Skocz do zawartości

bonk666

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubartów

Osobiste

  • Motocykl
    BMW R850R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia bonk666

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Sprawdź PW proszę ;)
  2. Dzięki za uwagę odnośnie linki, wezmę to sobie do serca ;) Nie jestem handlarzem toteż nie zwracałem uwagi na takie marketingowe detale, które mogłyby zniechęcić potencjalnego klienta. Mam nadzieję, że ktoś doceni tę szczerość i Betty prędko znajdzie nowy dom :) Pozdrawiam i gratuluję zakupu Scibor ;)
  3. BMW R 850 R (1995r.) Cześć! Przedmiotem oferty jest niezawodny, znany wszystkim fanom dwu-kołowej motoryzacji, owoc niemieckiej myśli technologicznej – BMW R 850 R, rocznik 1995. Motocykl ten jest bardzo ciekawą propozycją dla wszystkich, którzy szukają wiernego kompana podróży. Silnik charakteryzuje się wysokim momentem obrotowym dzięki czemu nie ma potrzeby ciągłego żonglowania biegami podczas jazdy (skrzynia biegów chodzi bardzo dobrze). Dzięki silnikowi typu boxer środek ciężkości motocykla znajduje się nisko, co bardzo ułatwia prowadzenie tej niemałej maszyny. Zawieszenie pięknie wybiera wszelkie nierówności zapewniając komfort prowadzenia. Egzemplarz ten został przygotowany do sezonu przez firmę SMG Motocykle. Przez cały okres użytkowania nie miałem z nim żadnych problemów. Wystarczyło lać benzynę i jechać J Jak na pełnoletni motocykl (18 lat) wygląda bardzo dobrze, niczym nie ustępując nowszym konstrukcjom. W cenie dołączam komplet kufrów bocznych BMW, które niewątpliwie ułatwią spakowanie się na dalsze wyjazdy oraz blokadę na tarczę hamulcową firmy Oxford. Przebieg motocykla w tym momencie wynosi około 74 142 mil (119 294 km). Jedynym mankamentem wymagającym naprawy jest uszkodzona linka prędkościomierza, której wymiana jest dziecinnie prosta, a cała operacja wyniesie poniżej 100pln. Cena, jaką proponuję za ten piękny motocykl to 8500 PLN, do ewentualnej, niewielkiej, negocjacji. Zachęcam do oględzin (w Warszawie) i kupna! Proszę kontaktować się za pomocą telefonu – 698-526-546. Maciej
  4. Czołem! Dla osób zainteresowanych podłożem historycznym mojego ogłoszenia, odsyłam do TEGO TEMATU. Jestem zainteresowany kupnem bolca (tego, który montujemy w szybie) do systemu pinlock. Może posiadasz starą, powypadkową szybę z pinami i chętnie byś ją odstąpił za rzsądną cenę? Może kiedyś kupiłeś/aś za dużo takich bolców i nie wiesz co z nimi zrobić? Rozważę wszelakie oferty :) Pozdrawiam! Maciej
  5. Czołem! Pozwolę sobie odgrzebać temat i zapytać o wrażenia z użytkowania kurtki 4RS Rebel. Ktoś wcześniej deklarował się, że zamierza taką kupić? Czy jest to ciuszek warty swojej ceny? Szukam skórzanej kurtki na jakiś chopperkowaty motocykl. Pozdrawiam serdecznie! Maciek
  6. Czołem! Przeszukałem zasoby tego działu i nie znalazłem na temat w/w butów żadnych konkretów. Jedyne co wygrzebałem to ogólne, dobre, opinie na temat tej marki (głównie kurtek i spodni). Co myślicie o tych butkach? Jakieś doświadczenia? Cokolwiek? ;) Druga opcja to model IAN tego samego producenta, jednak HP2 wydają się jakieś solidniejsze. Co myślicie? Pozdrawiam serdecznie! Maciek
  7. Moja Suzi już żyje ;) Jak się okazało jeden kabelek się "wysunął" od przełącznika "START". Już wszystko działa jak powinno, a przy okazji powoli poznaję anatomię mojego sprzęta :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za szybką odpowiedź! Maciek
  8. Czołem! Kilka dni temu nabyłem swoje pierwsze moto (j/w). Niestety garaż jest ciasny, a samochód bardzo duży i na motocykl nie ma miejsca chyba, że przeprowadzę gruntowny remanent. W każdym razie prawie niemożliwym jest, aby codziennie go chować i wyciągać do jazdy (na zimę miejsce mu się znajdzie na 100%). Wszystko było elegancko, motocykl sobie stał grzecznie, wieczorami przykrywany pokrowcem, aby uchronić go od nadmiaru deszczu. Niestety lipcowe burze musiały dać o sobie znać. Nagle, wczoraj w nocy zaczął wiać tak silny wiatr, iż motocykl przewrócił się na prawy bok, na trawkę. Rano w akcie desperacji i rozpaczy postawiłem na nogi ukochaną maszynę i po pierwszych oględzinach stwierdziłem, iż nic nie ucierpiało! "Wspaniale" myślę sobie, przetarłem sprzęt z resztek deszczu i ruszyłem szykować się do wyjścia "do roboty". Jako, że udało mi się wsześniej ogarnąć pomyślałem, że posłucham sobie chwilkę jak pracuje moja nowiutka (1989 rocznik :P ) maszyna. Przekręcamy kluczyk, światła się zapaliły, kontrolka oleju również (wszystko w normie), wpłączam zapłon, naciskam starter i... nic. Rozrusznik milczy. Macie jakieś pomysły czym może być to spowodowane? Zaraz wyruszam i będę coś kombinował w tej kwestii. Pierwsze co mi przyszło do głowy- może coś się rozłączyło przy guziku startera? (na tę bok położył się motocykl) Może coś się rozłączyło przy samym rozruszniku? A może cholera wie co? Liczę na odzew i wyruszam walczyć. Jeśli uda mi się rozwiązać problem nie omieszkam Was o tym poinformować! Pozdrawiam! Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...