Skocz do zawartości

HondaPantheon

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie

Osobiste

  • Motocykl
    HondaPantheon
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

200 wyświetleń profilu

Osiągnięcia HondaPantheon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ponieważ w momencie osiągnięcia wysokiej temperatury płyn był wyrzucany przez zbiorniczek wyrównawczy.
  2. Wężyki wychodzące podczas pracy są twarde, więc pompa musi pracować dobrze? W jaki sposób można dokonać takiego sprawdzenia? Nie miałem na myśli zaklejenia chłodnicy tylko ograniczenie zmniejszenie przestrzeni przepływu płynu chłodzącego w chłodnicy.
  3. Sprawa ma się następująco, skuter został odpalony po długim postoju bez płynów. Płyn zalany do chłodnicy z koloru zielonego, gdy silnik zaczął pracować robił się brązowy, w momencie osiągnięcia wyższej temperatury, skuter zaczął wypluwać płyn, kilka dolewek odpowietrzanie na korku. Nie przynosiło efektów. Jest jeszcze jeden kruczek podczas jednej jazdy skuter osiągnął wyższa temperaturę, w chłodnicy pojawił się przeciek na czujniku temperatury, czy ten czujnik całkowicie został wypchany nie można było go ponownie wkręcić, gdyż gwint nie był szczelny. Czujnik został przyklejony klejem do metali, najprawdopodobniej klej również dostał się do chłodnicy, ponieważ ta operacja była wykonywana od spodu bez rozbierania motoru z plastików i wyciągania chłodnicy. Teraz po osiągnięciu wyższej temperatury wypluwa płyn(poziom w zbiorniczku się zwiększa i wylewa. Płyn jest zdecydowanie ciepły. Chłodnica również, wiatrak się kręci. Termostat został wymontowany, wiec płyn jest cały czas w obiegu. Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Jak myślicie, może być to wina chłodnicy, która już nie ma takiego przepływu płynu chłodniczego, która może posiada zaklejony(utrudniony przepływ w dolnej części chłodnicy(w skutek kleju do metalu, którym był klejony czujnik temperatury)?
  4. Nie ma sprawy, szukam przyczyny i nic, jak odpalę motorek zimny i temperatura zaczyna powoli wzrastać to chłodnica robi się ciepła, więc obieg powinien być.
  5. Pompa wody musi pracować ponieważ wszystko jest gorące, wężyki chłodnica. Jest to 2T
  6. Witam, pomimo wymiany uszczelki głowicy, wyjęcia termostatu, przeczyszczenia układu chłodzenia i zalania go nowym płynem chłodniczym. podpięciu wentylatora chłodnicy na krótko. Skuter nadal się grzej co to może być?
  7. Choć wszystkie przewody były ciepłe termostat się nie otwierał. Po skręceniu wszystkiego z nowa uszczelka i bez termostatu. Okazało się jeszcze, że czujnik przy chłodnicy jest uszkodzony i nie załączał wentylatora. Jeżeli ktoś chcę sprawdzić czy działa mu wentylator wystarczy przepiąć, wtyczkę od czujnika przy chłodnicy do wolnej wtyczki od wentylatora. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce bez odpalania silnika powinien się załączyć wentylator.
  8. Dzisiaj sprawdziłem parę rzeczy. Termostat musi być sprawny ponieważ wszystkie wężyki są gorące, więc obieg jest. Po wymontowaniu głowicy w cylindrze i na głowicy były drobne kropelki, więc najprawdopodobniej uszczelka. Dam znać jak zostanie wymieniona. Termostat i wężyki całe w rudym osadzie, przepłukam chłodnice i wężyki po zamontowaniu nowej uszczelki i zaleje płyn chłodniczy nowy.
  9. Na termostacie będzie napisane temperatura, w której się otwiera?wystarczy zwykły wrzątek, czy trzeba zagotować płyn chłodniczy?
  10. Witam, Zaczynając od początku skuter stoi u mnie 5 lat w garażu. Odpalałem go 1 raz do roku, żeby sobie pochodził. Podczas 10-15min jazdy po podwórku, ze zbiornika na płyn chłodniczy leciał dymek i wy bulgotał płyn. Przed odpaleniem w zbiorniczku była odpowiednia ilość płynu i miał on kolor niebieski, po całym zdarzeniu kolor płynu był rudy. Kiedy skuter ostygł zalałem znowu płyn, aby uzupełnić poprzedni wyciek i odpaliłem na postoju(ze zbiorniczka leciały drobne pęcherzyki powietrza). Po gazowałem trochę i temperatura wzrosła do prawie czerwonej kreski płyn zaczął znowu bulgotać i się wylewać wyłączyłem silnik, po wyłączeniu silnika płyn bulgotał jeszcze z 30sek. po czym zaczął powoli opadać. Z tego co czytałem może to być termostat lub uszczelka pod głowicą. Od czego radzicie mi zacząć sprawdzanie i co podejrzewacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...