Skocz do zawartości

Piter_Maj

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Marauder VZ 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mazowieckie

Osiągnięcia Piter_Maj

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam Suzuki VZ800 Marauder z roku 2000. Moto w bardzo dobrym stanie. Europejczyk nie żaden Angol ;) Moto mam 2 lata , chromy w pięknym stanie, dla sezony temu wymieniony napęd na wzmazniany (wymiana w Suzuki w Warszawie) , w zeszłym sezonie wymienione obie opony i sprzęgło teraz wymieniłem olej i filtry Posiada dodatkowo : Bi-xenon Gmole Szybę GIVI Piórnik Lightbar Uchwyt GPS Zegarek Sisbar Sakwy Pas na zbiornik z kieszenią SUZUKI Podświetlenie silnika LED odpalane z pilota Więcej informacji : 513 744 870 bądź [email protected]
  2. Siemka Jedziemy na 3 moto około 17:00 we czwartek wylatujemy z wawy. :)
  3. Witam Ostatnimi czasy w mojej marudzie VZ800 zaczęło się ślizgać sprzęgło. Po konsultacji z kumplami postanowiłem wymienić je sam - nie jest to specjalnie skomplikowane. Problem mój polaga na tym że jak na zdjęciu poniżej przy przykręcaniu kosza sprzęgła (8śrub ze sprężynkami) pękł mi element w który wrkęca się 4 z 8śrub (te dłuższe). Jeżeli ktoś mógł by pomóc gdzie tego szukać, ile to może kosztować prosił bym o kontakt Z góry dziękuję w razie czego dołączam meila [email protected]
  4. Wiem Co i jak mierzyć także luzik a za rady odnośnie zimowania moto dziękuję :) Ni cholery ma się to do tego co ja robię
  5. Przepraszam że po tak długim czasie ale problem z prądem był związany z uszkodzonym regulatorem napięcia natomiast co do świec irydowych do dają w tym modelu marudy dosyć ciekawy efekt , mianowicie moto ciągnie do pewnego momentu normalnie a po przekroczeniu pewnych obrotów dostaje tak jakby dodatkowego kopa (efekt jak po włączeniu się turbo w turbo dieslu)
  6. Cześć Sorry że tak długo się nie odzywałem. Odnośnie powyższego tematu : wymieniłem wtedy regulator napięcia "made in china" w międzyczasie odłączyłem instalację xenonową którą uznałem za przyczynę problemy i wszystko było OK. OK do momentu kiedy w ramach swojego zimowego przeglądu nie pomyślałem i ponownie sprawdziwszy wszystkie połączenia itd. itd. podłączyłem Xenony. Z racji na wymyślone przeze mnie podświetlenie ledowe silnika - wyszło SUPER :) (jak ktoś chce mogę wysłać fotki i podać jak w prosty sposób i nie wielkim kosztem zrobić podświetlenie i to włączane pilotem) Po zakończeniu wszytkich instalacji podłączyłem wszystko i ...... aku padło i zacząłem się zastyanawiać czy poprostu jakieś zwarcia przy montaży były tego powodem czy problem mój powrócił więc ... Podładowałem aku , odpaliłem na kilka minut z włączonymi Xenonami , Lightbar-em i co tam jeszcze miałem i wszystko było OK Tydzień później przy obecnych mrozach -10 odpliłem Suzanę normalnie na światłach i zamruczała jak Kot tylko że pomierzyłem napięcie na aku i wyszło 11,6V a przy dodaniu gazu napięcie nie rośnie więc zastanawiam się czy mój problem z regulatorem nie powrócił i czy jego przyczyną nie jest instalacja Xenonowa ?!
  7. A więc : zmierzyłem napięcie na żółtych przewodach iwszędzie jest mniej więcej to samo napięcie ale rezystancja czyli polar poszczególnych w konfrontacji z masą nie wyszła nieskończona. Tak więc wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują w.g wcześniejszych opisów na forum na uszkodzony regulator napięcia. korekta w poprzedniej wypowiedzi : ale rezystancja czyli POMIAR poszczególnych 3 żółtych przewodów w konfrontacji z masą nie wyszła nieskończona.
  8. Monter Właśnie zdałem sobie sprawę z mojej nieudolności w szukaniu tematu oraz ślepoty w czytaniu tematu. Wszystko jasne zaraz pomierzę i będe wiedział co i jak . Dzięk You dobry człowieku :)
  9. Shinigami Mam taki z 5-oma kablami z czego 3 żółte. Zmierzyłem wartości na tych żółtych na uruchomionym silniku i wyszło - dodając gazu nawet wartości >50V także a na klemach akumulatora czy moto jest zimne czy ciepłe około 12V mam. Poza tym włączając światła czy co kolwiek spada mi poniżej 12V a wrkęcając moto na wyższe obroty wartości o dziwo spadają :)
  10. Mam problemy z prądem w mojej Suzi. W związku z tym mam pytanie : Czy wie ktoś w jaki sposób sprawdzić regulator napięcia !? Widziałem jak fajnie forum-owicz opisał jak sprawdzić alternator w temacie problemów z ładowaniem. Potrzebował bym podobnego opisu odnośnie : w jaki sposób , na jakich kostkach , jakich przewodach i jakie wartości trzeba zmierzyć ale określić czy problem z ładowaniem tkwi w regulatorze. Z góry dziękuję za pomoc
  11. O świecach czytałem także może nie przejechałem tych kilkunastu km ale moto pracowało około 20min także temp. napewno złapał. Kable przy klemach niby sprawdzałem ale może macie rację żeby zdjąć wszystko i przeczyścić. WW każdym razie dziękuję Panowie za pomoc
  12. Witajcie Jestem posiadaczem Suzuki VZ800 Marauder z 2000r. Naprawdę piąkna i wdzięczna maszyna jednak mam ostatnimi czasy dosyć ciekawy problem z którym jak narazie poradzić sobie nie mogę. Otóż moja Suzi potrafi mieć krótkie przerwy w dostawie prądu podczas jazdy np.: albo włączając dodatkowe lampy portafi zgasnąć mi wszystko. Uruchamiając maszynę w większości przypadków odpala bez mrugnięcia od razu ale ostatnio nie mogłem jej za żadne skarby uruchomić. Potrafi też przekręcając kluczyk nie zareagować kilka razy a później ...cudowne ozdrowienie. Ostatnimi czasy wymieniłem jej świece na Irydowe czy to może mieć jakiś wpływ ?? Czy raczej należało by szukać jakiegoś obluzowanego czy też przetartego kabla ?? Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły czy też podobne przeżył historię prosił bym o info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...