Skocz do zawartości

Vito Corleone

H-D
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Vito Corleone

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szamotuły

Osobiste

  • Motocykl
    HD Electra Ultra Classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Vito Corleone

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Po mojemu - te z dwóch pierwszych pozycji na przód OK, reszta raczej na tył.
  2. Wielkie dzięki Panowie, Jeszcze tylko pytanie czy na tylne koło dokładnie takie same polecacie jak na przód czy lepiej bardziej miękkie? Wiele opinii wyczytałem że na tył lepiej miękkie ale to opinie pisane przez właścicieli znacznie lżejszych motocykli. Co Wy na to?
  3. Szacuneczek, pytanko do obeznanych w temacie. Jakie polecacie klocki hamulcowe do Electry (2001rok) na przód i na tył? Moje już się kończą i chcę wymienić ale nie mogę się zdecydować co brać. Chodzi mi o konkretne nazwy marki i modele/twardości. Z informacji dostępnych w sieci skłaniam się póki co do EBC HH na przód, ale wolę zapytać bo może ktoś ma jakieś doświadczenia czy porównanie z tymi i innymi. Może któreś za twarde i tarcze niszczą, inne za miękkie i syfią albo piszczą... Czas leci i być może na rynku jakieś zmiany i nowości się pojawiły w które warto wejść? Proszę o wszelkie konstruktywne propozycje i opinie.
  4. No tak, jak się człowiek spieszy to wiadomo kto się cieszy... Chciałem dobrze a wyszło jak wyszło...
  5. Ależ, cała przyjemność po mojej stronie :cool: P.S. Musimy się kiedyś latem zgadać, muszę oblukać Twoją Elektrownię jak na Evo gada...
  6. lech N - udało się chyba w ostatniej chwili, ufff... :biggrin:
  7. No to i ja się dopiszę, a co... PEŁNA LISTA GRUPY HD: 1. piter1600 - Road King 2. chorcio - Road King 3. streng9 - Road King 4. emilio - Dziedzictwo 5. Kuby - Iron 6. Turysta - Standardowy [FXST] 7. Wallygatorr - Electra Glide Klasyczny [FLHTC] 8. MarioHDEłk - Road King 9. flstc1340 - Dziedzictwo 10. łysy31 - Nightster 11. Szafir- Dziedzictwo [FLSTC] 12. Skinner - Deluxe 13. Vpower - FLHRS 14. wilkrew - sportster883 / 1200 15. Zbylat -Dyna FXDS-ZM 16. Indyjski - Sportster 1200 R 17. harleyjunak -sportster 883 18. małaMI - Sportster Niskim 883 19. zapek - 1974-lecia Drogowe Glide 167 nr 20. qurim - Electra Glide Ultra Klasyczny 21. Radeck - Nightster 22. miet53 - Dyna Super Glide FXD 23. nurider - Sportster 883 24. weterynarz - Krzyż Kości 25. Azmadan - FLHT 26. kolo01 - FLHRCI 27. Jaroslav - FXDB 28. Robert J.- Fat Boy [FLSTF] Electra Glide Ultra Klasyczny-29.Otmar [FLHTCU] 30. Szerchan - Sportster 883 31. Stolmark Sportster XL 883 c 32. panda.opera Sportster 883 c 33 Micio1975 Sportster 883 c 2007 34 Goman - 48 35 pszu - Żelazo 36 Prałat - Street Bob 37 Hebel-Fatboy 38 Ricardo-Road King 39 cxpeky63 - FXDL 2003 Softail Springer 40 KLKW- FXSTS 41 Polo - Sportster 883C 2003 42 saimon FLHTCUI 43 kudlaty1971 44 Bobas Buell M2 45 nikel54 Sportster 883 46 Jar Klienta 1800 47 P5Bogna Piszczele 48 hdindian67 Sportster 883 / gaźnik 49 Zbyszek 7 Electra F 50 Harlista '07 drogowe Glide 51 Kamandirfirst XR 1200, XL 1200 ----- ------------------------------------------------ 52 Jazenek Fat Boy evo 53 Amon666 softail niestandardowy fxstc 2009 54 Viarus Road King 1450 2002 55 grzesieksiek FLHTCUI 2003 na WTRYSKU 56 Kawa WLA 42, wld 42 57 gduk13 FXDC 2013 58. Stander 59. Valiant Sportster 883C 60. Gab. Fat Boy Evo 1998r 95 rocznica 61. krisman - fxcwc 08 62. Roman144 Road King 63. spero - VRSCF 2010 64. mgr1one - 883C 65.Darek Iława - Softail Heritage Evo 1340 1996 r 66. Riccardo -. Sporciak 883 2007 r 67.Tommy L. Sporciak Żelazo 2011 68. roadking - 2007 Road King Klienta 69.darek_s - 2007 FXST 70. Marcel73 - VRSCDX Noc Rod 71. Harley Sportster 1200 Jimi Król 72.szeto- HD Drogowego 2005r 73 Arkadiusz p-street-rod 2005r 74. Szczyrk - vrod SE 2007r 75. lras666- FXD 1450 -2002r 76.bikertk - Dyna Ulica Bob 2008 77. Rabbit - HD xl 1200r 78. Królik - Fat Boy TC 79. Vin-Softail Evo 1340-1994 80. Dejna - HD Road King 2009 81. driw - Sportster Żelazo 883 2013 82. Łysa - Sportster 883 BARDZO Niska 2009r 83. mongor - Road King 84. Fazik - FLHR evo 1998 gaźnik .85. daniel-intruz - FLSTN 2006r 86. lech N- FLHTCUI 1997 87. pyzdra1- FLHRSI 2004r 88. robert72 - VRSCF 2009 89. Vito Corleone - FLHTCUI
  8. No tym sprzęgłem to mnie ubawiłeś. A gdyby tak przekładka klamki na prawą stronę? :biggrin: Dzięki za opis, chyba nie mam więcej pytań. Pozdrawiam z Nowym Rokiem i oby do wiosny :biggrin:
  9. No to jak - miał już ktoś okazję się przejechać tym wynalazkiem? Ciekaw jestem opinii - nie żebym chciał kupić ale co go widzę (bardziej w necie niż na ulicach) to mnie zastanawia cóż to za atrakcja może być... ?
  10. Nieco odświeżę temat - proszę o opinię o tym motocyklu, może ktoś tym jeździł, testował, próbował... Nie żebym chciał zaraz kupić ale nie ma w necie w zasadzie żadnych informacji użytkowników na jego temat, mimo że moto już nie takie młode.
  11. Dzięki Koledzy. HARAS - Motul o którym piszesz to 5100 Ester? Zalewałem tym japońce (jeszcze tej jesieni) i mam go jeszcze trochę w bańce... Zastanawiałem się też nad półsyntetykiem do silnika i raczej skłaniam się w tym właśnie kierunku. Chciałbym wlać coś dobrego, najchętniej zalałbym syntetykiem no ale nie wiem czy przy takim przebiegu to dobry wybór, natomiast minerał chyba sobie daruję póki co... Uszanowanko :wink:
  12. Panowie, jakim olejem według Was zalać silnik TC88 z przebiegiem 63tyś mil? Nie wiem na czym chodził do tej pory dodam. Chodzi mi o silnik, sprzęgło i skrzynię. Nie wiem czy wybrać syntetyk czy jakiś inny specjał... Będę wdzięczny za sugestie.
  13. Co do wybory miedzy XVS 950 a VN900 stawiam na tego drugiego - sam temat przerabiałem. Ogólnie Kawa ładniejsza, prawdziwy klasyk a nie jakiś misz masz nie wiadomo co. Siemka.
  14. Ja się tylko krótko podepnę pod temat wyboru VN900 - przymierzałem się do kilku maszyn o nienajwiększej pojemności (Drag Star 1100, Suzi VL800, Shadow 750) i wybrałem VN900 - jeżdżę już 3 lata i maszyna gada jak ta lala, po prostu zero niespodzianek, pali 5l na setkę, jest największa i najwygodniej "skrojona". Po tych trzech 3 latach jedynym minusem jeśli można tak napisać jest brak kopa w warunkach drogowych podczas wyprzedzania w okolicach 90 - 100 km/h. Ale jest to po prostu wina niewielkiej pojemności - ot co. Natomiast technicznie - maszyna miodzio, mogę tylko szczerze polecić. Dodatkowo uważam go za najładniejszego cruisera spośród obecnie produkowanych, pełen Classic - piekne koła szprychowe, idealna w proporcjach chromowana lampa, pas napędowy, piękne nie za wielkie ani za małe błotniki... Sam ślicz. Celowo pomijam porównanie z innymi modelami konkurencji żeby nie kopać leżącego... Gdyby tak jeszcze księgowi się nie wpieprzali i mniej plastiku było - ale co zrobić, takie czasy... Nie jest to jedyna konstrukcja z plastikowymi błotnikami i innymi elementami zresztą. Tak więc błagam - nie słuchać wielkich znawców motoryzacji którzy w swej nieskończonej mądrości i bezkresnej elokwencji wypowiadają się na temat rankingu motocykli, w którym Kawasaki to najgorszy produkt z rodziny japończyków... Dla dopełnienia tematu dodam że VN900 produkowany jest wyłącznie w Japonii. Amen i szerokiej drogi z uśmiechem na twarzy na VN900 życzę wszystkim zainteresowanym tematem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...