Skocz do zawartości

WJurek

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie

Osobiste

  • Motocykl
    hd sportster
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia WJurek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, w sportsterze 883 rocznik 2000 po kilkudniowym postoju olej silnikowy spływa ze zbiornika. Po odpaleniu i przejechaniu paru kilometrów zbiornik jest pełny. Czy mozna z tym żyć, czy pilnie trzeba coś naprawiać? Pozdrawiam, Jurek.
  2. LordErlond, możesz podać konkretnie czym zalałeś skrzynię i sprzęgło?
  3. Zagłębienie w daszku nad lampą jest zaokrąglone (wypukłe), więc przesuwając śrubę z nakrętką (którą sfotografowałeś) w przód opuszcza się reflektor, w tył - podnosi.
  4. Ja wymieniłem na tłumiki S&S i filtr Arlen Ness (rocznik 2000 więc wybór mały). Potrzebna była wymiana dysz (włożyłem o rząd większe) i regulacja gażnika, co nie jest trudne, na forum jest temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/142665-regulacja-gaznika-keihin-cv/ . Gaźnika nie odpinałem od "przyłączy", dało się wszystko zrobić po zdjęciu filtra i odchyleniu gaźnika. Było warto dla dźwięku, na mocy mi nie zależało.
  5. Jeśli coś trzeba będzie robić - to doregulować gaźnik, a to jest opisane tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/142665-regulacja-gaznika-keihin-cv/
  6. U mnie ssanie chowa się powoli samo po uruchomieniu motocykla, może ktoś wie dla czego? I prośba o radę: zmieniłem oryginalny filtr na Arlen Ness Big Sucker Stage 1 i wydech na S&S. Czy powinienem wymieniać dysze w gaźniku? W zasadzie jeździ dobrze, ale na 5 biegu i 80km/h po szybkim odkręceniu gazu wyraźnie nie ciągnie. Śruba regulacji składu mieszanki skręcona do 4 obrotów od położenia górnego, dysze fabryczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...