Skocz do zawartości

Killswitch

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Killswitch

  • Urodziny 11/10/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    olesno

Osobiste

  • Motocykl
    Simson S51
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    11474181

Osiągnięcia Killswitch

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ponieważ nie jestem jasnowidzem. Gdyby to był mój motor to juz dawno silnik byłby na stole ale właściciel mi nie pozwolił narazie go rozkopywać bo on go używa na codzień jako transport do pracy, dlatego tez dopiero wczoraj miałem okazje przejechać i sprawdzić co sie dzieje dokładniej , nie miałem wcześniej styczności z taki małym moto a może ktoś na forum miał podobny problem z dr 125 i właśnie dlatego pytam... Napęd jest ok, w dobrym stanie i odpowiednio napiety. Pozostaje czekać na nowy łańcuch i zobaczyć jaki będzie efekt po wymianie. Niestety w serwisowce nie ma nic na temat pomiaru zurzycia rozrządu i nie mam żadnego punktu odniesienia...
  2. Nie napisałem ze 260zł za org łańcuch to dużo, bo cena jest na prawde dobra za oryginalny łańcuch. Nie jedno moto i quad przeszedł przez mój garaż i wiem ile co kosztuje i nie musisz mnie pouczać ze to nie jest tania zabawka i moze najlepiej daruj sobie takie komentarze... Łańcuch juz zamówiony, ale w suzuki czas oczekiwania 3-4 dni+ czas wysłania do mnie. chociaż łańcuch jest do wymiany to jestem pewny na 99% ze stuki to nie wina łańcucha. Nie jest to mój moto ,tylko naprawiam dla znajomego, wczoraj zrobiłem na nim kilka km i stuki wyraźnie słychać dopiero po rozgrzaniu oleju, wyglada to tak: Na biegu jałowym, można gazować do odcięcia i absolutnie nic w silniku nie stuka. Dopiero podczas przyspieszania na 1/3 manetki zaczynają sie stuki na każdym biegu, ale rownież jeśli wrzucę wysoki bieg przy niskiej prędkości i dodam gazu to wtedy mocniej zaklepie w silniku. Stukanie brzmi tak jakby coś pukało po obudowie silnika, ale przykładałem rękę w rożnych miejscach podczas jazdy i probowałem wyczuć jakieś wibracje i absolutnie nic. Ale podczas przyspieszania jak juz przytrzymałem go na 2-3 biegu do odcięcia na wysokich obrotach dało sie wyczuć te stuki na stopkach, albo mi sie wydaje i te typy tak mają bo pierwszy raz jeździłem na takim małym piździku :)
  3. Witam Mam suzuki dr 125 sm 2008 Mam problem na wyższych obrotach ,słychach takie klekotanie, stukanie, bardziej to brzmi jakby tryby rzęziły, nie wiem jak to nazwać... Sprawdziłem luzy zaworowe i sa ok, sprawdziłem również napinacz i sie okazuje ze łańcuszek sie kończy bo napinacz wchodzi prawie do końca. Co ciekawe , sprawdziłem tez ustawienie rozrządu i dziwnie to wyglada... Jeśli ustawie kolo magnesowe idealnie na znaki w pozycja gmp (czy jak to sie tam nazywa), to w głowicy na zębatce znaki nie pasują idealnie, wyglada to tak ze o pół zęba jest rozrząd przestawiony, nawet przerzuciłem łańcuch o jeden ząb i dale nie da sie tego ustawić idealnie. Czy znaki musza sie pokrywać idealnie i przyczyna tego jest wyciągnięty łańcuch i czy te klekotanie moze powodować ten łańcuch? DR-ka ma przebieg 17tys czy to normalne ze po takim przebiegu się kończy łańcuch? Dzwoniłem rownież do suzuki zapytać o nowy łańcuch i tam mi powiedzie ze slizgi tez musze wymienić z łańcuchem czy mają racje? I czy gdzieś mozna dostac taki łancuch dobrej jakości bo w suzuki 260zł?
  4. Kosza nigdzie nie idzie dostać, postawnowiłem zregenerować... Ktoś moze powiedzie co na tema serwisu motocyklowego Michał Szrama, jakąś opinie, ile czasu mniej trzeba czekać u niego z wysyłka i czy warto?
  5. Problemów z wbijaniem biegów nie ma, a czasami słysze jak zaklekota podczas zmiany biegu... No i teoretycznie masz racje, ale mnie to po prostu wkurza, skoro nigdy nie było problemu z takimi odgłosami, dopiero w zeszłym sezonie pojawił sie ten dźwięk ale bardzo słabo było słychać jeszcze, ale w tym sezonie zrobiłem juz prawie 1000km i szczerze powiem ze teraz coraz bardziej to słychać... Skoro tam jest ten "amortyzator zrywu kosza" to chyba po cos to wymyślili konstruktorzy i nie chciałbym żeby mi sie kosz rosypał i narobił większych szkód w silniku...
  6. Dzieki za odpowiedz:) No własnie w moje okolicy cieżko o jakiś zakład regenerujący takie cześć... Szukałem również używki i tez cieżko coś znaleźć, znalazłem tylko na allegro sprzedawce który ma w ofercie kosz od kawasaki gpx 600, na zdjęciach wygląda identycznie, ale nie wiem czy bedzie pasować Może ktoś sie orientuje czy te kosza sa takie same?
  7. Witam W moim kawasaki eliminatorze 600 z 1997r. pojawił sie tak odgłos jakby był luźny łańcuch rozrządu sie ocierał o coś, z tym ze odgłos słychać tylko na wolnych obrotach poniżej 1000obr. powyżej tych obrotów, nie słychać żadnych odgłosów. Obsłuchałem silnik i zdiagnozowałem ze słychać najbardziej od strony dekla sprzęgła, po odkręceniu korka wlewu oleju ewidentnie odgłosy dochodził z kosza sprzęgłowego. Wiec dobrałem sie do sprzęgła, po rozebraniu stwierdzam ze jedyny luz jest na obwodzie kosza, mozna nim bez większego oporu obraca lewo/prawo jakieś 5-8mm, czy to jest normalne i czy ogole jest tam dopuszczalny jakiś luz? wrzucam filmy jak to wyglada: https://youtu.be/Yl5uot0xAxQ https://youtu.be/Ehsa1EVr8Qg
  8. Dzieki ale wole DRke, bardziej mi sie podoba, Nikt nie pomoze?
  9. Witam wszytkich Mam okazje , albo to nie jest okazja? Kupic moto suzuki dr125 z 1997r. w bardzi dobrytm stanie, a przynajmniej moto sprawia takie wrazenie:) WSzytko dziala tak jak nalezy, silnik pracuje rowno nic nie klepie , jest calkiem zrywny jak na 4t w takiej pojemnosc. Moje pytanie czy warto kupic DR-ke za 2700zł W komplecie sa wszytkie niemieckie dokumety potrzebne do rejestracj i czy jest szansa zarejestowac na motorowe? Moto bedzie glownie do jazdy po lesie, polnych drogach i jako transport do pracy,no moze jakies male szalenstow:) Ma byc oszczedny i malo awaryjny. Albo w podobnej cenie polecacie cos lepszego? Z gory dziekuje za dobre rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...