Motor na podnośnik. Ja mam podobny do tego http://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy-stojak-do-motocykli-quad-750-i6193296758.html .1 Luzujemy(nie rozkręcamy!) opaski (widoczne pod ozdobnymi osłonami rur wydechowych) : a .na połączeniu tłumika i kolektora trójdrożnego ,b. miedzy kolektorem trójdrożnym a kolankiem wydechu pierwszego cylindra . 2 odkręcamy nakrętki mocujące kolanko wydechu do drugiego cylindra, zdejmujemy chromowaną osłonę ,i pociągamy za kolanko do siebie powodując przekręcenie się kolanka wraz z kolektorem trójdrożnym o ok. 90 stopni . dzięki tej prostej operacji mamy dostęp do śruby wlewowej i poziomu. Dostęp do śruby spustowej trochę utrudniają przewody hydrauliczne tylnego hamulca ,ale można je odsunąć luzując opaski którymi są zamocowane do ramy. Wykręcamy śruby w kolejności wlewowa - spustowa- poziomu. Po całkowitym spłynięciu starego oleju ( oczywiście nie na podłogę :) ), wkręcamy śrubę spustową, powoli wlewamy świeży olej aż zacznie wypływać z otworu kontrolnego. Teraz wkręcamy śruby: kontroli poziomu i wlewu. Skręcamy układ wydechowy w kolejności odwrotnej. Gotowe... Ps. nie wymieniłem żadnej uszczelki, wykorzystałem " stare" i jest ok.