Skocz do zawartości

Sad3k

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pabianice

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Z750
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Sad3k

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Poniżej przesyłam link ze zdjęciem aby pokazać jak wygląda kask na głowie https://imageshack.com/i/pbrEJv7rj https://imageshack.com/i/f0Vvl3MXj https://imageshack.com/i/kn3cCDMgj ...zstanawiałem sie czy kask nie siedzi za wysoko ma głowie. Może gdyby siadł troche niżej byłoby inaczej...ale to są tylko koje przypuszczenia.
  2. Ten model, który posiadam ma to uszczelnienie. Mam wrażenie jakby powietrze dostawało się w miejscu zapięcia niż tutaj z przodu gdzie jest ułożona szczęka. Jestem ciekawy czy ogólnie im droższe garnki, a w dodatku sportowe nie powodują takich świstów...aerodynamika w tym kasku jest na wysokim poziomie...przy wysokich prędkościach spokojnie można ruszyć głową aby zerknąć w lusterko i głowy nie wyrywa...jednak jak dla mnie świst jest spory...ale widocznie tak musi być. Spróbuje podjechać jeszcze do sklepu w tygodniu gdzie sprzedawane są kaski Icona i być może uda mi się przymierzyć coś innego i przejechać w celu sprawdzenia hałasu.
  3. Owiewki nie ma...typowy golas. Dziś spróbowałem jazdy ze stoperami. Faktyczne lepiej ale kto będzie za każdym razem o tym pamiętać :) Znajomy ma sharka 900 bodajże z tym pompowanym wkładem. Spróbuje sie w nim przejechać i zobacze jaka będzie różnica
  4. Poszedłbym na kompromis gdyby szumy powstawały na skutek otwartych kanałów...a znikały w momencie ich zamknięcia. Niestety nie ma tak dobrze. Fakt, kask jest przewiewny jednak przy zamkniętych kanałach hałas nie znika.Ten magiczny podbródek jest razem w zestawie
  5. Czyli rozumiem, że nic się nie ułoży...dziwna sprawa, czytałem ogólnie, że ten kask jest cichy. Nie jest rewelacyjny ale nie jest tez najgorszy pod względem hałasu --> http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/icon-helmets/icon-airframe/ W komentarzach wyczytałem również, że kask jest głośny ale dobierając paddingi w środku można to wyeliminować...jednak według icona mam już najmniejszy rozmiar więc ciaśniej nie zrobię :blink:
  6. Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem nowego kasku Icon Airframe. Mam pytanie w sprawie świstu powietrza w kasku....to co mnie zmartwiło podczas jazdy w nowym kasku to, że jest on dosyć głośny i to już przy 50km/h. Jak sprawdziłem powietrze dostaje się do kasku od spodu. Jak przyłożę rękę do szyi czy to z lewej czy to z prawej strony to świst cichnie. Wyczytałem również, że może to być kwestia za dużego kasku jednak raczej na to bym nie stawiał, a mianowicie...przymierzałem pełną rozmiarówkę od producenta...według tabeli powinienem był zakupić kask w rozmiarze M (obwód głowy to 56)...jednak po przymierzeniu M kaska latał po głowie jak szalony. Nastepnie przymierzyłem S i okazało się, że też jest luźny. W końcu najlepiej leżał kask w rozmiarze XS czyli 53-54 cm. Jest on dosyć ciasny ale dobrze przylega moim zdaniem do głowy. Chciałbym się dowiedzieć bo wiem, że gąbki układają się po pewnym czasie...czy istnieje możliwość, że gąbka ułoży się w około szyi tak, że zmniejszy mi ten przeciąg w środku, który spowodowany jest wiatrem od spodu ? Jest to mój pierwszy kask więc nie mam niestety porównania i zbyt dużej wiedzy w tym temacie. Jeśli nie to są jakieś sposoby aby zredukować ten szum ? btw: znalazłem taki oto sposób ale nie wygląda to za ciekawie, a dodatkowo nie widzę tego nigdzie u nas w PL --> http://www.webbikeworld.com/r2/windjammer/helmet-wind-blocker.htm Pozdrawiam Mateusz
  7. Witam ponownie, Mam dziwne pytanie ale może ktoś mi wytłumaczy bo nie mogę znaleźć nic na ten temat ;) Co oznacza to wytłoczenie na baku motocykla :icon_question: : http://zapodaj.net/b762bf8179474.png.html ...część motocykli posiada te wytłoczenia, a część nie...jestem bardzo ciekawy co to oznacza.
  8. Witam ponownie. W sobote jak i w niedziele jadę obejrzeć kilka motocykli w rejonie. Umówiłem się na przegląd kawasaki er6n, honda cb600 hornet...staram się również umówić na Yamaha xj6. Możecie jeszcze coś podpowiedzieć jeśli chodzi o te motocykle ? Gabaryty motoru, łatwość w prowadzeniu itp Udało mi się dziś obejrzeć honde hornet oraz kawasaki er6...niestety może jutro podjade aby zrobić przymiarkę pod xj6n. Póki co najlepiej siedziało mi się na Hornecie. Wydaje mi się, że postura ciała jest bardziej ergonomiczna i te 30kg różnicy na rzecz Horneta czuć. Zastanawiam się czy dławienie do A2 takiego Horneta jest sensowne ? Obawiam się tej mocy przy 4cylindrówce dlatego to co przychodzi mi do głowy to ograniczenie mocy. Z drugiej jednak strony xj6 jest często kupowany przez szkoły "L" wiec coś to oznacza. Postaram się przymierzyć jutro ten model. Mam nadzieje, że będzie lepszy niż er6...wtedy mój problem zostałby rozwiązany. Póki co męczy mnie ten Hornet ale tak jak wspomniał ks-rider dla początkującego by nie polecał...
  9. ks-rider Powiedz mi czy jeśli bierzemy pod uwage Yamahe XJ6 to mówimy o Diversion czy XJ6N ?
  10. Dzięki za informacje. Może i faktycznie dławienie motoru do A2 to jest jazda w drugą stronę ale coś mi się wydaje, że dla mnie jako początkującej osoby będzie to najlepszym rozwiązaniem (myślę, że nawet bedę czuł sie pewniej :-) ) Jeśli chodzi o wybór sprzętu to wielki mętlik w głowie...tego też się spodziewałem. Ta Yamaha XJ6 też niczego sobie jeśli chodzi o desgine choć wydaje mi się większa w porównaniu z z750 (ale porównuje oczywiście na podstawie zdjęć). Jak bedę w domu to poczytam trochę o specyfikacji tej yamahy oraz bmw. Zobacze jak one mają się gabarytowo.
  11. Ramzes1 Przedzwonie do salonu/serwisu i zobaczę co powiedzą. Jeśli chodzi o kurs doszkalający to myśle, że będzie to dobry pomysł :-) Tadeo Orientujesz się może jak mają się gabaryty i geometria Kawasaki er6 do 750 ? Nie siedziałem na er6 ale wydaje się jakby postura ciała była bardziej pochylona podczas jazdy...albo to tylko moje wrażenie
  12. Witam, Na wstępie chciałbym pozdrowić wszystkich forumowiczów. Od dwóch lat zbieram się do zakupu motoru dla początkującego, niedoświadczonego jeźdźcy. W tym roku w wieku 29 postanowiłem wybrać się w końcu na prawo jazdy. Szukam oczywiście sprzętu typowo szosowo-turystycznego w cenie do 18tys. Poczytałem sporo tematów na temat tego jaki sprzęt należy zakupić na samym początku. Może to głupio zabrzmi ale polecane motory nie leża mi na "oku" ;) Nie będę ukrywał, że motorek, który najbardziej mi przypasował pod względem designu i tego jak się na nim siedzi to Kawasaki z750 ale zdaje sobie sprawę, że jest to 120KM, z którymi mogę sobie nie poradzić. Zastanawiałem się jeszcze nad Hondą Hornet 600 oraz Kawasaki ER6N, które jeśli weźmiemy pod uwagę moc motoru będą zapewne w zupełności wystarczające. Jednak mam do Was pytanie w sprawie tej z-etki 750. Czy istnieje możliwość aby komputerowo ograniczyć prędkość w takim motorze ? Jeśli jest taka możliwość to czy Waszym zdaniem jest to odpowiedni wybór na początek aby zakupić taki sprzęt z uwzględnieniem ograniczenia prędkości :icon_question: Z góry Wielkie Dzięki za pomoc i wszelakie informacje. Pozdrawiam Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...