Skocz do zawartości

Daniel Hornik

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krakow

Ostatnie wizyty

243 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Daniel Hornik

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hej, na codzień zajmuję się zupełnie inną branżą, jednak mam swojego rometa, i nowszy turystyk. Ostatnio będąc na skupie złomu, rzucił mi się w oczy karter od motocykla. Jednak po przeszukaniu internetu nie znalazłem nic na temat tego silnika. Czy mogę was prosić o jakieś wskazówki na temat tego silnika ze zdjęć? Silnik nie ma żadnych oznaczeń. Kliknij, aby wybraćNie
  2. W sumie to logiczna kolejność, bo oring jest dociskany przez sprężynę która musi się o coś opierać, czyli podkładkę
  3. Witam, ostatnio zmieniłem silnik w swoim GPZ 500. I po odpaleniu wszystko było dobrze, chodził kilka minut po założeniu i przejechałem się pare km. Jednak wczoraj wieczorem zaczeło lać się paliwo odpowietrznika, po zdjęciu filtra powietrza wszystko wraca do normy, a po założeniu leje się znowu. Więc wymieniłem filtr na nowy i wszystko wydawało się OK, jednak dzisiaj rano po odpaleniu silnika kapało paliwo z tłumika(prawego) na łączeniu kolektora i tłumika. Przed chwilą rozgrzałem motocykl i paliwo przestało cieknąć lecz spowrotem zaczeło lać się z odpowietrznika. Co może być nie tak Dziękuje z odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...