Skocz do zawartości

GrzesiuKor

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CB 750 SC Nighthawk 1984r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kórnik k. Poznania

Osiągnięcia GrzesiuKor

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No i dupa. Po zmianie na 20W50 problem jest nadal - może jest delikatnie lepiej ale na zupełnie ciepłym silniku kontrolka swieci :( Udało się zorganizować przyrząd do mierzenia cisnienia oleju - ale ze złą końcówką :) - poszukam w necie i sprawdzę ciśnienie. Generalnie nieudany dzień w garażu. Olej się świeci, uszczelniaczy nie wymieniłem bo kupiłem zły rozmiar. Ehhh ciężko.
  2. Jutro zdam relacje po zmianie oleju. Zalewam 20W50. Przy okazji pobytu w garażu zmienię olej i uszczelniacze z przodu. Poprzednik rozbierał ten silnik - może faktycznie coś uszczelnil garażowym sposobem. Grzegorz
  3. Co masz na myśli pisząc "co poleci razem z olejem"? Chodzi Ci o kolor? Wymieniłem raz olej (Motul 5100 15W40). Jak spuszczałem stary to nie wyglądał najlepiej. Raczej ciemny, ale nie jak z diesla :) Niestety nikt ze znajomych motocyklistów nie ma tego urządzenia do sprawdzania ciśnienia. U mnie w miejscowości jest tylko jeden gość zajmujący się motocyklami i też tego nie ma.
  4. ok. sprawdze. moze to dobry pomysl. z tym, że używana pompa jest tansza od oleju :-) co do zimy... jezdze praktycznie w kazdych warunkach (poprzednim moto w sumie nie zamykalem sezonu :-) ) Jutro lece po olej. Aha! jeszcze jedno - gdyby sie jednak okazalo ze to pompa - gdzie kupujecie czesci do takich staruszkow? w necie znalazlem tylko dwie uzywane pompy ;(
  5. Witam serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum. Przeszukałem interesujące mnie działy i niestety nie znalazłem tematu, który by dotyczył mojego motocykla. Od niedawna jestem posiadaczem Hondy CB 750 SC Nighthawk w 1984r Niestety kilka tygodni po zakupie pojawiły się problemy...: - po dogrzaniu motocykla (trasa ok 20km) na wolnych obrotach (np stojąc na światłach - obr. 1000-1300/min) zaczyna mrugać (czasami nawet świecić ciągłym światłem) kontrolka ciśnienia oleju. Na zimno takich objawów nie ma. Olej pomiędzy min a max, wymieniony od razu po zakupie, brak wycieków (nie licząc delikanego "pocenia" się gdzieś na dole silnika) - "klekoczące" zawory - także jest gorzej na ciepło. Na zimnym praktycznie cisza. Uprzejmie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów. Orientuje się, że powodem problemu z ciśnieniem oleju może być pompa.Jak to potwierdzić? Gdzie ewentualnie kupić pompę? (w Hondzie stwierdzili, że pompa do tego modelu jest niedostępna). Pozdrawiam Grzegorz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...