Skocz do zawartości

borosinek

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX 400e
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kujawsko - pomorskie

Osiągnięcia borosinek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany! Zajrzałem do moto mając na uwadze wasze spostrzeżenia i na spokojnie obejrzałem ta nieszczęsna spężynkę. Wydawała mi się cały czas bardzo lużna więc napinałem ją za mocno i wracałem do pozycji wcześniejszej bo silnik pracował w obciążeniu. Ale obkręcałem póżniej sprężynke tylko lekko i wsadzałem na trzpień, po czym na moment odpalałem silnik. I takim sposobem doszedłem do wyregulowania tego napoinacza. Odpailłem i silnik pracuje bezproblemowo, a łańcuch jest całkowicie cichutki. Dziękuję za wszystkie rady, przydały się i nabrałem do tego więcej dystansu. W gruncie rzeczy okazało się to całkiem łatwe. Jeśli dalej robiłem coś żle to proszę o jakieś rady, bo jak widać muszę się jeszcze baardzo dużo nauczyć. Pozdrawiam! :)
  2. W mk2 też są kierownice z metalowym znaczkiem ale mają trochę inne profilowanie (większe wybrzuszenie), więc możliwe że było coś kombinowane. A i jeśli chodzi o same Mondeo zwracaj uwagę na przednie zawieszenie, są mało wytrzymałe, o rdzy raczej nie trzeba wspominac..
  3. Dzięki za rady :) a co do samego napinacza.. idzie gdzieś dostac nowe, czy trzeba szukac używanych? Jeśli ktoś wie gdzie to byłbym wdzięczny za pokierowanie ;)
  4. Tego się właśnie obawiam. Rozkręcę jeszcze ten napinacz i zobaczę z ojcem (wskarzem i mzeciarzem ;) ) co może by grane. W razie czego mogę z takim luzem jechac, czy moto na przyczepkę? Do najbliższego mechanika, który podobno ma jakiekolwiek pojęcie o japońcach mam okolo 30km.
  5. W mojej serwisówce jest podane, że powinno się poluźnic sprężynkę aby docisnęła trzpień, więc to jest raczej regulowane. Sęk w tym że ta sprężynka jest bardzo luźna i kombinowanie przy niej nic nie daje.
  6. A gdzie mogę dostac taki napinacz? Czy może da radę zmienic samą sprężynę? Pewnie to głupie pytanie ale nie mam doświadczenia i jestem w tych sprawach raczej zielony.
  7. Witam wszystkich! Od jesieni jestem posiadaczem swojego pierwszego motocykla, czyli Suzuki GSX 400E, to model GK53C z 85r, z którego jak dotąd jestem bardzo zadowolony, przyjemne moto. Ale do rzeczy. Przeszukując forum znalazłem info dotyczące ilości oleju w lagach, a konkretnie że powinno byc w prawej 184ml, a w lewej 206ml. Konktretnie tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/55815-ile-oleju-w-lagach-w-suzuki-gsx-400e/ Ale nijak się to ma do serwisówki Haynes'a, wg której powinno to byc kolejno 165ml i 187 ml. Jak to więc powinno byc i czy jest może jakiś sposób aby sprawdzic ile to właściwie byc powinno? Drugi mój problem to rzęchączący napinacz łańcuszka rozrządu. Rzecz się stała podczas ostatniej przejażdzki, a mianowicie podczas jazdy zaczął hałasowac łańcuch rozrządu a trzpień napinacza obraca się w lewo i w prawo. Dociskając trzpień lub dokręcając śrubkę hałas ustępuje ale za moment trzpień wraca na poprzednią pozycję i znów jest hałas. Dokręcając mocniej śrubkę łańcuch nie hałasuje i trzpień nie odbija ale silnik jakby lekko spadał z obrotów i pracował w oporze. Nie mam pojęcia czy można w taki sposób "bawic" się napinaczem bo nie miałem wcześniej z czymś takim do czynienia. Nie mam w pobliżu żadnego mechanika, który mógłby to obejrzec, więc zwracam się do Was o pomoc w tej sprawie :). Dodam, że łańcuch był zmieniany 13tys. km temu, tak przynajmniej twierdzi poprzedni właściciel. Pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...