Skocz do zawartości

turbogt10

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    etz 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    dolnyśląsk

Osiągnięcia turbogt10

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dobrze, dzięki za wyjaśnienie i pomoc.kupie przekładki pierw założe i dam odpowiedź.dzięki i pozdraiwam
  2. Witam wszystkich.posiadam motocykl WSK 125. Kilka dni temu zaczęło się ślizgać sprzęgło .A dokładniej : jadę na pierwszym biegu , wrzucam drugi bieg , odkręcam manetkę gazu na full, motocykl ma maksymalne obroty a prędkość to 1\4 biegu drugiego.jednym słowem jak skuter wyje jak ciele a rozpędza się powoli.. Kupiłem tarczę sprzęgła.wymienilem je.zlozylem wszystko z powrotem. Wyregulowalem sprzęgło na srubce regulacyjnej tak aby klamka miała delikatny luz. Odpalilem przejechałem się z 200 m , wszystko okej nic się nie slizga , wrzucam jedynkę czuje że ciągnie trochę tzn ucieka delikatnie z pod dupy przy wcisnietej kłamcę sprzęgła to pojechalem do domu dokręcilem może z pół obrotu śrubki regulacyjnej. znowu przejażdżka i to samo się dzieje co przed wymiana tarcz, jakbym skuterem jechał.regulowalem dokrecalem i nawet dokręcilem ta srubkę regulacyjną na full że nie było sprzęgła i to samo. Spuscilem nawet olej i przejechałem się trochę .bez rezultatu. Oddam iż przy ruszaniu słychać jakby coś o siebie tarło bardzo głośno.. Teraz napisze to o co napewno spytacie : Olej lux 10 ,dobry poziom oleju Między popychaczami jest kulka Zmienilem tylko tarczę sprzęgłwe Spręzynki i przekładki zostały stare Tak jak pisalem regulacja na srubce tam gdzie ślimak nie pomaga. Zastanawia mnie właśnie jedno: dlaczego gdy pierwszy raz po wymianie tarcz i wstępnej regulacji działało okej a później już nie? Proszę o pomoc i podpowiedzi no bo ją już nie mam pojęcia a nie sądzę żeby to były spręzynki lub przekładki.dziękuje i pozdrawiam
  3. Okej. Dziękuje za podpowiedzi.a powie mi ktoś jak ustawić pływaki jakie odległości.gaźnik z Simsona sr 50 . 4b
  4. Kolego wiem jak sie mierzy czym i w jakich punktach :) ale nie będę tego i tak robił , wczoraj sciągnąłem cylinder oglądnalem , co dziwne cylinder od środka wygląda bardzo ładnie górny próg nie wyczuwalny , może delikatnie ale to jest pestka w porównaniu do innych.tłok też ładnie wygląda, powiem to nie oryginalny zestaw wiec gościu poprzedni robił remont i wstawił gówno do tego jak juz zakladalem cylka to bardzo ciężko tłok z pierścieniami wchodzi w cylinder ciężko włożyć , może chińskie gówno zostało źle spasowane ? I co mi da pomiar komprechy na zimnym BD k a na gorącym pewnie ch**nia , bo nie wierze ze kompresja będzie w miarę dobra. Jak juz wymienić to cały zestaw a nie pierścienie bo tak jak mówisz to hu nie robota :)) co polecacie?dzisiaj jeszcze gaźnik rozkrece w mak wyczyszcze zapłon ustawie i gaźnik i jak nie pomoże to zostaje wymiana cyla. Bo sprawdzalem bez filtra powietrza i bez zmian. Dziękuje wam za zainteresowanie postem i czekam na odpowiedzi. Jeszcze może przeczyszcze tłumik drgań skrętnych ;)
  5. Dobrze szlif , wiecie może gdzie na dolnymslasku robią to konkretnie? I później tłok jaki ?
  6. To powiedzcie jak rozbiore i będzie do wymiany jak to robić jak będzie cyl org to do szlifu ? Czy jakąś chinszczyzne włożyć?
  7. Witam wszystkich.mam problem z moim motorkiem ,Simson sr 50, 4 biegowy skuter. Chodzi o to że jak jade po drodze która jest delikatnie z górki to v- max jest 55 km/h oczywiście na 4 biegu i na max obrotach , sprawdzane na 3 liczniki ( obok samochód , motor) gdy jade w drugą strone na 4 biegu osiąga max 40km/h. Wazę 100 kg, zębatka zdawcza i tylnia są oryginalne czyli maja tyle samo zębów co jest oryginalnie,nic nie zmieniane.koła nie blokują , sprzęgło sie nie ślizga , zapłon jest ustawiony tez dobrze , simsonek pali świetnie za pierwszym kopem wkręca sie na obroty idealnie , trzyma ładnie wolne obroty , max obroty tez są ładne płynne jednym słowem wszystko wyregulowalem. A takie osiągi to wydaje mi sie trochę słabe. Dodam jeszcze że gdy dużo nim jeżdze czuje ze na zimnym silniku jest troszkę mocniejszy na nagrzanym jak by był troszkę zmulony bardziej , ale na zimnym na v max to samo. Cylinder wygląda na oryginał DDR nie wiem co jest w środku nie rozbieralem, co poradzicie panowie?? Co zrobić aby te osiągi sie polepszyły . nie chce tez wydawać sporo pieniędzy bo motorek tego nie warty.czekam na porady ,na wszystkie pytania odpowiem , dziękuje za zainteresowanie postem .pozdrawiam .
  8. witam zakładam ponownie temat , posiada etz 250 i problem jest taki że przerywa na "odcinie" . ustawialem przerwe , wyprzedzenie zapłonu , na świecy przerwe. zrobiłem nawet ładowanie ponieważ nie miałem ale po zrobieniu ładowania dalej to samo , swieca nowa , kondensator nowy ale też na starym kondenie i swiecy to samo.. ustawiałem przerwy pierw dokładnie katalogowo , później to już sie bawiłem jak sie dało lecz i tak raz lepiej raz wgl źle . pływaki też ustawialem. nie wiem co poradzicie moze od początk u wszystko porządnie ustawić , i nagrałem jeszcze filmik (chodzi o dzwiek silnika ) . i luknijcie jak słychać na pełnym gazie takie dddrrrrryyyn , i prędkość v-max na 1 biegu bo jechałem jedynką to nie wiem może z 20na godzine.. pomóżcie dzięki .FILMIK ----
  9. witam wszystkich.posiadam suzuki gn 250 , chce wymienic olej lecz nie wiem która śruba jest wlaściwa , ponieważ są dwie. jedna trzyma taką pokrywkę od dołu tak jakby , a druga jest troszke do środka bardziej , i wydaje mi się ze to ta druga ponieważ jest normalnie wkręcona i finito , tak jak w etkach , wskach itd. ale nie wiem która dokładnie . prosze o pomoc . dziękuje pomoże ktoś ?
  10. zmiejszenie przerwy nic nie dalo niestety.. macie jakieś pomysły ?
  11. witam wszystkich podłączyłem ostatnio ładowanie w etce 250 z tego schematu: http://zapodaj.net/04f1decfada44.jpg.html . i wszystko działa ładuje itp lampka ładowania sie świeci , lecz chce jeszcze podłączyć sobie przednią lampę tak żeby mieć w razie potrzeby i zrobić ją na jakiś włącznik wyłącznik czy tylko kabel podłączyć i żeby działało (gdzieś na wieczór na drogę czy cuś ). i z lampy wychodzą dwa kabelki jak to podłączyć prosze o pomoc . szukałem ale nie moge sie ogarnąc tych kabli i nie wiem czy dobrze bd. prosze o pomoc dziękuje.pozdrawiam
  12. zmniejszałem , ale raczej to nic nie dało musze sie jeszcze pobawić z wyprzedzeniem i na platynkach , jakie powinno być ( może jakie wy macie ) wyprzedzenie zapłonu może trochę szybsze powinno byc jak książkowe ? i mam jeszcze jeden problem chyba go zalewa ale słuchajcie : jadę 1 bieg ,2 bieg i tak zwolnie do kilku kilometrów na godzine i jak zwiększam tak stopniowo gaz rownomiernie to sie rozpędza , a jak dam tak do połowy albo 1/4 gazu to sekundke jest taka zamuła tak buu( ale rozpędza motor i chyba taka powina być ) i za sekunde jest pyr pyr pyr i słabnie i zaraz zgaśnie jak nie przegazuje na sprzęgle / zalewa ? mam nadzieje ze sie kapniecie o co chodzi . sorki za słownictwo .dziękuje i pozdrawiam acha jeszcze jedno : właśnie byłem sie przejechać etką ,bo wcześniej wróciłem bo juz przerywała bo kończyło sie paliwo ; i teraz troche jeszcze z baku zleciało ( moto na bok i trochu zleciało ) i przejechałem sie troche i powiem wam że jak mi sie kończy paliwo to na full obrotach idzie tak ładnie dyyynnn ale jak już końcówka paliwa - bo za kilka sekund juz gasła co chwile bo paliwa nie było.z czego to wynika ? może źle pływaki ustawiłem ? i jeszcze jak jade i jest takie drrrryynn na full obrotach to ona jak jeszcze wkręca sie już <prawie) full obroty to ma lepszą moc niż jakjedzie na te drrrynn. sorki za książke.pozdrawiam
  13. witam wszystkich. miałem problem z podłączeniem elektryki aby aku ładowało ale na f.o.r.um mz , nikt mi nie pomógł... więc sam już sobie poradziłem.a problem w tym że : mam etke 250 , wszystko ładnie wchodzi na obroty ,lecz gdy np jadę na 1 biegu i full gaz to nie ciągnie tak płynnie (dyyyynnn ) tylko (drrrrrr).. wcześniej jeździłem bez ładowania i myślałem że to przez to ale zrobiłem ładowanie , wyregulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej , ustawiłem przerwe na platynkach , ustawiłem wyprzedzenie zapłonu , kupiłem świece b8hs, ustawiłem na niej przerwe odpowiednia (wszystko z zaleceniami producenta) , też nowy kondensator, i troszke lepiej jedzie na tych full obrotach jak jedzie te drrrryyn, te przerwy są rzadsze ale to nie jest jeszcze to.. co robić zmieniałem też iglice wszystkie położenia lecz to samo.. macie jakieś pomyśly ?? dziękuje wszystkim za podpowiedzi , . pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...