niestety nic nie znalazlem ;( ale dzieki za zainteresowanie się ;)
  8. Witam, kupilem ten skuter, zeby jezdzic do roboty, potrzebuje go przegladnac i przydala by sie serwisowka. Przegooglowalem internet i nic nie znalazlem. W jakich jeszcze modelach montowany jest ten silnik ?
  9. mi chodzilo o blokade do wariatora i sprzegla, zeby je sciagnac, ja sobie poradzilem tak ze zablokowalem kolo lancuchem o rame, ale zeby to sprzeglo np. dokrecic to juz problem, ja to na szybko mlotkiem i przecinakiem dopierniczylem. W warsztatach maja jakis uniwersalny chwytak do takich rzeczy na pewno.
  10. Dobra rada, podzialam cos w tym temacie BTW, moze mi ktos dac namiar na te dwa przybory, jeden do sciagania i zajkladania sprzegla a drugi do wariatora ? Jak to znalesc w sklepie internetowym ? ... bo ja to tzw ruskim kluczem robilem (mlotek i przecinak) :) hehe
  11. PROBLEM ROZWIĄZANY. Witam wszytkich i dziekuje za pomoc, znalazlem usterke, to samo co mial kolega hipolfs, czyli odkrcona nakretka (ta duża) na sprzegle, dokrcilem ja i wszystko gra. Dobrze, ze nie ruszalem najpierw wariatora bo nawet nie mam odpowiedniego klucza, tak jak Goofer mowil najpierw odkrecilem sprzeglo i poogladalem cale. Nie bylo latwo odkrecic tej pierwszej nakretki bo wszystko sie obracalo, ale jakos przyblokowalem kolo lancuchem o rame i dalo rade, a zapieczona byle na amen. Musze sobie kupic ten sciagacz, przyda sie. Skuter normalnie odmulilo po tym, zapiernicza jak szerszeń, super jest Yamaha Cygnus 125, fajnieze sobie z tym poradzilem, bo w serwisie by mnie pewnie zrzezbili ze 100 funtow za dokrecenie glupiej nakretki, dzieki wszystkim za pomoc !
  12. Witam, dzisiaj po przyjezdzie z pracy zgasilem silnik, podczas wpychania skutera do garazu kolo sie calkiem zablokowalo i nawet nie odpale silnika bo gasnie jak by byl na biegu i pacha moto do przodu. Jutro mam wolny dzien od pracy to rozbiore tyl i zobacze, stawiam na to sprzeglo jak mowi kolega Goofer. Chyba wariator niema nic do tego ??
  13. @ hipolfsNo wlasnie to tak wyglada jak by skuter byl na biegu, skutera nie mozna popchac bez wlaczonego silnika bo kolo ciezko sie obraca. Luz jalowy na manetce jest a na stojaku kolo samo sie kreci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...