Jump to content

qpa

Forumowicze
  • Content Count

    3,811
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

qpa last won the day on October 29 2020

qpa had the most liked content!

Community Reputation

48 Neutralny

2 Followers

About qpa

  • Rank
    MOTOCYKLISTA - izi rajder

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lbn

Osobiste

  • Motocykl
    wsk
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4919229
  • Strona www
    http://czcross.pl

Recent Profile Visitors

1,112 profile views
  1. drut z magnesem neodymowym na końcu i zaczynaj łowienie
  2. Może przewijanie to naprawa polegająca na wymianie uzwojenia na identyczne pod względem ilości zwojów oraz średnicy drutu, a przezwajanie to zmiana ilości zwojów/ grubości drutu by uzyskać inne parametry urządzenia.
  3. Odpowiedzią na Twoje pytanie jest raczej tylko yamaha dt 125, kupisz pojeździsz sam będziesz wiedział czego chcesz dalej. Omijaj szerokim łukiem wszystkie czterosuwy bo to się w teren nie nadaje - brak mocy.
  4. I na bank nie uczyć się jazdy z manuala
  5. Tomku jeździłeś tą lokomotywą? Ona kończy swój żywot użytecznych obrotów zaraz po przekroczeniu połowy obrotów, niestety ale teoria z praktyka nie zawsze współgra btw mam ttr od 15 lat to ten sam silnik
  6. Ten silnik przy 6500 to już mało nie wybuchnie W xt smiało można walić biegi bardzo nisko, ale nie można z niskich obrotów przyspieszać tylko trzeba redukować.
  7. Nawet nie raczyłeś napisać co to za motocykl.
  8. qpa

    Uwaga wirus!

    Ale Tommo ma racje, zawijają się ludzie którzy bez chorowania na covid żyli by sobie dalej. Właśnie dlatego mamy więcej trupów niż przed rokiem, jednych zabił covid, drugich covid + choroba a innych wykończył brak dostępu do lekarza czyli poniekąd też covid.
  9. Dużo Andrzej czytam forum motocyklistów i wyciągam wnioski
  10. Można też zadusić silnik np łamiąc kierownice w zakręcie razem z kill switchem
  11. Tylko że w zawieszeniu upside down harmonijek nie założysz, a skarpety zbiorą w siebie tyle syfy że imo robią więcej zła niż dobra, oczywiście wszystko zależy od terenu w którym się jeździ i od sposobu jazdy. Ja przedni zawias robię w zależności od intensywności jazdy, np teraz mam uszczelniacze ponad 2 lata i zamierzam zrobić wymianę oleju i uszczelniaczy.
  12. Ja uszczelniacze zmieniam razem z olejem, przy okazji sprawdzam stan panewek Prawda jest tak że mam większe przeloty między wymianą uszczelniaczy od kiedy zacząłem je czyścić i smarować. Więc teoria teorią a praktyka praktyką W szosowym moto nawet bym nie pomyślałem o czyszczeniu uszczelniaczy przy każdym myciu, tak samo jak nie zmieniam w szosówce filtra powietrza po dniu jazdy. Enduro rządzi się swoimi prawami.
  13. Tak się czyścić uszczelniacze, robię to co każde większe mycie sprzęta Co do smaru jaki i po co działa to nie będę się wdawał w fizykę kwantową ale również używam smaru do posmarowania warg edit: http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/smar-na-uszczelniacze-do-przedniego-zawieszenia,21963.html
  14. Napisz jaki motocykl, wrzuć to zdjęcie i coś bedziemy radzić bo teraz to sobie mozemy ....
×
×
  • Create New...