Skocz do zawartości

lukaslion

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XL 350 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Małopolska

Osiągnięcia lukaslion

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Na moje oko nie ma żadnych niepokojących objawów chodzi dobrze, pali bez najmniejszych problemów, ale to mój nowy nabytek i chciałbym też usłyszeć opinię innych osób. Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=6LBQge_ltuY
  2. Niestety nie mogę nigdzie go dostać, ani też ściągnąć , przeszukałem już wszystkie internety świata :D i nic :( jedynie jest podana średnica cylinda i skok , jeśli ktoś ma bardziej szczegółowy manual to bardzo bym prosił Ale wyczytałem też że luz pomiędzy tłokiem a cylindrem powinien mieć od 0.05 do 0.12 mm tzn dopuszczalne normy, czy zgadzacie się z tym czy to dotyczy jakiś wyczynowych motocykli czy mojej Hondy też ??
  3. Witam, chciałem zapytać jaki luz prawidłowy powinien występować pomiędzy tłokiem a cylindrem w Hondzie XL 350, nie jestem do końca pewny czy u mnie jest prawidłowy.
  4. Witam, potrzebuje pierścieni do hondy xl 350 lub jeśli by ktoś miał informacje na temat wymiaru pierścieni nominalnych. Dziękuje i pozdrawiam
  5. Kiedyś każdy nawet największy specy był tym młodym a wiadomo młodośc nie zawsze idzie z rozwagą i doświadczenie, więc trzeba tego doświadczenia nabrać z wiekiem i z praktyką i ja właśnie jestem na tym etapie :P tzn na etapie praktyki, ja rozebrałem i złożyłem i nawet żadnej śróbki nie zostało a po wszstkim zapalił więc nie jest tak źle:P A co do ciśnienia sprzężania to może ktoś orientuje się jakie ma być w XL 350 bo mam przyżąd do mierzenia i chciałbym zobaczyć czy to przez pierścienie to dymienie, wiem ze do tego nie trzeba znać wartości ciśnienia tylko porównac na sucho i po próbie olejowej, ale zawsze warto wiedzieć jakich wskazań się spodziewać :) a jakie mają być w "standardzie "
  6. ok moze akurat to będzie dobra rada, ps ja jeszcze nic w nim nie zepsułem po pierwsze, bo mam go dopiero od 2 miesięcy i jak na razie to wszystko naprawiam zeby na wiosne wyjechac spokojnie bez problemów, więc trzeba mieć trochę wyrozumiałości do tych którzy nie siędzą całe życie w motocyklach tylko traktują to jako hobby. I zarabiają na chleb w inny sposób. A mechanicy to przynajmniej Ci w mojej okolicy to partacze i wole sam coś zepsuć i się nauczyć niż dać komuś żeby zepsuł i jeszcza za to kase będzie brał. Ale tak czy tak porada bardziej doświadczonej osoby zawsze się przyda mimo jak widze negatywnego do mnie nastawienia. Dzięki
  7. To jest Honda z 87 roku więc już raczej zabytek ale tak czy tak mam zamiar ją doprowadzić do normalnego stanu żeby jeszcze trochę pocieszyła dusze właściciela :)
  8. Uszczelniacze zaworowe wymieniłem, bo tez myślałem ze to to, ale jednak pewno pierścienie bo jak zapaliłem po wymianie to nada kopci trochę na niebiesko a jak dodam gazu to na czarno też dyma puści czasem:( a ile bierze to nie wiem bo nie jeździłem nim jeszcze bo straszny ziąb lód na drodze :( ale moze trzeba się będzie przejechać zobaczyć czy jak się rozgrzeje silnik czy dalej będzie to samo dymi praktycznie cały czas ale gdy dodam gazu to dymi na czarno,więc pewno pierścienie :( . A przy wymianie pierścieni trzeba też wymienić cylinder czy wystarczą same pierścienie ?? Poprzedni właściciel penwo go katował niestety ja jednak chce go mieć do spokojnej jazdy po polnej drodze do lasu i przejechać się w ciepłe wiosenne dni, ale najpierw trzeba go doprowadzić do stanu używalnośći, a o świecy pisałem dla tego ponieważ myślałem ze jak nie daje iskry za każdym razem to nie spala mieszanki i dla tego dymi, to samo z rozrządem też myślałem ze źle ustawiony też wpływa negatywnie an spalanie i dla tego dymi,
  9. Witam, po rozwiązaniu kilku problemów z od niedawana moim motorem, chciałbym zasięgnąć porady dotyczącej tych problemów które jeszcze zostały do rozwiązania, a mianiowicie niebieski dym , bo motocykl 4 t nie ma chyba wypluwać żadnego dymu z rury wydechowej , czy przyczyną tego moze być uszkodzona świeca, lub źle ustawiony rozrząd ?? Czy tylko i wyłącznie luzy na pierścieniach tłoka ?? A czy ma ktoś moze informacje na temat kąta otwarcia zaworów w hondzie xl 350 ?? Bo nie wiem czy poprzedni właściciel dobrze ustawił rozrząd
  10. tak to silnik jednocylindrowy, więc skoro jest ok to bardzo się cieszę :)
  11. Już wszystko jest ok, ku zaskoczeniu niektórych "kolegów " z forum tutaj powinno się pomagać a nie dołować ludzi, a mianiowicie był uszkodzony łącznik między cylindrem a gaźnikiem, tzn łapał lewe powietrze. A żeby się czegoś nauczyć to jendak trzeba coś robić i próbować więc ja tak właśnie robię a, że jest to mój pierwszy motocykl więc na nim się uczę zawzięcie. A po za tym człowiek całe życie się uczy i głupi umiera więc nie będę pierszy ani ostatni tak "głupi" Pozdrowienia :P
  12. Witam, ponownie zachęcony fachową pomocą przy poprzednim poście piszę znowu odnośnie gażnika w mojej Hondzie XL 350, czy te przepustnice mają być tak ustawione jak są (tzn nie równo, jedna jest trochę otwarta a 2 nie ) czy mają w takim samym stopniu być otwartę jak i zamknięte :) czyli czy mają pracować jednakowo?? Proszę o pomoc grono fachowców, i z góry dziękuje :)
  13. A ma ktoś moze dane dotyczące sprzężania jakie powinno być w cylindrze, Honda XL 350 R bo mam manuala ale jakiegoś takiego ogólnego i nie ma tam wzmianki o ciśnieniu :( sorki za nieścisłości uszczelkę wymieniłem pod głowicą cylindra i pod głowicą zaworową Przed wymianą uszczelek moto chodził dobrze więc nie wiem czy trzeba regulować gaźnik od nowa czy nie, właśnie dla tego jestem na tym forum zeby się coś dowiedzieć o takich sprawach
  14. Cylindra nie zdejmowałem tylko głowice cylindra więc tłok nie był ruszany ani pierścienie, ale też nie odkręciłem filtra paliwa tylko wypchałem go do tyłu ze by wyciągnąć pokrywe zaworową, więc moze tam coś się stało i dostaje lewe powietrze. A co do mechaników to mam niestety złe doświadczenie, bo jeden w samochodzie tak mi zmienił rozrzą ze musiałem jechać do następnego i płacić drugi raz za to samo, a następny mechanik zrobił wszystko ok ale przejechał moim autem 300 km nie wiem gdzie i po co. :( więc od tego czasu robię sam co mogę. Sprawdzę to połączenie i zobaczymy mam nadzieje ze to będzie to. Dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...