Sprawa ma się następująco, skuter został odpalony po długim postoju bez płynów. Płyn zalany do chłodnicy z koloru zielonego, gdy silnik zaczął pracować robił się brązowy, w momencie osiągnięcia wyższej temperatury, skuter zaczął wypluwać płyn, kilka dolewek odpowietrzanie na korku. Nie przynosiło efektów. Jest jeszcze jeden kruczek podczas jednej jazdy skuter osiągnął wyższa temperaturę, w chłodnicy pojawił się przeciek na czujniku temperatury, czy ten czujnik całkowicie został wypchany nie można było go ponownie wkręcić, gdyż gwint nie był szczelny. Czujnik został przyklejony klejem do metali, najprawdopodobniej klej również dostał się do chłodnicy, ponieważ ta operacja była wykonywana od spodu bez rozbierania motoru z plastików i wyciągania chłodnicy. Teraz po osiągnięciu wyższej temperatury wypluwa płyn(poziom w zbiorniczku się zwiększa i wylewa. Płyn jest zdecydowanie ciepły. Chłodnica również, wiatrak się kręci. Termostat został wymontowany, wiec płyn jest cały czas w obiegu. Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Jak myślicie, może być to wina chłodnicy, która już nie ma takiego przepływu płynu chłodniczego, która może posiada zaklejony(utrudniony przepływ w dolnej części chłodnicy(w skutek kleju do metalu, którym był klejony czujnik temperatury)?