Skocz do zawartości

Enduurowiec

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Enduurowiec

  • Urodziny 10/11/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin

Osobiste

  • Motocykl
    Niedługo KTM 525 exc
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Enduurowiec

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Zakupiłem wreście KTM 450 sx przerobione na exc(lampy,homologacja,kierunki) i co najwazniejsze 6 biegów i w wersji sm.Jedyny mankament to taki że motocykl nie trzyma wolnych obrotów.Zaraz po wyłączeniu ssania moto po prostu gasnie.Gość od którego kupowałem opowiadał że skracał tłumik i tą rurę w srodku co spawał zle to po prostu zrobił i twierdzi że w tym może leżec przyczyna.Co powiecie?
  2. Witam! Czy mógłby mi ktoś doradzić ile kosztuje dołożenie dodatkowych 2 biegów do skrzyni sx? Prosiłbym o opinie,o to jaki jest tego minus i ogólne wypowiedzenie się w tym temacie,bo jestem ciekawy czy to ma sens.
  3. No to dzięki Wielkie za wszystkie twoje odpowiedzi,sam się go zapytam o te parę rzeczy ale jak ty coś będziesz więcej wiedział to czekam na twoją wiadomość. Trzymaj się.
  4. No u mnie tej np znajomy ma 525 exc 2006 i do tego na sprzedaż za 13k no ale to stanowczo za drogo,własnie mi się skojarzyło bo regenerował przednie zawieszenie w NMR Lublin. Takiego 2003-2004 rok KTM exc 450-525 myślisz że jaki byłby koszt sprowadzenia? Mówię tutaj o motocyklu z ramą bez papierów. No dokładnie,chociaz szczerze Ci powiem jak my jezdzilismy u nas przez pobliskie wioski to nawet 40km/h nic nie dało.Wyłonienie się z za rogu motocykla crossowe powoduje u ludzi szał,no ale nic nie poradzisz.
  5. Co miałeś z tym na myśli? "na zyczenie moze z exc wyjąc rame z paierem i zastąpic ją ramą bez prawa rejestracji cena spada wtedy o jakies 2K." Wiesz często są okazje takie że ludzię sprzedają EXC bez papierów sam widzialeś na pewno.Husaberg odpada ze względu na dostępność częsci która według mnie jest dużo mniejsza niż KTM,stan wizualny(nie chce go czysto do terenu). Myślisz że dogonili by Cię? Na czym w ogóle ty śmigasz? A quady jakie tam mają,kiedyś latałem tam swoją WR i jakoś nikogo nie spotkałem ale nie wątpie w to że coś mają aby ganiać takich jak my.
  6. No to nie tak daleko mnie,a byłeś w tych wąwozach w Kazimierzu dolnym? Czyli on handluje ogólnie KTM 4T,częsciami+całymi motocyklami czy tylko w grę wchodzą same części? No ja chciałem kupić tak jakoś na zimę albo na jej koniec aby nowy sezon rozpocząć nie od remontów ale od jazdy.Widziałem bardzo ładnego KTM 450 EXC, 2004,z papierami za 9,5k.Wizualnie ładny,co w silniku się dzieje? Tylko Bóg wie..
  7. Raczej nie zamierzam zmienić firmy KTM na jakimkolwiek inną.Też na początku byłem przy exc więc raczej przy nim zostanę.Jak myślisz do 9k kupię coś już w miarę odpowiedniego? Wiem że nie będzie mnie stac na roczniki +2006 no ale zmian dużych nie było. A skąd jesteś bo patrzę że z lubeklsiego pochodzisz?
  8. No mówisz że w sx ponad 100km/h to męczarnia ale zmiana zębatek pomoże jeżeli chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną.Ma on na pewno taki zapas mocy że nie odczuje tego na przyspieszeniu. Podczas kupna SX muszę się liczyć z tym że silnik będzie mocno wyżyłowany i zaraz będę musiał coś przy nim grzebać.Dobrze myśle? To w koncu ostateczne pytanie co lepsze? Jezdziłbym pewnie tak jak dotychczas 50km dziennie sredniego terenu bez bagien itp.Bardziej jakieś podjazdy. Ale też lubię wyskoczyć sobie do mojego małego miasteczka dlatego też lepszy będzie SX czy zostać przy EXC?
  9. A jaki jest jeszcze sposób oddawania mocy w SX a EXC? Długi wypad to moim zdaniem 100km,siedzisko pewnie twarde i tyłek boli już po 10 kilometrze dobrego terenu. Nie rozumiem twojej odpowiedzi na 3 i 4 pod punkt.4 bieg w SX odpowiada 4 biegowi w EXC? Tak zrozumiałem.Hm..wiem że się na to nie patrzy ale na oko ile Sx na oryginalnym przełożeniu miałby V-maxa? 8.Czy jeżeli ubiezpieczę go na nr Vin to np podczas kolizji moje ubezpieczenie pokryje wszystkie koszty poszkodowanego?
  10. Przeszedł dzien sądu,czyli ostateczny wybór między KTM 450 exc a KTM 450 sx. Moje zasoby pieniężne są dużo niższe niż tego przewidywałem więc kupienie KTM exc jest teraz problemem a więc zadam kilka pytań.O EXC wiem wszystko a o SX prawie nic: 1.Co powiecie o zawieszenie przednim i tylnym w SX.Jaką grubość mają przednie zawiasy? 2.Czy to prawda że od 2003 roku we wszyzstkich SX są montowane kick startery? 3.4 biegowa skrzynia wystarczy na rozwinięcie jakiej prędkości? 5.Serwis Sx jest taki sam jak EXC? 6.Czy SX pozwoli mi na dłuższe wypady? 7.I czy byłoby probleme podłączenie w SX świateł? 8.I ostatnie pytanie czy motor bez homologacji można ubezpieczyć? O zarejestrowaniu wiadomo że mogę zapomnieć. Sporo tych pytań ale myślę,że jakiś fachowiec od SX albo znający dobrze ten motocykl zdoła mi odpowiedzieć. Dzięki.
  11. Racja dobra rada na przyszłość :biggrin: A co powiecie jeszcze o spalaniu? Mowimy ciągle o modelach 450,525 exc.
  12. ale wstyd,rzecież 4T ma pompe olejową... :laugh: Wybaczcie ale przyzwyczajenie z 2T zostaje.
  13. A mam jeszcze pytanie co do 450,525 exc.Czy te motocykle mają podłączony dozownik? I jak to jest z chłodnicą? Chodzi mi o rok 2003-2005.Bo na młodsze roczniki mnie nie będzie stać.
  14. A 450 rozni się zawieszeniem czyli np grubością przednich amortyzatorów,przeswitem silnika itp? Wiem np że w 520 exc amortyzatory są ciensze niz w nowszej wersji czyli 525.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...