Jump to content

Karroluh

Forumowicze
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Osobiste

  • Motocykl
    Super Magna
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Karroluh's Achievements

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputation

  1. Rozumiem, tylko kurcze sam tego nie zrobie bo to ciezka sprawa, trzeba poszukac dobrego speca... tylko jak go odszukać. Ostatni tez miał być dobry, na forum go polecali, a okazalo sie że nie dośc że babrał sie z tym prawie caly rok, 3x motor odbieralem i do niego wracał to jeszcze dalej cos nie halo... jak juz mowilem jesli ktos zna kogos z okolic wrocławia będę wdzięczny za informacje:)
  2. czyli mam rozumieć ze chemia i ultra dzwięki to coś gorszego niż stara szkoła i mechaniczne czyszczenie? Poprzedni mechanik powiedzial że nie udalo mu sie doczyszczyc zadnymi carburator cleanerami i dlatego wylądowały na ultradzwiekach, fakt motor stał w ciepłym garażu przez 5 miesięcy, ale biorąc pod uwage przebyte zabiegi przed zimną powinien odpalić bez problemu, czy możliwe jest takie zabrudzenie gaźników że nic nie jest w stanie ich wyczyścić? Stary dobry mechanik... fajnie by było jakby ktokolwiek wiedział gdzie taki jest:] bo wiekszość obecnych to partacze....
  3. Witam wszystkich. Potrzebuję porady dlatego zarejestrowalem sie na tym forum. Od roku posiadam Maxim X z 85r. trochę pospieszyłem sie z zakupem i wziąlem ją oczami ponieważ jest oryginalna i zadbana no i cena byla atrakcyjna. Problem w tym ze nie odpalała. W domu okazalo sie, że w baku oprócz benzyny jest pełno jakiejś zastygniętej substancji, coś jak podklad do drewna, takie brązowe i klejące. A więc teraz po kolei roczna przygoda z serwisami: Na początku wymieniłem bak bo starego nie dało sie wyczyścić. Kranik nowy, gaźniki najpierw poszły do czyszczenia chemicznego, później ultra dzwieki, zawory zalepione, niby zostały wyczyszczone, bynajmniej tak twierdził spec który sie tym zajmował. Ogólnie jak motor odbierałem od magika przed zimą, to dojechałem do domu tylko obroty trzymały sie na 3tys. i nie spadały, Po zimowym śnie niestety przebudzenie nie nastąpiło, nowe świece, kable teź, prąd z prostownika, a motor jak martwy nawet nie załapał ani razu, moj wniosek, nadal coś z gaźnikami bo paliwo nie dociera tam gdzie powinno, A teraz pytanie: Co według was można jeszcze zrobic? Nowe (używane gaźniki)? tylko to spory wydatek bo na alegro są ale po 550zl, czy to muszą być gaźniki dokladnie od tego modelu czy mogą być jakieś inne? od jakich modeli by pasowały, ktos może zna odpowiedź? No i ostatnie pytanie, czy ktoś z okolic Wrocławia mogłby, bądz też zna kogoś, kto by sie podjął szybkiej naprawy?
×
×
  • Create New...