Skocz do zawartości

Jaso

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jaso

  • Urodziny 12/15/1959

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    opolskie

Osobiste

  • Motocykl
    VN 900, Stratoliner S
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Jaso

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Na jakim oleju udało Ci się osiągnąć tak świetny wynik
  2. Motor na podnośnik. Ja mam podobny do tego http://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy-stojak-do-motocykli-quad-750-i6193296758.html .1 Luzujemy(nie rozkręcamy!) opaski (widoczne pod ozdobnymi osłonami rur wydechowych) : a .na połączeniu tłumika i kolektora trójdrożnego ,b. miedzy kolektorem trójdrożnym a kolankiem wydechu pierwszego cylindra . 2 odkręcamy nakrętki mocujące kolanko wydechu do drugiego cylindra, zdejmujemy chromowaną osłonę ,i pociągamy za kolanko do siebie powodując przekręcenie się kolanka wraz z kolektorem trójdrożnym o ok. 90 stopni . dzięki tej prostej operacji mamy dostęp do śruby wlewowej i poziomu. Dostęp do śruby spustowej trochę utrudniają przewody hydrauliczne tylnego hamulca ,ale można je odsunąć luzując opaski którymi są zamocowane do ramy. Wykręcamy śruby w kolejności wlewowa - spustowa- poziomu. Po całkowitym spłynięciu starego oleju ( oczywiście nie na podłogę :) ), wkręcamy śrubę spustową, powoli wlewamy świeży olej aż zacznie wypływać z otworu kontrolnego. Teraz wkręcamy śruby: kontroli poziomu i wlewu. Skręcamy układ wydechowy w kolejności odwrotnej. Gotowe... Ps. nie wymieniłem żadnej uszczelki, wykorzystałem " stare" i jest ok.
  3. Użyłem takiego: http://allegro.pl/olej-do-skrzyni-millers-oil-ee-75w90-1l-warszawa-i6561670632.html#thumb/1 .Czy równo 0,5 l....aż tak precyzyjnie tego nie odmierzałem. Z litrowej butelki zastało pi razy oko połowa.
  4. Znam odpowiedź....Nie trzeba niczego demontować. przygotowania do wymiany zajmują dosłownie kilka minut . Po tym czasie mamy wygodny dostęp do wszystkich śrub ( wlewowej, kontroli poziomu i spustowej ). Reszta to pestka....
  5. Witam. Czy udało się komuś z Kolegów-użytkowników tego silnika ( 1900 ) wymienić olej w przekładni ( 0,5 l ) bez konieczności demontażu układu wydechowego ?
  6. Jaso

    Wydech do VN900

    Dawno tu nie zaglądałem, więc odpowiedź trochę spóźniona. Od wymiany wydechów minęło ponad 3 lata i w tym czasie przejechałem ok. 20 tys. km. Nie zauważyłem różnic w pracy silnika. Prędkość , przyśpieszenie czy zużycie paliwa nie zmieniły się.Oleju też nie zaczął brać . Co do odpalania...Po dłuższym postoju ( ponad tydzień) rzeczywiście trzeba dwa razy zakręcić aby odpalił . Przy codziennym użytkowaniu i na ciepłym pali na raz. Widziałeś jak wyglądają wewnątrz tłumiki współczesnych motocykli ? Ze względu na normy czystości spalin ( katalizator) i hałasu wydechy są tak zapchane że przepływ spalin jest mocno utrudniony. Ta rurka umożliwia pracę każdego cylindra na obu rurach równocześnie a tym samym w miarę skuteczne odprowadzenie spalin. Bez tego motor " udusiłby" się własnymi spalinami.
  7. Jaso

    Wydech do VN900

    Latem ubiegłego roku założyłem wydechy+ dB-killery Kalińskiego w jego warsztacie pod Poznaniem. Jestem z nich bardzo zadowolony. Taraz motor ma piękny basowy dźwięk , ale bez nadmiernego hałasu. Brzmi jak prawdziwy cruiser a nie jak popierdujący motorower.Praca silnika nie uległa zmianie . Reakcja na gaz , przyśpieszenie i prędkość nie zmieniły się.
  8. Jaso

    Posiadacze VN 900

    Koledzy, w internecie można kupić podesty dla pasażera dla VN 900 i VN 1700.Zazwyczaj są pokazane na identycznych zdjęciach. w związku z tym mam pytanie - czy te podesty rzeczywiście są jednakowe? i czy są wzajemnie wymienne tzn. czy te od 900 pasują do 1700 i na odwrót ? W serwisie Kawasaki nie potrafili lub nie chcieli mi na to odpowiedzieć . Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Polecam to siedzenie http://www.mustangse...-Classic-Custom Jest bardzo wygodne, idealne na dłuższe wyjazdy. W zeszłym roku zrobiłem na nim 4500 km ( Szwecja, Norwegia ) i ani razu nie bolał mnie tyłek czy plecy. Zobacz to http://sklep.motomot...akyn-2202-.html a jak nie jesteś elektrykiem to podłączenie lepiej zleć fachowcowi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...